;
coinex

آمار فروش گوشی هوآوی ، 108 میلیون در سال 2015 و 12 میلیون در آغاز 2016

آمار فروش گوشی هوآوی، 108 میلیون در سال 2015 و 12 میلیون در آغاز 2016

آمار فروش گوشی هوآوی در سال 2015 نشان از رشد چشم گیر این شرکت دارد. آنها در سالی که گذشت 108 میلیون گوشی هوشمند به فروش رساندند و سال جدید را نیز بسیار خوب شروع کرده اند.

هوآوی در سال 2015 میلادی توانست خود را به عنوان سومین شرکت برتر تولید کننده ی گوشی هوشمند در سطح جهان معرفی کند. هوآوی به واسطه ی تولید محصولات بسیار خوب توانست به این موفقیت ها نایل شود. از جمله بهترین محصولاتی که تا کنون این شرکت تولید کرده است می توان به فبلت میت 8، ساعت هوشمند اندرویدی و گوشی هوشمند نکسوس 6P که برای گوگل طراحی کرد، اشاره کرد. خانواده P8 گوشی های این شرکت نیز از جمله محصولاتی هستند که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

در همین راستا هوآوی جزئیات بیشتری از آمار فروش سری گوشی های P8 را منتشر کرد. بر اساس این آمار نشان می دهند P8 Lite از زمان عرضه تا کنون 10 میلیون نسخه فروش داشته است. در مجموع نیز سری گوشی ها P8 که شامل P8 Lite، P8 و P8 Max است، 16 میلیون فروش داشته اند. هوآوی همچنین اعلام کرد که درصد زیادی از فروش این گوشی ها در خارج از چین رخ داده است. بازار های اروپایی در سالی که گذشت یکی از اهداف این شرکت بود که محصولات زیادی از هوآوی در آن فروخته شد.

اما آمار جالبی که در مورد هوآوی وجود دارد این است که شرکت در ماهی که گذشت بیش از 12 میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند که در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل، با رشد 93 درصدی مواجه شده است. کارشناسان معتقدند هوآوی در سالی که گذشت حدود 109 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است. آمار خود هوآوی نیز نزدیک به پیش بینی کارشناسان است و شرکت اعلام کرده که در سال گذشته 108 میلیون گوشی هوشمند را عرضه کرده است. مقایسه ی آمار فروش گوشی های هوشمند این شرکت در سال 2015 میلادی نسبت به سال 2014 نشان از رشد 44 درصدی شرکت دارد.

یکی از عوامل اصلی موفقیت هوآوی را باید گوشی P8 Lite دانست. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی بوده و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی Kirin 620 و پردازنده ی 8 هسته ای صورت می گیرد و به 2 گیگابایت رم مجهز است. این گوشی دارای طراحی براق است که شباهت زیادی به گوشی های P8 و P8 Max دارد.

با توجه به آماری که منتشر شد، باید گفت که هوآوی سال جدید را بسیار خوب آغاز کرده است. اما باید دید که این روند رو به رشد و صعودی هوآوی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و تا کی می تواند آمار فروش بیش از 10 میلیون گوشی هوشمند در ماه را حفظ کند. اما شاید برای کاربران سوال باشد که محصولات بعدی هوآوی چه خواهد بود. برای جواب این سوال باید حدود یک ماه و تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC) صبر کنیم و ببینیم شرکت چه محصولات را معرفی خواهد کرد. در فضای وب شایعاتی مبنی بر احتمال معارفه ی هوآوی از گوشی P9 در MWC 2016 وجود دارد که باید صبر کرد و دید این شایعات تا چه حدی صحت دارند.

آمار فروش گوشی هوآوی، 108 میلیون در سال 2015 و 12 میلیون در آغاز 2016

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر