coinex
راهنمای خرید تکراتو

دارندگان گوشی‌های سامسونگ ، کاربرانی راضی تر از مالکان آیفون!

دارندگان گوشی‌های سامسونگ ، کاربرانی راضی تر از مالکان آیفون!
بر اساس مطالعاتی که از بازخورد کاربران توییتری صورت گرفته، کاربران آیفون به اندازه دارندگان گوشی‌های سامسونگ از گوشی خود راضی نیستند.

لایک فولیو (LikeFolio) که یک شرکت تحقیقات بازار است، در مطالعات خود که در بین کاربران شبکه توییتر از سال 2016 انجام شده، اعلام کرد که دارندگان سامسونگ کاربران راضی تری نسبت به کسانی هستند که گوشی آیفون در اختیار دارند.

بر اساس نمودار (تصویر زیر)، احساس رضایت مشتریان از گوشی مورد علاقه خود، اپل در طول یک دوره بیش از یکساله عملکرد ثابتی داشته –حداقل نمودار بازخورد کاربران که این را نشان می دهد- اما سامسونگ در این بخش به مراتب بهتر از اپل عمل کرده است، به ویژه پس از عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس این موضوع بیشتر نمود پیدا می کند.

نمودار احساس رضایت مشتریان سامسونگ و اپل
نمودار احساس رضایت مشتریان سامسونگ و اپل بر اساس تحقیقات LikeFolio

با توجه به نمودار، محبوبیت سامسونگ در اواخر سال 2016 افت شدیدی را نشان می دهد که بیشتر به دلیل ناکامی سامسونگ گلکسی نوت 7 در بازار بود. این فبلت پرچمدار 2016 سامسونگ پس از آنکه به علت وجود باتری های معیوب دچار سوختگی شد، از بازار جمع آوری شده و یا با یک به‌روزرسانی با نام نوت FE در کره عرضه شد.

این همان زمانی است که بازخورد مثبت کاربران توییتر درباره غول تکنولوژی کره به شدت افت کرده است، اما سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس 8، پرچمداری را روانه بازار کرد که نه تنها توانست محبوبیت سامسونگ را بالا ببرد، بلکه از حیثیت نام این کمپانی نیز دفاع کند.

از سوی دیگر اپل هنوز به طور کامل عرضه بزرگ آیفون X (آیفون 10) را آغاز نکرده است. ارتقا صفحه نمایش، سیستم تشخیص چهره سع بعدی، ساخت انیموجی، دوربین دوگانه و شارژ بی سیم شاید بتواند کاربران بیشتری را شیفته خود کند و این نمودار برای اپل نیز درخشان‌تر گردد. باید تا چند ماه اینده صبر کرد.

با این وجود توییت‌های ارسالی در بیش از یکسال گذشته نشان می دهد که دارندگان گوشی‌های سامسونگ کاربران راضی‌تری از مالکان گوشی‌های آیفون هستند. شاید هم آیفون 10 اپل هنوز زمان کافی برای راضی کردن طرفداران سیب گاز زده در اختیار نداشته است، شاید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر