coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمایی از گلکسی اس 9 مینی در ویدیوی جدید به نمایش گذاشته شد

به‌تازگی یک ویدیوی منصوب به گلکسی اس 9 مینی (Galaxy S9 Mini) در فضای آنلاین منتشر شده که نمایی از پنل اصلی و پشتی این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد. برخی شایعات مدعی هستند که این ویدیو، درواقع مربوط به گوشی گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) است.

چند روزی است که اخبار و شایعاتی پیرامون گوشی گلکسی اس 9 مینی به گوش می‌رسد. این دستگاه با شماره مدل SM-G8850 اخیرا تاییدیه‌ی تنا را بدست آورده است. اگر با فهرست‌های تنا آشنا باشید، پس می‌دانید که معمولا تصاویری از موبایل‌ها را نیز فاش می‌کند. در عکس‌های گلکسی اس 9 مینی مشاهده می‌کنید که این گوشی هوشمند از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خود برخوردار شده که در گوشه‌ی سمت چپ، به صورت عمودی در کنار هم چیده شده‌اند. این چیدمان دوربین به گوشی‌های آیفون X،‌ شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) و چند پرچمدار جدید دیگر شباهت دارد.

این دستگاه با شماره مدل SM-G8850 اخیرا تاییدیه‌ی تنا را بدست آورده است. اگر با فهرست‌های تنا آشنا باشید، پس می‌دانید که معمولا تصاویری از موبایل‌ها را نیز فاش می‌کند.


بیشتر بخوانید: تصویری واقعی از گوشی جدید گلکسی ای ۹ استار لایت در فضای آنلاین منتشر شد


گفته می‌شود که گلکسی اس 9 مینی ، مدل میان‌رده‌ای از گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 خواهد بود؛ بنابراین با همان طراحی نمایشگر با حاشیه‌های باریک همراه است. نکته‌ی مثبت اینجاست که علیرغم شباهت ماژول دوربین اصلی دوگانه به آیفون X، سایر مشخصات این موبایل مثل ناچ نمایشگر، هیچ شباهتی به گوشی محبوب اپل ندارد.

ویژگی دیگری که در این ویدیوی کوتاه توجه را به خود جلب می‌کند، سنسور اثرانگشتی است که در قسمت مرکزی پنل پشتی قرار دارد. خوشبختانه، فاصله‌ای که میان ماژول دوربین و سنسور اثرانگشت برقرار شده، دسترسی به سنسور را آسان‌تر می‌کند.

مشخصات گلکسی اس 9 مینی

انتظار می‌رود که گلکسی اس 9 مینی از نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس 1440 در 2960 پیکسل برخوردار شود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 660 برای این موبایل در نظر گرفته شده است. گلکسی اس 9 مینی احتمالا در دو نسخه‌ی رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه می‌شود. گفته می‌شود که نام اصلی این دستگاه، سامسونگ دریم لایت (Samsung Dream-Lite) است که در حال حاضر، اطلاعات بیشتری در این باره در دست نیست. لازم به ذکر است که آخرین گوشی گلکسی اس مینی که توسط سامسونگ معرفی شد، گلکسی اس 5 مینی (Galaxy S5 Min) در سال 2014 بود. هنوز مشخص نیست که اس 9 مینی در چه تاریخی معرفی و عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر