;
coinex

رونمایی از سامسونگ گلکسی تب A7 ؛ یک تبلت اقتصادی با نمایشگر 10.4 اینچی

سامسونگ گلکسی تب A7 را با نمایشگر 10.4 اینچی معرفی کرد. تبلت جدید سامسونگ، جدیدترین تبلت سامسونگ را می‌توان یک تبلت میان رده به حساب آورد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

تنها ۴ ماه از معرفی تبلت گلکسی تب A 8.4 می‌گذرد و حالا محصول دیگری از تبلت‌های سری A معرفی می‌شود که گلکسی تب A7 مدل 2020 نام داشته و قرار است یک محصول اقتصادی با مشخصات فنی نه چندان قدرتمند باشد. بازار از رونق افتاده تبلت به لطف کرونا کمی جان گرفته و سامسونگ هم با معرفی تبلت‌های جدید در سطوح مختلف به دنبال جذب تمام مشتریان بالقوه است.

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2020 در برلین شرکت نمی‌کند و حالا در مراسم‌های آنلاینی یک به یک از دستگاه‌های جدیدش رونمایی می‌کند. دیروز نیز در مراسمی از گلکسی زد فولد 2 (Galaxy Z Fold 2) به طور کامل رونمایی کرد. در کنار معرفی بدون جزئیات ارزان ترین گوشی فایوجی سامسونگ یعنی Galaxy A42 5G، سامسونگ حجاب از جدیدترین تبلت خود را برداشت. تبلت گلکسی تب A7 سامسونگ با چهار بلندگو رسما معرفی شده است و مشخصات میان رده دارد. با بررسی بیشتر همراه باشید.

رونمایی از سامسونگ گلکسی تب A7

یک تبلت اقتصادی با نمایشگر 10.4 اینچی

سامسونگ از یک تبلت اقتصادی نه چندان قدرتمند رونمایی کرده است. جدیدترین محصول این شرکت مدل ۲۰۲۰ گلکسی تب A7 است که در سطحی پایین‌تر از نسخه‌های تازه معرفی شده تب S7 قرار می‌گیرد. تبلت Galaxy Tab A7، جدیدترین تبلت ارزان قیمت کره‌ای ها را با Galaxy Tab A 7.0 مدل ۲۰۱۶ اشتباه نگیرید. سامسونگ احتمالا آن را ۲۳۵ یورو (معادل ۲۸۰ دلار) قیمت‌گذاری خواهد کرد که البته این قیمت برای نسخه‌ی Wi-Fi آن است.

بیشتر بخوانید:

گلکسی تب A7 نمایشگری ۱۰٫۴ اینچی با پنل TFT و وضوح ۱۲۰۰ × ۲۰۰۰ پیکسلی داشته و در دو رنگ خاکستری و طلایی راهی بازار می‌شود. نسبت صفحه نمایشگر به بدنه در حدود 80٪ ارائه می شود. چهار اسپیکر دالبی اتموس هم تولید صدای با کیفیت را تضمین می‌کنند. نمایشگر تبلت برخلاف نسخه قبلی با قلم S Pen سازگاری ندارد. چهار گروه بلندگو اطمینان حاصل می کند که تجربه چندرسانه ای همهجانبه بیشتری نسبت به رقبای مستقیم خود ارائه خواهد داد.

رونمایی از سامسونگ گلکسی تب A7

پردازنده‌ی به‌کار رفته در سامسونگ گلکسی تب A7 اسنپدراگون ۶۶۲ است که در بین پردازنده‌های پایین‌رده یک گزینه‌ی بسیار عالی و ایدئال محسوب می‌شود. این تبلت جدید توسط یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای (3 هسته با سرعت 2 گیگاهرتز ، بقیه در 1.8 گیگاهرتز)، همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت حافظه داخلی (یک اسلات برای microSD نیز وجود دارد) عرضه می شود.

بیشتر بخوانید:

حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش تبلت، متقارن هستند و این محصول از بدنه‌ی فلزی استفاده می‌کند. سامسونگ می‌گوید گلکسی تب A7 مخصوص کسانی است که زیاد به جاهای مختلف می‌روند و به‌دنبال دستگاهی هستند که کیفیت تصویر و صدای خوبی داشته باشد.

امکان استفاده از کارت حافظه تا ۱ ترابایت هم میسر شده است. تامین نیروی این سخت افزار بر عهده باتری ۷۰۴۰ میلی آمپرساعتی قرار دارد اما خبری از شارژ سریع نیست. این دستگاه با پورت USB-C شارژ می‌شود.

رونمایی از سامسونگ گلکسی تب A7

با توجه به ابعاد نمایشگر احتمالا سرو کار خریداران سامسونگ گلکسی تب A7 زیاد به شارژر خواهد خورد. در کنار پورت USB-C می توان جک صوتی 3.5 میلی متری را مشاهده کرد. این تبلت دارا اتصالات شامل بلوتوث 5.0 و Wi-Fi 802.11 a / b / g / n / ac است ، اما در برخی کشورها مدل LTE دارد.

سامسونگ همچنین به حضور اپلیکیشن Kids در این تبلت اشاره می‌کند که محتوای آموزشی مخصوص کودکان ارائه می‌دهد. از نظر نرم‌افزاری،‌ گلکسی تب A7، به اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.5 مجهز شده و احتمالا شانس دریافت ۳ به‌روزرسانی اصلی را خواهد داشت. تاریخ عرضه تبلت اقتصادی جدید سامسونگ هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی تب A7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر