;
coinex

بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی ؛ آشنایی با پرجمعیت ترین سوپرگروه های تلگرام!

در این گفتار و در یک دسته بندی موضوعی، بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی را به شما معرفی خواهیم کرد. در پرجمعیت ترین سوپرگروه های تلگرام با ما باشید.

قابلیت گروه در تلگرام از قابلیت های اولیه، خوب و پرطرفدار آن از همان ابتدا بود. انواع مخافل دوستانه، خانوادگی، شغلی و اخیرا درسی نیز در این اپلیکیشن رونق گرفته اند. اما استفاده از این قابلیت در تلگرام، در یکی از آپدیت ها و با قابلیت تبدیل گروه های معمولی به سوپرگروه، رونق بیشتری گرفت.

سوپرگروه ها در نظر اول شاید تفاوت چندانی نداشته باشند، اما تعداد اعضای بیشتر و برخی قابلیت های خاص، امکان استفاده های تخصصی تر از گروه ها را در اپلیکیشن تلگرام فراهم می آورد.

یک گروه معمولی تلگرام می‌تواند نهایتا 200 عضو را داشته باشد. در گروه معمولی هر یک از اعضا قادر به تغییر نام گروه، تغییر عکس گروه و همچنین اضافه کردن اعضای جدید به آن خواهند بود. اما سوپر گروه تلگرام قادر است تا 5000 عضو را در خود جای دهد.

همچنین سوپر گروه تلگرام از تاریخچه یکپارچه (Unified History) بهره می‌برد، بنابراین پیام‌هایی که از گروه حذف شوند در تلگرام تمام کاربران گروه حذف خواهند شد. قابلیت پین یا سنجاق کردن پیام‌های مهم به بخش فوقانی صفحه هم از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد یک سوپر گروه تلگرام است.

بنابراین کاملا مشخص است که سوپر گروه تلگرام تجربه‌ای حرفه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما برای گفتگوهای معمولی خانوادگی و غیره می‌توانید به همان گروه معمولی بسنده کنید.

اما استفاده از گروه ها برای اهداف خاص اعم از تبلیغات و سرگرمی نیز در قابلیت سوپرگروه رونق خاصی دارد. در این گفتار میکوشیم بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی را در یک دسته بندی موضوعی به شما ارائه کنیم. برای هر گروه علاوه بر توضیحاتی کوتاه، مشخصات خاصی را نیز ارائه میکنیم تا یافتن و عضویت در گروه برایتان ساده تر باشد.

بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی

در مقدمه این گفتار کوشیدیم برخی تفاوت های خاص و کابردهای گروه معمولی و سوپرگروه در تلگرام را مشخص کنیم. با توجه به آنچه گفته آمد، باید گفت استفاده از گروهها های تلگرامی گرچه در صرف مسائل طنز و سرگرمی همچنان رواج دارد و از قضا پرطرفدار هم هست، اما در قابلیت های دیگری نیز جلوه نموده است که در ادامه به هریک از آنها خواهیم پرداخت.

بزرگترین گروه های تلگرامی
بزرگترین گروه های تلگرامی

برای مثال یکی از قابلیت های خوبی که برخی گروه های خاص بدان اختصاص یافته است، قابلیت تبلیغات است. سوپرگروه های تلگرامی عموما در حداقلی ترین حالت ممکن بیش از 500 نفر عضو دارند. این فضا برای تبلیغات صاحبان کسب و کارهای مختلف میتواند فضای مناسبی باشد. اما از آنجایی که در عموم گروه های تلگرامی، به دلایل خاصی، تبلیغات و ارسال مطالب تبلیغاتی از کارهای ممنوعه محسوب میشود، برخی سوپرگروه های خاص مختص به تبلیغات پیش بینی شده اند. در ادامه چندین مورد از این گروه ها را به شما معرفی میکنیم.

به علاوه که استفاده از گروه ها در قابلیت های سرگرمی، ورزشی، خبری و مذهبی نیز از قابلیت های معمول در گروه های تلگرامی محسوب میشود. با تکراتو در معرفی بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی در حوزه مد و لوازم آرایش

در اولین دسته از معرفی بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی، گروه هایی با محتوای مد، پوشاک و لوازم آرایشی را به شما ارائه میدهیم. از آنجا که تمامی این گروه های گروه های عمومی یا پابلیک هستند؛ برای یافتن هر گروه کافیست نام هر گروه را در فیلد سرچ تلگرام سرچ کنید تا گروه را ببینید.

بزرگترین گروه های تلگرامی
بزرگترین گروه های تلگرامی

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید اینکه، سوپرگروه های تلگرامی در هر دسته بندی موضوعی، قوانین خاص خود را دارند. بنابراین سعی کنید در همان ابتدای عضویت در این گروه ها، با قوانین هر گروه آشنا شوید تا مبادا به دلیلی از گروه اخراج شوید.

شال و روسری شیک پوشان

2 هزار نفر عضو

یک گروه تلگرامی با نزدیک به دو هزار نفر عضو و فعال در حوزه مد و پوشاک زنانه میباشد. عمده فعالیت این گروه در حوزه شال و روسری است. به علاوه که برای تبلیغات میبایست با ادمین ها صحبت کنید.

گروه پرسش و پاسخ حلزونی

گروه پرسش و پاسخ حلزونی از زمره گروه های فعال در حوزه آرایش و سلامت پوست میباشد. به علاوه این گروه از پشتیبانی یک تیم بهداشتی نیز بهره میبرد که انواع خدمات و مشاوره ها در این حوزه را با شما به اشتراک میگذارند.

گروه فروش لباس اینترنتی

یکی از بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی فعال در حوزه مد روز و پوشاک زنانه این گروه میباشد. خرید انواع لباس های مجلسی، مانتو شال و روسری در این گروه ممکن است.

بیشتر بخوانید:

ّبهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی فعال در حوزه آموزش

گروه ویولن خوزستان

بیش از هزار هزار نفر عضو

گروه تلگرامی ویلن خوزستان با بیش از هزار نفر عضو، یک گروه شلوغ و پربازدید برای تبلیغات و بحث مشاوره در حوزه موسیقی، ساز و خرید ساز میباشد.

بهترین گروه های آموزش موسیقی

گروه تلگرامی کنکوریا

500 نفر عضو

یک گروه تلگرامی با نزدیک به 500 نفر عضو. برنامه کاری این گروه مباحث درسی، آموزشی و رفع اشکال است که همگی با هدف موفقیت در کنکور برنامه ریزی شده است.

گروه تلگرام آموزش و پرورش انقلاب اسلامی ایران

6 هزار نفر عضو

گروهی با بیش از 6 هزار نفر عضو که مدعی است ارگان رسمی وزارت آموزش پرورش است. فعالیت این گروه در حوزه مفاد درسی، آموزش و مسائلی از این دست میباشد.

گروه تلگرام آموزشکده بانوی سرآشپز

20 هزار نفر عضو

از دیگر گروه های آموزشی تلگرام گروه بانوی سرآشپز میباشد. این گروه 20 هزار نفری همانطور که از نامش پیداست در حوزه اشپزی و روش های پخت و پز فعالیت دارد.

آموزش ترفندهای نصب و تعمیر CNG – LPG خرید لوازم سی ان جی و ال پی جی

یک گروه آموزشی برای همه رانندگان و دارندگان خودرو که در حوزه نصب و تعمیر خودروهای گازسوز فعال است. انواع ترفند ها برای مصرف کمتر سوخت و افزایش طول عمر اتومبیل را در این گروه یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین و بزرگترین گروه های تلگرامی در حوزه چت و سرگرمی

گروه تلگرامی دورهمی

یک دورهمی چندهزار نفری، اما دوستانه. با افراد بی شماری آشا شوید و صحبت کنید. گروه قوانین خاص خود را دارد و برای تبلیغات نیز باید با ادمین ها صحبت کنید.

گروه تلگرام دهه شصتی ها

دهه شصتی ها اینجا هم دست بردار نیستند. یک گروه تلگرام مختص دهه شصتی ها، علایق و نوستالژی هایشان. این گروه هم به مانند همه گروه های تلگرامی دیگر قوانین خاص خود را دارد.

گروه جنوبی ها

بزرگترین دورهمی جنوبی ها در تلگرام، گروهی به همین نام است با اعضایی بیش از هزار نفر. یک گپ دوستانه مختص جنوبی ها.

بیشتر بخوانید:

پرجمعیت ترین سوپرگروه های تلگرام فعال در حوزه تبلیغات

همانطور که پیشتر فتیم سوپرگروه های تلگرامی به علت بهره وری از تعداد زیاد اعضا، بستر مناسبی برا تبلیغات و کسب و کار هستند. اما یکی از معضلاتی که صاحبان کسب و کار در تبلیغ محصولات خود با آن مواجه اند، ممنوعیت تبلیغات در بسیاری از گروه های تلگرامی پرجمعیت است. جدیت این گروه ها و ادمین ها در ممنوعیت تبلیغات به حدی است که اگر شما اینکار را بکنید، به سرعت تبلیغ شما حذف و شما با اخطار و توبیخ و حتی اخراج مواجه میشوید.

بزرگترین گروه های تبلیغاتی تلگرام
بزرگترین گروه های تبلیغاتی تلگرام

اما خوشبختانه برای تبلیغات نیز بسترهای مناسبی تهیه شده است. در تلگرام برخی سوپرگروه ها مخصوص تبلیغات و با اعضای بالا تدارک دیده شده اند که در ادامه به معرفی برخی از برترین های آنها خواهیم پرداخت.

گروه بازار ایران

3 هزار نفر عضو

یکی از پرجمعیت ترین سوپرگروه های تلگرام که در حوزه تبلیغات فعال است. این گروه با نزدیک به 3 هزار نفر عضو از برترین ها در دسته خود محسوب میشود. تبلیغات در این گروه رایگان و آزاد است و به اشتراک گذاری لینک و فوروارد پیام نیز هیچ تبعاتی در پی نخواهد داشت.

گروه خرید و فروش نوین

113 هزار نفر عضو

یکی از پرجمعیت ترین ها در رسته خود با 113 هزار عضو و روزانه 30 هزار بازدید. این گروه برای انواع تبلیغات و خرید و فروش محصول فعال است. تنها نکته حائز اهمیت اینکه تبلیغات در این گروه رایگان نیست و شرایط و محدودیت هایی دارد. شما با خرید حق اشتراک و در بازه زمانی مشخص میتوانید نسبت به تبلیغ کسب و کار و محصولات خود اقدام کنید.

گروه تبلیغات آزاد

60 هزار نفر عضو

از دیگر پرجمعیت ترین سوپرگروه های تلگرام با بیش از 60 هزار عضو و روزانه بیش از 30 هزار بازدید. تبلیغات در این گروه و به اشتراک گذاری تصاویر و لینک کاملا آزاد و رایگان است.

بزرگترین گروه های تبلیغاتی تلگرام
بزرگترین گروه های تبلیغاتی تلگرام

گروه تبلیغات دیوار تلگرام

30 هزار نفر عضو

با بهره گیری از نام یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش آنلاین، یعنی دیوار، گروه تلگرامی دیوار تلگرام با بیش از 30 هزار عضو از برترین ها در این دسته محسوب میشود.

بزرگترین گروه های تلگرامی در یک نگاه:

  1. گروه خرید و فروش نوین: ‌113 هزار نفر عضو
  2. گروه تبلیغات آزاد: 60 هزار نفر عضو
  3. گروه تبلیغات دیوار تلگرام: 30 هزار نفر عضو
  4. گروه تلگرام آموزشکده بانوی سرآشپز: 20 هزار نفر عضو

بیشتر بخوانید:

منبع : techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    معرفی ، بررسی و نقد روزانه روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال توسط اعضای گروه و همچنین تبلیغات آزاد. یادتون نره قبل شرکت درهر جشنواره و ایردراپی حتما تحقیق کنید ️ما رو هم به دوستانتون معرفی کنید. لینک کانال @V4LIDATED_AIRDROPS

    پاسخ