;
coinex

مشاهده استوری اینستاگرام در فیسبوک ممکن شد ؛ ادامه روند یکپارچه شدن اپ های فیسبوک

مشاهده استوری اینستاگرام در فیسبوک ممکن شد. به نظر می‌رسد زاکربرگ و همکاران در حال همپارچه سازی اپلیکیشن های خود هستند. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

برخی از کاربران فیسبوک به تازگی متوجه شده‌اند که این برنامه قابلیت مشاهده استوری‌های اینستاگرام به صورت مستقیم را در اختیار آن‌ها قرار داده است و دیگر نیازی نیست به نرم افزار اینستاگرام بروند تا بتوانند از استوری‌ها دیدن کنند. مدت‌هاست که فیسبوک به کاربرانش این امکان را می‌دهد که استوری‌های خود را از اینستاگرام به فیس بوک و بالعکس منتقل کنند و حتی آن‌ها را به انجام این کار تشویق می‌کرد.

شرکت فیسبوک مدتی می‌شود که قابلیت بارگذاری استوری‌های مشابه در دو پلتفرم را به صورت همزمان فراهم کرده، اما با ویژگی جدید کاربران دیگر حتی نیازی به بارگذاری همزمان ندارند و می‌توانند به راحتی دسترسی خود به اینستاگرام را حفظ کنند. هدف فیس بوک از این کار ایجاد یکپارچگی بیشتر بین پلتفرم‌های مختلفش است. حالا فیس بوک یک آزمایش جدید را آغاز کرده است که امکان انتقال استوری اینستاگرام به فیس بوک را به صورت خودکار فراهم می‌کند. با بررسی بیشتر همراه باشید.

مشاهده استوری اینستاگرام در فیسبوک ممکن شد

ادامه روند یکپارچه شدن اپ های فیسبوک

با استفاده از این قابلیت جدید کاربران فیسبوک همچنین می‌توانند از رنگ‌بندی دایره اطراف تصویر نمایه حساب کاربری اشخاص دیگر متوجه شوند که استوری بارگذاری شده متعلق به کدام برنامه است.به عبارت دیگر برای تشخیص استوری‌های فیسبوک از اینستاگرام می‌توانید به حلقه‌های رنگی اطراف آن نگاه کنید. استوری‌های فیس بوک یک حلقه آبی رنگ دارند اما استوری‌های اینستاگرام یک حلقه با طیف رنگی نارنجی/صورتی دارد.

بیشتر بخوانید:

شرکت فیسبوک همچنین اظهار داشته که تنها کاربرانی که حساب کاربری اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده‌اند می‌توانند استوری‌های اینستاگرام را مشاهده کنند و اشخاصی که این فرآیند را طی نکرده‌اند قابلیت انجام چنین کاری را ندارند. فیس بوک این اطمینان را می‌دهد که افرادی که می‌توانند استوری‌های اینستاگرام شما را در فیسبوک ببینند به هیچ وجه تغییر نمی‌کنند.

به علاوه کسانی که در فیسبوک هستند و اینستاگرام شما را دنبال نمی‌کنند قادر به مشاهده استوری‌های اینستاگرام شما نخواهند بود. گفتنی است قابلیت جدید تنها یک نوع آزمایش محدود است که آینده آن توسط نظرات کاربران مشخص می‌شود. در واقع تنها فالورهای شما در اینستاگرام که حساب کاربری خود را به فیس بوک متصل کرده‌اند و هم‌چنین کسانی که از قبل می‌توانستند استوری‌های شما را مشاهده کنند قادر به دیدن این استوری‌های منتقل شده از اینستاگرام هستند.

مشاهده استوری اینستاگرام در فیسبوک
مشاهده استوری اینستاگرام در فیسبوک

مت ناوارا (Matt Navara)، سخنگوی شرکت فیسبوک طی صحبت‌های اخیر خود اظهار داشت این قابلیت به تمامی قوانین حریم شخصی کاربران احترام می‌گذارد و هر کاربر می‌تواند در صورت لزوم استوری‌های خود را از فیسبوک حذف یا از انتشار آن در فیسبوک جلوگیری کند.

امکان مشاهده استوری اینستاگرام در فیس بوک تنها یکی از اقدامات فیس بوک جهت نزدیک‌تر کردن پلتفرم‌های مختلف این غول شبکه‌های اجتماعی است. کمپانی فیسبوک در حال ادامه دادن به روند یکپارچه سازی اپلیکیشن‌های خود است. آنها پیشتر فیس بوک مسنجر و اینستاگرام چت را با یکدیگر ادغام کردند و گفته می‌شود به‌زودی واتساپ نیز به این لیست افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

نظر شما در خصوص مشاهده استوری اینستاگرام در فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر