;
coinex

استفاده همزمان از چند دستگاه در واتساپ ممکن می‌شود!

امکان استفاده همزمان از چند دستگاه در واتساپ به زودی ممکن میشود. واتساپ نیز سعی دارد با آپدیت کردن خود نیازهای کاربرانش را برطرف کند. با ما باشید.

طبق اطلاعاتی که توسط درگاه خبری WABetaInfo منتشر شده ویژگی استفاده هم‌زمان از واتس اپ در چندین دستگاه به زودی در نسخه عمومی این برنامه ظاهر می‌شود. طبق این اطلاعات این ویژگی پیش از عرضه عمومی در نسخه بتا حضور می باید تا از صحت کارکرد آن اطمینان کافی حاصل شود.

استفاده همزمان از چند دستگاه در واتساپ ممکن می‌شود!

زمانی‌که حساب کاربری روی دو دستگاه مختلف فعال شود، پیام‌رسان واتساپ با ارسال اعلانی به هردو دستگاه، کاربر را از این موضوع آگاه می‌سازد. این قابلیت برای کسانی مناسب خواهد بود که از چند دستگاه مختلف با پیام‌رسان واتساپ کار می‌کنند.

استفاده همزمان از چند دستگاه در واتساپ ممکن می‌شود!

متاسفانه زمان دقیق عرضه این قابلیت به‌صورت به‌روزرسانی مشخص نشده است و گویا هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. با این حال، احتمال می‌رود که به‌زودی طی ماه‌های آینده شاهد رونمایی از این قابلیت و سپس اضافه شدن آن به واتساپ باشیم.

بیشتر بخوانید:

در پست منتشر شده توسط سایت WABetainfo به اضافه شدن مدل جدیدی از پیام‌های خودتخریب اشاره شده است که برای چت‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. پیام‌هایی که با ویژگی خودتخریبی ارسال شوند پس از زمان مشخصی حذف خواهند شد. با اضافه شدن ویژگی‌های جدید به این قابلیت، کاربر می‌تواند زمان حذف شدن پیام‌های خودتخریب را مشخص کند.

آیا از کاربران پیام‌رسان واتساپ هستید؟ آیا ویژگی جدید یعنی استفاده هم‌زمان از یک حساب کاربری روی چند دستگاه مختلف برایتان کاربردی خواهد بود؟ نظرتان را در مورد ویژگی‌های جدید واتساپ با ما در میان قرار دهید. آیا از امکانات واتساپ وب یا دسکتاپ راضی هستید؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت استفاده همزمان از چند دستگاه در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر