;
coinex

تاریخ رونمایی از هوآوی میت 40 رسما اعلام شد!

تحریم های آمریکا و همه گیری کرونا باعث تاخیر در معرفی سری دوم پرچمداران هوآوی شده است. اما امروز تاریخ رونمایی از هوآوی میت 40 رسما اعلام شد.

همه‌ساله شرکت‌های زیادی گوشی موبایل پرچمدار را روانه بازار می‌کنند که هوآوی هم یکی از آنهاست؛ این برند با مجهز کردن گوشی‌های خود به دوربین با کیفیت، رزولوشن بالای صفحه نمایش و دوربین‌های‌ حیرت‌انگیز یکی از گزینه‌های خرید برای کاربران به شمار می‌رود.

در سال‌های اخیر، هواوی همواره رویکردی ثابت برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در پیش گرفته است. این شرکت همچون سامسونگ در طول سال، دو مدل گوشی پرچم‌دار معرفی می‌کند که در بین معرفی آن‌ها، بازه‌ی زمانی ۶ ماهه وجود دارد. درصورتی‌که چینی‌ها به سنت‌های خود پایبند بمانند، احتمالا گوشی‌های سری میت ۴۰ به‌زودی به‌عنوان دومین مدل از گوشی‌های پرچم‌دار هواوی در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد.

تاریخ رونمایی از هوآوی میت 40 رسما اعلام شد

پنج شنبه هفته آتی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مراسم معرفی رسمی هواوی میت ۴۰ خواهد بود. دستگاهی که شخصا منتظر دیدن پیشرفت هایش در بخش دوربین، تراشه، طراحی و ویژگی های خاص هستم.

بیشتر بخوانید:

تراشه جدید ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ به دلیل تحریم هواوی توسط امریکا در تعداد محدود تولید شده است. گزارش ها به ما عدد ۹ میلیون عدد را نشان می دهند. به دلیل تولید محدود آن، هواوی ترجیح داد تا در IFA 2020 درباره آن سکوت کند و به این ترتیب تراشه A14 اپل به عنوان اولین تراشه ۵ نانومتری جهان شناخته شد.

گفته می شود که احتمالا فقط مدل پرو از این تراشه بهره می برد و مدل پایه تراشه دیگری که احتمالا کایرین ۹۹۰ است را خواهد داشت.

خط زمانی ارایه خانواده میت ۴۰ از نگاه یک منبع قابل اعتماد به شکل زیر است:

تاریخ رونمایی از هوآوی میت 40

در تصویر این توییت همچنین بریدگی قرص طور را برای دوربین سلفی و احتمالا سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی می بینید.

ما تا کنون چندین گزارش و رندر درباره این پرچمداران هواوی شنیده ایم اما به دلیل عرضه احتمالا محدود آن، شایعات هم پیرامون آن کم رمق بودند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ رونمایی از هوآوی میت 40 رسما اعلام شد! نظر شما درباره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر