;
coinex

درآمد شرکت اکتیویژن از مجموعه Call of Duty‌ چقدر است؟

به تازگی گزارشی از درآمد شرکت اکتیویژن از عرضه مجموعه بازی های Call of Duty منتشر شده است. در این گزارش مجموع درآمد این شرکت محاسبه شده است.

نیازی نیست الزاما یک گیمر حرفه ای باشید تا تجربه بازی های Call of Duty را داشته باشید. تقریبا میتوان به جرات گفت Call of Duty محبوب‌ترین و موفق‌ترین عنوان در سبک خودش است و هر فردی که ذره ای اهل بازی های کامپیوتری باشد حداقل یکبار و یکی از سری های این بازی را تجربه کرده است.

در عین حال این محبوبیت و موفقیت گسترده بالطبع، سودهای کلانی نیز برای شرکت عرضه کننده این مجموعه یعنی اکتیویژن به دنبال داشته است. مدتی بیش Call of Duty: Black Ops Cold War هم روانه بازار شد و توانست فروش بسیار خوبی را در هفته‌های آغازین عرضه تجربه کند.

اکتیویژن به همین مناسبت، طی گزارشی رسمی، به مجموع درآمد خانواده Call of Duty اشاره کرده است.

درآمد شرکت اکتیویژن از مجموعه Call of Duty‌ چقدر است؟

شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه کالاف دیوتی، به‌تازگی آمار فروش این مجموعه را منتشر کرده است. اکتیوژن اعلام کرده که با عرضه بلک آپس کلد وارد و عملکرد موفق آن در زمینه فروش، حال درآمد کلی مجموعه Call of Duty به سه میلیارد دلار رسیده است.

در ادامه مشخص شده که از ابتدای شروع سال جاری تا بدین لحظه، درآمد کالاف دیوتی ۸۰ درصد و فروش نسخه‌های آن هم نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، ۴۰ درصد افزایش یافته است.

درآمد شرکت اکتیویژن

دراین‌میان باید گفت که در سال جاری ۲۰۰ میلیون نفر نسخه‌های مختلف از Call of Duty را تجربه کرده‌اند. همچنین روی کنسول و پی سی، در سال ۲۰۲۰ رکورد تعداد بازیکنان کالاف دیوتی هم شکسته شده است.

اکتیویژن در ادامه آمار و ارقام خود و عملکرد بسیار خوب مجموعه کالاف دیوتی، اعلام کرده که از نظر تعداد بازیکن، در ماه نوامبر شاهد بهترین عملکرد از نظر تعداد بازیکنان ماهیانه یا تعداد ساعت‌های تجربه بازی بوده‌ایم.

درانتها مشخص شده که کاربران کالاف دیوتی: بلک آپس کلد وار می‌توانند در جریان فصل‌های مختلف، محتویات رایگانی را کسب کنند. همچنین محتویات جدید برای Call of Duty: Warzone هم درنظر گرفته شده است؛ محصولی که از زمان عرضه‌اش تابه‌امروز بیش از ۸۵ میلیون کاربر دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص درآمد شرکت اکتیویژن از مجموعه Call of Duty چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر