coinex
otetmarket
propification.com

گوشی سامسونگ با نمایشگر رول شونده در راه است

برخی شایعات حکایت از آن دارد که احتمال دارد طی سال جاری میلادی شاهد عرضه گوشی سامسونگ با نمایشگر رول شونده باشیم. در ادامه با ما باشید.

سامسونگ همواره طی سالیان دراز فعالیت خود خلاقیت و پتانسیل زیادی در پیشگامی برای ابداعات عجیب و غریب دنیای موبایل از خود بروز داده است. اگر کمی با تاریخچه اسمارتفون ها آشنا باشید بالطبع از این مهم مطلع هستید که هر ناظر بی طرفی خلاقیت کمپانی کره ای را می ستاید.

در مورد عرضه اسمارتفون هایی با طراحی خاص هم باز باید نام سامسونگ را به عنوان پیشگام ایده های نوین ذکر کنیم. کمپانی کره ای طی دو سه سال اخیر علاوه بر ابداعات جزئی در محصولات دیگر خود، چند گوشی با نمایشگر تاشو را نیز به عنوان بهترین گوشی های تاشو روانه بازار کرده است.

گوشی سامسونگ با نمایشگر رول شونده در راه است

چندی پیش سامسونگ از جدیدترین نمایندگان خود در سری اس و به عنوان بهترین گوشی های 2021 یعنی گلکسی اس 21 اولترا ، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس  به عنوان بهتری رونمایی رسمی به عمل آورد که در کنار گلکسی A32 در حال حاضر جدیدترین بهترین گوشی های سامسونگ 2021 محسوب میشوند.

حالا به نظر میرسد در کنار رونمایی از جدیدترین نسل گلکسی زد فولد با نام گلکسی زد فولد 3 باید منتظر یک اقدام غیرمنتظره دیگر از سامسونگ باشیم و آن هم احتمالا رونمایی از یک گوشی با نمایشگر رول شونده خواهد بود.

به تازگی بخش Samsung Display اعلام کرده آن ‌ها قصد دارند در سال 2021، برای تثبیت جایگاه خود به‌عنوان برترین سازنده‌ی نمایشگر گوشی در جهان، نمونه‌های جدیدی نظیر نمایشگر رول‌شونده و اسلایدی را تولید کنند.

اظهارات Samsung Display می‌تواند به این معنا باشد که امسال، سامسونگ به احتمال زیاد یک گوشی با نمایشگر رول ‌شونده تولید می‌کند. پیش‌ از این ما شاهد انتشار پتنت‌هایی از یک گوشی با نمایشگر رول‌ شونده از سوی سامسونگ بودیم و حالا به نظر میرسد فاصله چندانی با رونمایی از گوشی رول شونده سامسونگ نداریم. مجموعه تصاویر مربوط به این پتنت را در ادامه میبینید.

همه فعالیت های سامسونگ در سال جدید میتواند کار را برای بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 بسیار پیچیده کند. همچنین این کمپانی با عرضه محصولات سری A و البته بهترین گوشی های سری M سامسونگ رقابت سختی را در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 دامن زده و کار را بیش از پیش برای قیمت بهترین گوشی های موتورولا پیچیده کرده است.

همچنین توصیه میکنم نگاهی به‌ بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 داشته باشید تا با نمایندان سامسونگ در هر دسته اشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی سامسونگ با نمایشگر رول شونده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر