;
coinex

مشخصات سامسونگ گلکسی F62 پیش از رونمایی رسمی افشا شد

سامسونگ به زودی از گلکسی F62 در بازار هند رونمایی رسمی به عمل خواهد آورد. حالا اما اطلاعات مهمی از سامسونگ گلکسی F62 در دست داریم. با ما همراه باشید.

با درج اطلاعات سامسونگ گلکسی اف 62 در فلیپ کارت، این گوشی مشخصا از 4 دوربین در پنل پشتی بهره مند است که حسگر اصلی آن 64 مگاپیکسلی است و میتواند آنرا به یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 در میان بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بدل کند.

آنطور که خبرها حکایت دارند، سامسونگ فردا این گوشی هوشمند را  به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 در بازار هند معرفی خواهد کرد تا در کنار گلکسی A32 و سایر عضای سری A البته بهترین گوشی های سری M سامسونگ به جدال میان رده های بازار نظیر قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های ال جی برود.

مشخصات سامسونگ گلکسی F62 پیش از رونمایی رسمی افشا شد

این گوشی با تراشه اگزینوس 9825 و یک باتری قدرتمند 7000 میلی آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد که آنرا به یکی از بهترین باتری گوشی 2021 بدل میکند. علاوه بر این اطلاعات ما حالا از بابت دوربین این محصول جدید اطلاعات بیشتری داریم. باید دید آیا این محصول از جمله بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 نیز خواهد بود؟

مشخصات سامسونگ گلکسی F62 پیش از رونمایی رسمی افشا شد

در تصویر منتشر شده از این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021، در پنل پشتی گوشی چهار لنز دوربین قابل مشاهده است و دوربین سلفی در ناچ حفره ای در مرکز نمایشگر قرار گرفته است.

در حال حاضر سامسونگ اطلاعات زیادی از دوربین این محصول منتشر نکرده است اما فروشگاه انلاین فلیپ کارت، دوربین 64 مگاپیکسلی را در مشخصات سخت افزاری این محصول ثبت کرده است. همچنین مشخص شده که اف ۶۲ از دوربین اولتراواید، پرتره و ماکرو برخوردار خواهد بود.

مشخصات سامسونگ گلکسی F62 پیش از رونمایی رسمی افشا شد

هفته پیش بود که مشخص شد این محصول از نمایشگر 6.7 اینچی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره میبرد. 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری محصول جدید سامسونگ است.

سامسونگ در حال حاضر با عرضه گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان برخی از بهترین گوشی های 2021، رقابت را با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس آغاز کرده که همگی در زمره پرفروش ترین و بهترین گوشی های چینی 2021 هستند.

حالا باید دید سامسونگ با عرضه یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا در رقابت ارزان ترین گوشی های 2021 چگونه عمل خواهد کرد؟ فراتر از این ها در ادامه سال باید منتظر رونمایی از حداقل دو عنوان از بهترین گوشی های تاشو یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی F62 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر