;
coinex

بازیگر ماندالوریان به دلیل شایعه‌پراکنی درباره کرونا اخراج شد

بازیگر ماندالوریان به دلیل شایعه‌پراکنی درباره کرونا اخراج شد، برای دانستن جزئیات بیشتر درباره این اتفاق جنجالی تا پایان با ما همراه باشید.

به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 منتظر پخش فصل جدید ماندالوریان هستیم اما حالا اخباری از حواشی این سریال به دستمان رسیده است که حکایت از اخراج یکی از بازیگران اصلی آن دارد.

جینا کارانو در سال گذشته بخاطر مسخره کردن پروتکل هایی مانند ماسک زدن، به سخره گرفتن حقوق ترنس سکشوال ها و پست هایی در حمایت از گروه های راست افراطی در آمریکا در شبکه های مجازی جنجال به پا کرده بود.

بازیگر ماندالوریان به دلیل شایعه‌پراکنی درباره کرونا اخراج شد

اکنون عواقب این اعمال او را گرفتار کرده است و جینا کارانو بابت این صحبت ها از فیلم ماندالوریان اخراج شده است. عوامل سریال در بیانیه‌ ای در این ارتباط گفتند: « جینا کارانو درحاضر دیگر در این فیلم همکاری ندارد و هیچ برنامه ای نیز برای حضور او در آینده وجود ندارد. ما پست های او در شبکه های اجتماعی که موجب تحقیر افراد به دلیل هویت های فرهنگی و مذهبیشان است، نفرت انگیز و غیرقابل قبول می دانیم.»

پست های کارانو در شبکه های اجتماعی موجب ایجاد چند کمپین برای اخراج او از این سریال و به طورکلی از دیزنی شده بود اگرچه هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده اما فشارهای افکار عمومی علاوه بر اخراج او از این فیلم موجب لغو اسپین آف Rangers Of The New Republic شده است.

بازیگر ماندالوریان

ماندالوریان قاعدتا باید بعد از کتاب بوبا فت در اواخر سال جاری برگردد. با توجه به خبرهای رسیده، به نظر می رسد که کارانو در هیچکدام از قسمت های فصل 3 این سریال حاضر نخواهد بود.

با توجه عدم حضور او باید ببینیم عوامل سریال چگونه جای خالی او را در این سریال پر خواهند کرد، در هرصورت همگی باید تا زمان پخش اولین قسمت این سریال جذاب و محبوب منتظر باشیم تا بتوانیم دقیق و درست به قضاوت بپردازیم.

فراتر از اینها در سال جدید بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های عاشقانه 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های ترکی 2021 نیز پخش میشوند.

در دنیای سینما نیز منتظر اکران بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 نیز هستیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: empireonline

نظر شما درباره بازیگر ماندالوریان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر