;
coinex

پایان سریال وانداویژن حماسی و غم انگیز خواهد بود

پایان سریال وانداویژن حماسی و غم انگیز خواهد بود، برای دانستن جزئیات بیشتر درباره این سریال جدید و جذاب مارول تا پایان با ما همراه شوید.

دنیای سینمایی مارول در سال جدید با اکران سریال هایی نظیر  وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان،‌ لوکی و شی هالک و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 وارد فاز چهارم خود شد. اگرچه هنوز فیلم های مارول که در شمار موردانتظارترین و بهترین فیلم های 2021 قرار دارند را ندیده ایم، سریال وانداویژن رو به پایان است.

درحالی که سه قسمت تا پایان سریال وانداویژن مانده و از آن طرف چیزی تا اکران کاپیتان مارول 2 نمانده است، تیونا پاریس به بیان احساسات خود درباره این سریال پرداخته است.

پایان سریال وانداویژن حماسی و غم انگیز خواهد بود

اگر شما با تاریخ کاپیتان مونیکا رمبیو در داستان های کمیک آشنا باشید، آنگاه درک احساسات این ستاره مشهور برایتان آسانتر خواهد بود. از یک طرف شش قسمت اول سریال بسیار هیجان انگیز بود که البته همراه با بازگشت غم انگیز کاپیتان رمبیو از تاریخ گذشته شد.

اگرچه واندا (الیزابت اولسن) مونیکا را از وست ویو بیرون انداخت، اما پاریس همچنان معتقد است که این دو زن می توانند به واسطه یک تجربه مشترک به یکدیگر کمک کنند.

پایان سریال وانداویژن

پاریس درباره این مسئله به هالیوود ریپورتر می گوید: «مانیکا هنگامی که واندا را دید و متوجه ناراحتی او شد، درکی از تجربه یکسانشان در غصه خوردن برای عزیزانی که از دست دادند، پیدا کرد.، بنابراین من فکر می کنم که مونیکا غم و اندوه خود را به بهترین نحو ممکن اداره می کند و احساس می کنم او سعی دارد با کمک به واندا به سازشی با او و غصه هایش برسد.»

در قسمت دو و سه سریال وانداویژن، مونیکا به عنوان همسایه واندا به نام ژرالیدن ظاهر شد و تا اینکه نهایتا واندا متوجه هویت غیر واقعی او شد. تا پیش از این ما درباره هویت این همسایه مشکوک و به واسطه آن کاپیتان مارول جدید نبودیم ولی اکنون پاریس از این مسئله اظهار امیدواری کرده است که نهایتا این راز آشکار شد.

به علاقه مندان هنر هفتم اکیدا توصیه میکنیم بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را از دست ندهند.

علاوه بر این همانطور که در بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 گفته بودیم، هنوز آثار مهمی از این سرویس باقی مانده که در ادامه سال منتشر میشود. در اینجا بد نیست نگاهی به فهرست بهترین سریال های 2021 از جمله بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: hollywoodreporter

نظر شما درباره پایان سریال وانداویژن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر