coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 و سال های بعد از آن

تتر (Tether) یک ارز دیجیتال بلاک چین محور است که توسط ارزهای فیات مانند دلار پشتیبانی می‌شود و ما در این گفتار، به پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 می‌پردازیم.

درست است که تتر یک ارز دیجیتالی بلاک چین است و از امکانات ارزهای دیجیتال بهره‌مند است، ولی یک تفاوت عمده با دیگر ارزها مانند بیت کوین یا ریپل دارد. تتر توسط ارزهای فیات مانند دلار، یورو و یا ین پشتیبانی می‌شود.

این مهم باعث می‌شود ارزش این ارز وابسته به قیمت فیاتی که پشتوانه‌ی آن است، باشد و در نتیجه، تتر از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محفوظ است و می‌توان آن را یک ارز دیجیتال پایدار (Stable Coin) دانست. در این مقاله در تکراتو، به معرفی و بررسی این ارز و سپس به پیش بینی قیمت Tether در سال 2021 می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

در گذشته به معرفی بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 پرداختیم و همینطور مقالاتی درباره‌ی بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و پیش بینی قیمت آنها مانند پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 و سال های بعد از آن و پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 تهیه کردیم.

در این مقاله نیز پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 را بررسی می‌کنیم چرا که برخی افراد معتقدند آینده‌ی این ارز دیجیتالی مانند پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 درخشان خواهد بود. همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، تتر ارزی نسبتا پایدار است و این بدین معناست که قیمت آن وابسته دارایی‌های دنیای واقعی یا همان فیات‌ها است. بنابراین برخلاف رمزارزهایی مانند بیت‌کوین یا اتریوم، قیمت آن وابسته به ارزش ارزی است که در واقع، پشتوانه آن است و به همراه آن، افزایش یا کاهش می‌یابد.

تتر توکن‌های مختلفی همچون EURT را دارد که بر پایه ارز یورو است و ارزشی معادل ۱ یورو دارد. همینطور به طور مشابه، ارز دیجیتال Tether Gold با نماد XAUT که پشتوانه طلا دارد نیز توسط مالک تتر راه اندازی شده است. با این‌حال، یکی از مشهورترین و کاربردی‌ترین توکن‌های تتر، USDT نام دارد و دو توکن قبلی، کمتر شناخته شده‌اند.

USDT که یکی از محبوب‌ترین توکن‌های تتر است، پشتوانه‌ی دلار دارد و ارزش آن تقریبا معادل 1 دلار است. به بیانی دیگر، USDT دلار دیجیتالی است که در صرافی‌ها به عنوان جایگزین دلار از آن استفاده می‌کنند.

با اینکه این ارز تقریبا از ثبات قیمت برخوردار است، ولی همچنان نمی‌توان با اطمینان از قیمت آن صحبت کرد. چرا که با وجود آن که تتر از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال در امان است، اما همچنان تحت تاثیر افزایش و کاهش قیمت ارزهای فیات قرار دارد و با تغییر ارزش آنها، قیمت تتر نیز تغییر می‌کند.

به همین خاطر، همچنان نیاز است که قبل از سرمایه‌گذاری، نگاهی کلی به ارز دیجیتالی تتر، تاریخچه‌ی قیمت آن و پیش بینی قیمت Tether در سال 2021 داشته باشیم. بنابراین ادامه‌ی این مقاله را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: کاندیداهای ریاست جمهوری 1400

ارزش بنیادی تتر

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تتر 2021

در واقع هدف از پروژه‌ی تتر این بود که از واحد پول سنتی (فیات) در قالب توکن استفاده شود. توسعه دهندگان یک آلت کوین بر مبنای بلاک چین بیت کوین ساختند که امکان ترکیب مزایای ارز رمزنگاری شده و پول فیات را فراهم می‌کند.

ارز رمزنگاری USDT برای تعامل ارزهای ملی با ارزهای رمزپایه ایجاد شده است. این پلتفرم بر اساس بلاک چین بیت کوین با روند موجودی PoR (اثبات ذخایر) ایجاد شده است. البته بعد از مدتی، به منظور کاهش کارمزد، توکن USDT بر روی بلاک‌ چین اتریوم (Ethereum)، ترون (Tron)، ایاس (EOS) و الگوراند (Algorand) نیز فعال شد.

جالب است بدانید تتر برای اولین بار در سال 2014 با نام ریل کوین (Realcoin) راه‌اندازی شد. اما در ماه نوامبر همان سال، توسط شرکت iFinex که بنیانگذار و مالک صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس (Bitfinex) است، نام آن تغییر کرد.

استفاده از این آلت کوین با مزایای زیادی همراه است. یکی از اصلی‌ترین مزایای آن، توانایی انتقال آسان و سریع واحد پول آمریکا از طریق اینترنت است. این دلار دیجیتالی (USDT) از منظر پول فیزیکی با سایر ارزهای رمزپایه تفاوت دارد.  با این‌حال، تتر توانایی تبدیل دلار به توکن را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه های 1400

در واقع تتر یک پلت‌فرم قدرتمند برای کار کردن با هرنوع واحد پول است و همینطور سرویس‌های مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. وقتی تاجری این ارز دیجیتال را می‌خرد، نیازی به محاسبه مجدد ارزش آن ندارد. چرا که قیمت توکن USDT همواره با قیمت دلار آمریکا برابر است.

همینطور با درنظر گرفتن این ارز رمزنگاری شده، می‌توان مزایای زیر را تشخیص داد:

  • نرخ تبدیل بالا
  • USDT را می‌توان کاملا یک پول واقعی در نظر گرفت.
  • شفافیت سیستم این ارز
  • عدم تمرکزی که از سیستم بلاک چین به ارث رسیده است.
  • هنگام انتقال USDT بین کیف پول‌های مختلف (از صرافی به کیف پول و برعکس) کارمزدی گرفته نمی‌شود.
  • هنگام تبدیل ارز USDT به پول نقد، کارمزد کمی گرفته می‌شود.
  • انتقال و ذخیره سازی USDT با استفاده از روش‌های رمزنگاری و محرمانه تضمین می‌شود.
  • کاریر به پول خود که به صورت USDT نگه‌داری می‌شود، به صورت شبانه روزی دسترسی دارد.

بیشتر بخوانید: سود بانکی در سال 1400

تجزیه و تحلیل تاریخچه قیمت USDT

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تتر 2021

شکل خاص نمودار قیمت تتر می‌تواند تا حدودی گیج کننده باشد. اگر قیمت USDT با دلار آمریکا یکسان باشد، چگونه می‌توان نوسانات نسبت قیمت تتر به دلار آمریکا را توجیه کرد؟ از این بیشتر، ما در تاریخچه قیمت تتر شاهد بیش از یک‌ مورد افت قیمت غیر منتظره هستیم. برای توضیح پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 ، باید نگاهی دقیق به فناوری قدرت قیمت سکه بیندازیم.

چشمگیرترین افت قیمت USDT در 25 آوریل 2017 اتفاق افتاد، زمانی که قیمت به مرز 0.91 دلار رسید. این افت قیمت به زمانی برمی‌گردد که اخباری در مورد تتر در سطح بین الملل پخش شد که در آن گفته می‌شد این ارز توسط بانک‌های تایوانی رد شده است.

این خبر باعث شد موج وحشتی بین دارندگان این توکن به وجود بیاید و آنها شروع به فروش USDTهای خود کردند. این امر باعث شد ارزش این دلار دیجیتالی به کمتر از 1 دلار برسد. در همان زمان، صرافی‌های ارز رمزنگاری شده که از توکن تتر به عنوان جایگزین دلار آمریکا استفاده می‌کردند، افزایش قابل توجهی در قیمت بیت کوین و سایر ارز رمزنگاری‌هایی را که به صورت جفت با USDT معامله می‌شد، تجربه کردند.

در واقع، فناوری اتصال قیمت تتر الگوریتمی ارائه نمی‌دهد که بتواند به اندازه کافی پایدار باشد و قیمت USDT را در چنین مدت کوتاهی به ثبات برساند. از همین رو، هیچ تجزیه و تحلیلی درباره‌ی ارز رمزنگاری شده USDT نیز وجود ندارد. اما در ادامه‌ی این گفتار، به پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 و سال‌های بعد از آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین مشاغل سال 1400

پیش بینی قیمت تتر 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تتر 2021

قبل از اینکه به سراغ پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 برویم، لازم است یادآوری کنیم که این مطلب نباید به عنوان پیشنهاد تجاری در نظر گرفته شود و همانند دیگر پیش بینی‌های قیمت ارز دیجیتال همچون پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 و پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و سال های بعد از آن،این مقاله نیز فقط به بررسی دیدگاه‌ها می‌پردازد.

بنابراین اگر شما قصد سرمایه گذاری دارید، بهتر است قوانین اولیه در مورد سرمایه‌گذاری روی این ارزها را یاد گرفته و سپس به بررسی دیدگاه‌های پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 توسط سایت‌های مختلف و معتبر بپردازید.

چرا که بازار ارزهای دیجیتالی از نوسانات قیمت زیادی برخوردار است و با اینکه تتر یک ارز دیجیتالی پایدار است، همچنان از این مسئله مستثنی نیست. در ادامه‌ی این گفتار، نظرات سایت‌های معتبر در این زمینه را در رابطه با پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 مطالعه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: دستمزد روزانه در سال 1400

طبق پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 توسط WalletInvestor، سرمایه‌گذاری بلند مدت روی این ارز دیجیتالی (حدود 1 سال)، فکر خوبی نیست. قیمت تتر می‌تواند طی یک سال از 0.999 دلار آمریکا به 1.020 دلار افزایش یابد. بنابراین، پتانسیل درآمد بلند مدت + 2.14٪ در یک سال است.

در نتیجه، با توجه به پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 این سایت، قیمت تتر (USDT) در آینده 1.039 دلار خواهد بود. طبق داده‌های موجود تتر (USDT) و به طور بالقوه محیط بازار آن در 12 ماه گذشته در یک چرخه صعودی بوده است. در تصویر زیر می‌توانید نمودار پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 توسط WalletInvestor را مشاهده کنید.

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تتر 2021

سایت DigitalCoinPrice نسبت به پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 خوش‌بینانه‌تر اعلام نظر کرده است و معتقد است تا پایان سال، قیمت سکه تتر می‌تواند تا 1.78 دلار آمریکا برسد. طبق گفته‌ی آنها درباره‌ی پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 ، سرمایه‌گذاری روی این ارز می‌تواند سودآور باشد ولی با این‌حال امکان اینکه قیمت این سکه در مدت یکسال به بالای 1.86 دلار آمریکا برسد هم وجود دارد.

از طرفی، این سایت قیمت USDT را در سال 2023، حدود 2.1 دلار آمریکا و در سال 2026، 3.56 دلار آمریکا پیش‌بینی کرده است. به طور کلی DCP یا همان DigitalCoinPrice روند قیمت USDT را صعودی پیش می‌کند و حتی ممکن است در سال 2028، قیمت آن به 4.58 دلار آمریکا هم برسد. در تصویر زیر، نمودار میله‌ای پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 و سال‌های بعد از آن توسط DCP آورده شده است.

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تتر 2021

سایت TradingBeasts نیز نظر خود را درباره‌ی پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 و سال‌های بعد از آن بیان کرده است. طبق پیش بینی قیمت تتر 2021 ، قیمت USDT در مارس 2021، 1.28347 دلار پیش‌بینی می‌شود و همینطور کمترین قیمت و بیشترین قیمت مورد انتظار برای این ماه به ترتیب 1.09095 دلار و 1.60434 دلار در نظر گرفته شده است. طبقه گفته‌ی TradingBeasts، پیش بینی قیمت تتر 2021 در آخر ماه مارس به 1.28348 دلار برسد.

TradingBeasts پیش بینی می‌کند که قیمت تتر تا آخر سال 2021، به 1.28359 دلار خواهد رسید. این سایت نسبت به پیش بینی قیمت تتر 2021 و سال بعد آن خوش‌بین است و معتقد است USDT سیر صعودی خود را طی کرده و تا آخر سال 2022، به قیمت 1.28406 دلار آمریکا خواهد رسید. همینطور TradingBeasts قیمت تتر را برای اواخر سال 2024، به طور میانگین 1.28692 دلار پیش‌بینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: کمبود معلم در سال 1400

Crypto Rating از دیگر سایت‌های پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتالی است. Crypto Rating نیز پیشنهاد خود را در رابطه با پیش بینی قیمت تتر 2021 اعلام کرده و بینشی بهتر از وضعیت فعلی بازار USDT و انتظارات آینده در مورد اقدام قیمت را ارائه می‌دهد.

بنابراین طبق بررسی و تجزیه و تحلیل‌های این سایت، اگر شما به دنبال سرمایه گذاری 3 الی 4 ساله پربازده هستید، توکن USDT تتر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد و این ارز دیجیتالی پتانسیل زیادی در راستای رشد قیمت دارد که می‌تواند نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

این‌ها پیش بینی قیمت تتر 2021 توسط سایت‌هایی بود که همواره تلاش کرده اند با تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتالی توسط تحلیلگران خود، بهترین و دقیق‌ترین پیش‌بینی را انجام دهند. با این‌حال، نوسانات قیمت رمزارزهای دیجیتال به حدی بالا است که اگر این گفته‌ها درست از آب در نیایند، جای تعجب نیست!

بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری دارید، تحقیقات بیشتری انجام دهید و بر اساس آنها، سعی کنید یک تصمیم کلی و درست بگیرید. با این‌حال، طبق بررسی‌های انجام شده انتظار می‌رود قیمت سکه USDT در سال بعد همچنان نسبت 1 به 1 خود را با دلار آمریکا حفظ کند.

ولی با اینکه USDT همان دلار دیجیتالی است، نمی‌توان به طور صد در صد به آن اعتماد کرد و حتی ممکن است در آینده با چندین سقوط قیمت همراه باشد و ارزش هر سکه‌ی آن به کمتر از 90 سنت برسد. هر چه باشد، قیمت تتر نیز تحت تأثیر بازار قرار دارد و سقوط بازار می‌تواند روی قیمت توکن USDT اثر منفی بگذارد.

با این حال، اگر چنین اتفاقی هم بیافتد، طبق تجربیات گذشته، سکه هر بار پس از سقوط به سرعت کاهش قیمت خود را جبران کرده و سعی می‌کند جایگاه خود را پس بگیرد. اما در این میان، معامله‌گران به دلیل روش خاص خود در درآمد زایی از طریق ارزها، می‌توانند تحت تاثیر این سقوط قیمت‌ها آسیب ببینند.

علیرغم پیش‌بینی‌هایی که سقوط دلار را در آینده انتظار دارند، تتر همچنان یک دارایی با ارزش خواهد ماند. اغلب نوسانات قیمت دلار آمریکا عامل مهمی در تجارت رمز ارزها دیده نمی‌شوند چرا که نوسانات عظیم بازار ارزهای رمزنگاری شده باعث می‌شود تا نوسانات اندک قیمت دلار مهم به نظر نرسد.

بیشتر بخوانید: وام ازدواج 1400

کیف‌پول‌های توکن USDT

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تتر 2021

اگر تصمیم دارید بر روی توکن USDT برای طولانی مدت سرمایه‌گذاری کنید، باید کمی مراقب باشید چرا که در پیش بینی‌های موجود، سرمایه گذاری طولانی مدت پیشنهاد نشده است. همینطور برای نگهداری تتر، می‌توانید از کیف‌پول‌های اینترنتی یا کیف پول‌های سخت افزاری  که در صرافی‌ها موجود است، استفاده کنید.

کیف پول رسمی سایت تتر یکی از بهترین و امن‌ترین کیف‌پول‌های اینترنتی موجود برای این ارز دیجیتالی است ولی متاسفانه کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با این‌حال، می‌توانید از کیف پول‌های اینترنتی مانند HitBTC یا Binance استفاده کنید.

اگر از گوشی اندروید یا ios استفاده می‌کنید، کیف پول‌ Coinomi نیز گزینه‌ی مناسبی است. چرا که به غیر از USDT، از توکن‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. البته اگر مایل هستید که از کیف‌پول‌های سخت افزاری استفاده کنید، باید گفت این کیف پول بیشتر برای افراد حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود و مدل پیشنهادی ما به شما Ledger Nano X خواهد بود.

اگر شما به مسائل اقتصادی علاقه دارید، می‌توانید مطالب پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قیمت یورو در سال 1400، پیش بینی قیمت سکه در سال 1400، پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400، پیش بینی قیمت نفت در سال 2021 و پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400 را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

به علاوه، تیم تکراتو مقالاتی در ارتباط با حداقل حقوق در سال 1400، میزان یارانه در سال 1400، اضافه کاری در سال 1400، بهترین سرمایه گذاری 1400 و عیدی و افزایش حقوق در سال 1400 نیز تهیه کرده که ممکن است به خواندن آنها نیز علاقه‌مند باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: changelly

به نظر شما این دلار دیجیتالی ارزش سرمایه گذاری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر