;
coinex

انتشار نتایج بررسی DXOMARK از دوربین گلکسی اس 21 اولترا

DXOMARK اخیرا نتایج بررسی خود از دوربین گلکسی اس 21 اولترا را منتشر کرده است. بر این اساس دوربین گلکسی اس 21 اولترا ضعیف تر از انتظار ظاهر شده است.

موسسه DXOMARK به عنوان نهاد تخصصی و معتبر بررسی دوربین اسمارتفون ها، نتایج بررسی خود از جدیدترین پرچمدار سری اس سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 اولترا (نسخه مجهز به پردازنده اگزینوس) را منتشر کرده است.

گلکسی اس 21 اولترا در کنار گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 نسخه استاندارد جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 هستند که برای رقابت با بهترین گوشی های 2021 روانه بازارها شده اند. اما نتایج بررسی DXOMARK به ما میگوید که حداقل در بخش دوربین ما شاهد یکی از بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 یا بهترین دوربین گوشی 2021 نخواهیم بود.

انتشار نتایج بررسی DXOMARK از دوربین گلکسی اس 21 اولترا

امتیاز کلی پرچمدار جدید سامسونگ در این بررسی 121 اعلام شده است. برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی اس 20 اولترا، نماینده سال گذشته سامسونگ در این بررسی امتیاز 126 را کسب کرد و در شرایطی که همه از کمپانی کره ای انتظار رشد و پیشرفت را داشتیم، با این نتیجه کمی شگفت زده شدیم.

بر اساس بررسی DXOMARK، اس 21 اولترا در بخش عکسبرداری 128 امتیاز، در بخش بزرگ نمایی 76 امتیاز و در بخش فیلمبرداری 98 امتیاز کسب کرده است. البته گلکسی اس 20 اولترا نیز در بخش عکاسی 128 امتیاز کسب کرده بود اما در بخش بزرگ نمایی و فیلمبرداری عملکرد بهتری از اس 21 داشته و به ترتیب 88 و 106 امتیاز را به دست آورده بود.

انتشار نتایج بررسی DXOMARK از دوربین گلکسی اس 21 اولترا

DXOMARK میگوید دوربین فوق عریض اس 21 اولترا در آزمایش بزرگنمایی عملکرد خوبی داشته است و مشکل مربوط به دیگر ماژول تله فوتوی پنل پشتی است که بسیار کمتر از حد انتظار ظاهر شده اند.

مطابق بررسی‌ DXOMARK، دوربین پریسکوپی با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری و دوربین تله‌فوتوی عادی گلکسی اس ۲۱ اولترا در مقایسه ‌با سیستم بزرگ‌نمایی گلکسی اس ۲۰ اولترا ارزش چندانی ندارند.

در بخش فیلمبرداری عملکرد اس 21 اولترا اسف بار تر میشود، جایی که امتیاز این محصول با گوشی میان رده گوگل پیکسل 4a برابر است. البته در این بررسی DXOMARK صرفا حالت فیلم‌برداری 4K/60fps را آزمایش کرده و سراغ بررسی حالت‌های 8K و 4K/30fps نرفته است. DXOMARK به‌طور مشخص به مشکلاتی در لرزش‌گیر ویدئو اشاره می‌کند.

کمپانی کره ای همچنین در سال جدید و در اندک زمانی از نمایندگان خود در فهرست بهترین گوشی های تاشو یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز رونمایی خواهد کرد که باید منتظر عملکرد آنها نیز باشیم.

حالا باید دید دیگر محصولات مورد انتظار سال یعنی بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های وان پلاس، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های چینی 2021 در آزمون های DXOMARK چه عملکردی خواهند داشت. با این شرایط به نظر میرسد حتی برخی از بهترین گوشی های میان رده 2021 توان رقابت با اس 21 را در بخشی از عملکردهای دوربین داشته باشند.

در پایان توصیه می کنیم که حتما نگاهی به بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین باتری گوشی 2021 و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین پرچمدار جدید سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر