;
coinex

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک را در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد، بنابراین برای دانستن راهکار رفع این مشکل دیگر جزئیات با ما همراه شوید.

میلیون ها نفر هر روز وارد فیس بوک می شوند، ما جزئیات زندگی خود را در آن بارگزاری می کنیم، عکس هایی را به اشتراک می گذاریم، از آن برای برقراری ارتباط با دوستان، همکاران و عزیزان خود استفاده می‌کنیم درحقیقت باید گفت بدون آن زندگی برای برخی از ما غیر ممکن است.

اما فیسبوک هم مانند بسیاری از برنامه ها و شبکه های اجتماعی دیگر با مشکلات فنی خاص و عجیبی مواجه می شود. یکی از این مشکلات مربوط به قفل شدن آن است که در جستار پیش رو قصد آموزش رفع مشکل قفل شدن فیسبوک را داریم. با ما همراه باشید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک

بازگردانی حساب فیسبوک

تصور کنید یک روز پس از آنکه سعی می کنید به حساب فیس بوک خود وارد شوید، به شما گفته شود حساب شما غیرفعال شده است، سپس حتی ممکن است در هنگام ورود سیستم شما را محدود کرده و یا به هیچ وجه نگذارد وارد شوید، دلایل زیادی برای اینکار وجود دارد در بیشتر موارد رفع مشکل قفل شدن فیس بوک بسیار ساده است.

توجه داشته باشید که اگر روی چیزی در فیس بوک کلیک کنید که یک «هوکس» باشد، این مسئله ممکن است باعث قفل شدن حساب شما شود.

ممکن است شما را فریب داده باشند و بر روی چیزی کلیک کنید که شما را از سایت خارج کند. در اینجا سه کلاه برداری رایج را مطرح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

حل مشکل no network connection تیک تاک

  • آمدن پیام امکان دیدن پروفایل فیسبوک با این ادعا که با استفاده از آن اکنون می‌توانید ببینید که چه کسی پروفایل شما را مشاهده می‌کند.
  • پیامی که شما را متقاعد به نصب چیزی کند تا به این طریق مشکلی را که اصن وجود ندارد را برطرف کنید.
  • ویدیوهای تصادفی که در آن گفته می‌شود: این ویدیو را مشاهده کنید! باور نمی‌کنم که او این کار را کرده است!

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک

از دیگر دلایلی که ممکن است فیسبوک حساب شما را قفل کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حساب جعلی: اگر نام واقعی خود را به کار نبرید، فیسبوک در نهایت متوجه شده و حساب شما را می‌بندد.
  • نمایش نادرست: اگر حسابی به نام شخص یا نهادی جعلا باز کنید، فیسبوک می تواند بدون اخطار حساب شما را ببندد.
  • هرزنامه (اسپم): اگر در یک بازه زمانی خیلی کوتاه پیام‌های زیادی را روی یک گروه و یا دیوار ارسال کنید، فیسبوک ممکن است آن را به حساب اسپم بگذارد.
  • دوستان: اگر به تعداد زیادی در مدت کم درخواست دوستی بدهید؛ ممکن است حساب شما بسته شود.

حالا که با علل مربوط به قفل شدن اکانت فیسبوک آشنا شدید، در ادامه تمرکز خود را بر راهکارهای رفع مشکل قفل شدن فیسبوک قرار میدهیم و همه راهکارهای مناسب برای اینکار را به شما آموزش خواهیم داد. با ما باشید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک

پس از این توضیحات، حالا این پرسش به میان می آید که اگر احیانا حساب ما قفل شد چکار باید بکنیم، در این صورت می توانید سیستم خود را با یکی از دو روش زیر تنظیم مجدد کنید تا برای رفع شکل قفل شدن فیسبوک اقدام کنید.

پاسخ دادن به سوال امنیتی خود برای رفع مشکل قفل شدن فیسبوک : به سادگی دستورالعمل ها را دنبال کنید و به سوالات پاسخ دهید تا ثابت شود همانی هستید که می گویید. در نهایت شما موفق به رفع مشکل قفل شدن فیسبوک خواهید شد.

کمک گرفتن از دوستان برای رفع مشکل قفل شدن فیسبوک : در فیسبوک دوستی را انتخاب کنید که به او اعتماد دارید و آدرس URL تعیین شده ای را که باید برای بازیابی کد امنیتی نیاز دارید، در اختیار او قرار دهید، پس از داشتن این کد، باید آن در شرح درخواست وارد کنید.

صرف نظر از روشی که انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که پس از انجام یکی از بررسی های امنیتی، یک دوره انتظار 24 ساعته وجود دارد. در این مدت، حساب شما هنوز در فیسبوک قابل مشاهده است، اما دسترسی به آن نخواهید داشت. اما پس از گذشت مدت زمانی شما موفق به رفع مشکل قفل شدن فیسبوک خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا

بخش دیگری از مشکلات در این شبکه اجتماعی محبوب به فراموشی گذرواژه و سایر مشکلات برای ورود به حساب کاربری می شود که در ادامه به راهکارهای رفع آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بازیابی حساب فیسبوک : رفع مشکل قفل شدن فیسبوک

اگر با مشکلی در وورد به حساب کاربری مواجه شدید، پیش از هرگونه تلاش برای ورود به حساب سعی کنید ابتدا بررسی کنید که احیانا از دستگاهی دیگر مانند گوشی یا رایانه شخصی وارد فیسبوک شده اید یا خیر!

در صورتی که با دستگاهی دگیر بتوانید وارد حساب فیسبوک شوید، ممکن است بدون نیاز به بازنشانی حساب کاربری بتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید. در این صورت تنها اقدام لازم تغییر رمز عبور است.

برای اینکار در فیسبوک مسیر Settings > Security and Login را دنبال کنید. در اینجا کادرهای مربوطه مانند گذرواژه قبلی و گذرواژه جدید را پر کنید و در نهایت بر روی گزینه Save Changes کلیک کنید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
قفل شدن حساب فیسبوک

همچنین میتوانید برای امنیت بالاتر و کمک به بازیابی بهتر حساب کاربری در دفعات بعدی حالت تایید دو مرحله ای (Two-factor (authentication را فعال کنید برای این کار مراحل زیر را انجام دهید :

  1. به فیس بوک رفته و وارد Settings شوید.
  2. بر روی Account Settings کلیک کنید.
  3. بر روی Security And Login کلیک کنید.
  4. به پایین اسکرول کرده و گزینه Use two-factor authentication را پیدا کرده و کلیک کنید.
  5. دستور العمل های گفته شده برای فعال کردن 2FA را دنبال کنید.

اما در حالتی که هیچگونه دسترسی ثانویه ای ب حساب کاربری خود ندارید چه باید کرد؟ برای این امر در ادامه این جستار با ما باشید.

بازیابی حساب کاربری

اگر دستگاهی که پیشتر با آن وارد اکانت خود شده باشید را پیدا نکردید راهکار بعدی را امتحان کنید. ابتدا از رایانه ی که قبلا با آن به فیسبوک لاگین کرده اید استفاده کنید. در درجه اول باید حساب کاربری خود را شناساسیی کنید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
قفل شدن حساب فیسبوک

به صفحه بازیابی حساب کاربری فیسبوک بروید و آدرس ایمیل و یا شماره تلفن همراهی که پیش از این تنظیم کرده اید را وارد کنید. همچنین میتوان از نام کاربری فیسبوک نیز استفاده کرد.

زمانی که موفق به شناسایی حساب کاربری خود شدید، خلاصه ای از پروفایل خود را مشاهده خواهید کرد. پیش از هر کاری مطمئن شوید که این واقعا حساب کاربری شما است یا خیر.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
قفل شدن حساب فیسبوک

بیشتر بخوانید:

روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک (همراه با تصویر)

نحوه صحیح شارژ باتری آیفون

در این بخش با انتخاب گزینه Send Code Via Email رمز عبور خود را از طریق ایمیل تغییر خواهید داد. پس از آن بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا کد برای ایمیل شما ارسال شود.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
چگونه اکانت فیس بوک را بازیابی کنیم

به ایمیل خود رفته تا کد را مشاهده کنید ، بر روی Change Password کلیک کنید. آنگاه در صفحه باز شده کد را وارد کرده و Continue کلیک کنید. پس از بازگردانی سریعا رمزعبور خود را تغییر دهید و اطلاعات خود را بروز کنید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
قفل شدن حساب فیسبوک

بازیابی اکانت فیسبوک

در صورتی که حساب فیسبوک شما غیرفعال شده بود برای فعالسازی مجدد آن وارد قسمت Disabled Account Appeal-ID Request در فیسبوک شوید و در کادرهای نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی اینترنتی و سایر مورد، اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود را وارد کنید.

در قسمت ضمیمه کارت شناسایی از شما درخواست می شود که یک فایل که نشانگر هویت شما باشد مانند فایل گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه رانندگی و یا هر موردی دیگری که به نوعی هویت و ID شما مشخص کند، ارائه کنید تا از سوی فیسبوک مورد بررسی قرار بگیرد.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
چگونه اکانت فیس بوک را بازیابی کنیم

در پایان این کار روی گزینه ثبت کلیک کنید و منتظر پیام تیم پشتیبانی فیسبوک باشید که توضیحات و راه کارهایی برای بازگرداندن اکانت را به شما ارائه میکند.

آیا اطلاعات تماس شما تغییر کرده است؟

احیانا اگر اطلاعات تماس شما از قبیل ایمیل یا شماره تلفن همراه تان تغییر کرده بود یا توسط هکرها دچار تغییراتی شده بود، فیسبوک راهی برای برقراری تماس با ایمیل یا شماره موبایل پیدا میکند.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
چگونه اکانت فیس بوک را بازیابی کنیم

برای اینکه این مشکل را حل کنید وارد صفحه ریکاوری اکانت فیسبوک شوید و مابق مباحث گفته شده پیشین، ایمیل یا شماره موبایل خود را شناسایی کنید. در اینجا ایمیل یا شماره موبایل جدید خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود فیلترشکن برای تلگرام

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
چگونه اکانت فیس بوک را بازیابی کنیم

اگر شما پیش از این کاربر مورد اعتمادی را مشخص کرده باشید، فیسبوک از شما می خواهد که از آنها برای بازیابی حساب کاربری کمک بگیرید. برای همین امر باید 3 تا 5 کاربر مورد اعتمادی که مشخص کرده اید، کدهای دریافتی را به شما بدهند تا شما 3 مورد آن را در فرم وارد کنید. در صورتی که کاربر مورد اعتماد تنظیم نکرده باشید باید به پاسخ سوالات امنیتی بیندیشید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک

در صورتی که حساب کاربری شما هک شده باشد و به صورت هرزنامه عمل میکند شما باید به فیس بوک گزارش دهید. برای اینکار به صفحه گزارش فیسبوک بروید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
چگونه اکانت فیس بوک را بازیابی کنیم

به مانند فرایندهایی که پیش از این ذکر کردیم، باید فرایند بازیابی رمز عبور را طی کنید که با استفاده از شناسایی حساب کاربری میسر است. در این مرحله باید رمز عبور فعلی یا قبلی فیسبوک خود را شناسایی کنید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
قفل شدن حساب فیسبوک

کمک گرفتن از پشتیبانی فیسبوک برای رفع مشکل قفل شدن فیسبوک

اگر هیچ یک از روش های مذکور برای بازیابی حساب کاربری موثر نبود، آخرین راهکار شما در مورد هر مشکلی کمک گرفتن از تیم پشتیبانی فیسبوک است.  شما در این راهکار باید ایمیلی برای security@facebookmail.com ارسال کرده و ضمن شرح مشکل خود، دلایل قانع کننده ای برای بازیابی حساب فیسبوک ارائه کنید.

رفع مشکل قفل شدن فیسبوک ؛ بازگردانی حساب فیسبوک
چگونه اکانت فیس بوک را بازیابی کنیم

در این راهکار ممکن است نیاز به ارائه برخی مدارک شناسایی رسمی به صورت اسکن شده باشد تا هویت شما احراز شود. این روند ممکن است چند هفته ای به طول بینجامد. البته در این راهکار در صورتی که نام واقعی شما روی حساب کاربری نباشد تقریبا امید به بازیابی صفر است.  در اینجا است که اهمیت اطلاعات واقعی و صحیح رخ نمایی میکند و ارائه شماره تماس و ایمیل و حتی نام درست و کامل حائز اهمیت است.

در پایان برای استفاده از آموزش های بیشتر و البته مرتبط توصیه میکنیم نگاهی به روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک، آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)، ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ، چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل تنظیم کنیم، آموزش کار با اسنپ چت، آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)، آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)، فیلترشکن و پروکسی برای تلگرام دسکتاپ، تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ و بهترین اپلیکیشن دوست یابی داشته باشید.

همچنین بدون شک در صورت نیاز رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و نحوه حل مشکلات کاربران ایرانی توئیتر، 10 ترفند برای حذف برنامه هایی که پاک نمی شوند، نحوه حل مشکل تیک تاک، بررسی میزان مصرف اینترنت روبیکا، چگونگی تنظیمات کیبورد پیش فرض در گوشی های اندرویدی و رفع خطای Too Many Attempts تلگرام خالی از لطف نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: turbofuture

نظر شما درباره مطلب رفع مشکل قفل شدن فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    سلام فیسبوکم قفل شده چیکارکنم اگر میدانید بگویید دوستان

    پاسخ

    فسبوک قفل شده است

    پاسخ

    فیسبوکم قفل شده است وکدتایدی را برایم روی امیلم بفرستد

    پاسخ

    نمایه فیس‌بوک من قفل شده است

    پاسخ

    فیسبوک من معلق شده لطفآ کمک کنید

    پاسخ

    سلام نیاز به یه راهنمایی دارم حساب فیسبوکم سه روز میشه میگه معلق شده و گفته بعد 28روز حساب شما به کلی قطع میشه… این رو باید چکار کنم تا حسابم بسته نشه
    سوال امده بود که شما باتصمیم که برای حساب تون گرفتیم که غیر فعال میکنیم مخالفت میکنید منم مخالفت کردم ولی الان اصلا قفل شده و رو یک تصویر میمونه لطفا کمک کنید اگر میدونید ممنونتان

    پاسخ

    فیسبوک ام غیرفعال شده امیدوارم که درحصه فعال کردن دوباره همکاری کند

    پاسخ

    سلام خسته نباشید من فیسبوکم خارج شده و الان میخام وارد برنامه بشم میگه شما به علت هرزنامه ،پست گذاشتن بی از حد مجاز به ورود به اکانت نمیباشید لطفا دوباره سیع کنید میشه راهنمایی کنید چیکارش کنم تشکرر09226095114اگه واتساپ راهنمایی کنید این شمارم

    پاسخ

    فیس بو ام قفل شده است را حل برای باز کرد

    پاسخ

    چند هفته‌ای میشه خود به خود فیسبوکم قفل شده هر کاری میکنم باز نمیشه چند باری رمزش رو عوض کردم ولی فایده‌ای نداشت تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم. ارزش این فیس‌بوک برای من اونه که ربط شده به چندتا بازیم و چند تا برنامه‌م مثل انستاگرام و ….

    پاسخ

    فیسبوک ام قفل شده چیکار کنم

    پاسخ

    حساب فیسبوکم چرا قفل گردیده

    پاسخ

    فسبوکم نمیدانم چرا منقضی شد

    پاسخ

    سلام
    فیسبوک من توسط شرکت فیسبوک قفل شد
    دلیل اینکه قفل یک دوستم در صفحه فیسبوک شعر نوشته بود بعد از آن فیسبوک قفل شد لطفا باز کنید ویک کد جدید برایم ارسال کنید
    فیسبوک به اسم نورالله رسولی است اگر شمار ه لازم شد هم روان مونم
    تشکر

    پاسخ

    چرا فیسبوک من قفل شده

    پاسخ

    فیسبوک من معلق شده لطفآ کمک کنید

    پاسخ

    قفل حساب فیس‌بوک

    پاسخ

    حساب من هک شده قفل شده

    پاسخ