;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی M42 فاش شد

سری ام سامسونگ در سال جدید میلادی بسیار جالب توجه به نظر میرسد. حالا اطلاعات جدیدی از گلکسی M42 فاش شده است. با ما همراه باشید.

در سال جدیدی میلادی مثل همیشه سامسونگ با شماری از بهترین گوشی های 2021 در بازار حضور پیدا خواهد کرد. اما بهترین گوشی های سامسونگ 2021 در سال جدید صرفا محصولات پرچمدار سامسونگ سامل خانواده اس 21 یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و یا برخی بهترین گوشی های تاشو یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 نیستند.

سامسونگ با عرضه گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا نشان داد که برنامه های خاصی برای حضور قدرتمندانه در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 و رقابت همه جانبه با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های ال جی دارد. یکی از مهمترین دسته های محصولات سامسونگ در سال جدید بهترین گوشی های سری M سامسونگ هستند که حالا اطلاعاتی از یکی از جدیدترین اعضای آن منتشر شده است. محصولات این خانواده معمولا با باتری های پرحجم و باکیفیت شناخته می شوند و انتظار میرود در بهترین باتری گوشی 2021 نمایندگانی از این خانواده سامسونگ حضور داشته باشد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی M42 فاش شد

اواخر سال 2020 بود که اولین شایعات حول محور یکی از اعضای خانواده M سامسونگ با نام تجاری گلکسی ام 42 جریان یافت. شایعات حکایت از این داشتند که محصول فوق الذکر از یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی که مشخصه بارز آن است بهره مند خواهد بود. حالا به نقل از یک منبع معتبر، همین دستگاه با شماره‌ مدل SM-M426B/DS گواهی اتحادیه‌ وای‌فای را دریافت کرده است.

همانطور که باید بدانید از شماره مدل دستگاه های هوشمند نیز میتوان به اطلاعات مهمی دست یافت. تا پیش از این عموم دستگاه های بین المللی سامسونگ که از 5G پشتیبانی می کنند در شماره مدل شان عبارت B/DS دارند. گلکسی ام 42 نیز با اطلاعاتی که از آن داریم ظاهرا دستگاهی با پشتیبانی از فایوجی خواهد بود.

اطلاعات جدیدی از گلکسی M42 فاش شد

شماره‌مدل دستگاه اهمیت خاصی دارد؛ زیرا پیش‌تر مدل‌های بین‌المللی گوشی‌های 5G سامسونگ در شماره‌مدلشان عبارت B/DS را داشتند و این یعنی گلکسی M42 قرار است دستگاهی 5G باشد. تاکنون، دستگاهی در خانواده‌ی گلکسی M محصولی با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G عرضه نشده است.

فهرست ‌شدن گلکسی M42 سامسونگ در وب‌سایت اتحادیه‌ وای ‌فای اطلاعات اضافه ‌ای از مشخصات فنی این گوشی به‌ غیر از بهره ‌مندی آن از حالت دوگانه‌ اتصال وای‌فای به ما نمی ‌دهد. البته این اطلاعات نشان می‌دهد گلکسی M42 سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید 11 دردسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

در پایان توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین گوشی های چینی 2021، ارزان ترین گوشی های 2021، بهترین گوشی های 99، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین دوربین گوشی 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص گلکسی M42 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر