;
coinex

اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نیمه شعبان

ارائه بسته های اینترنت رایگان در هر موعدی از سال که باشد جذابیت دارد. در جستار پیش رو به اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 میپردازیم. با ما باشید.

پیش از این نیز برایتان از جذابیت اینترنت رایگان گفته بودیم. با افزایش استفاده از پلتفرم های سرگرمی، آموزشی و حتی شغلی آنلاین، بالطبع میزان مصرف اینترنت نیز تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

هزینه های اینترنت نیز در حال حاضر در کشورمان تا زیادی افزایش یافته است و بر همین اساس هر فردی در تلاش برای مدیریت میزان مصرف اینترنت و استفاده از اینترنت به صرفه تر است. در حال حاضر و در این شرایط ارائه بسته های اینترنت رایگان از سوی اپراتورها مورد توجه عموم افراد قرار میگیرد.

البته این بسته های اینترنت رایگان همیشه و همواره در دسترس نیستند. در شرایط خاص، با اقداماتی خاص یا در مناسبت هایی خاص افراد امکان استفاده از بسته های اینترنت رایگان را دارند. در جستار پیش رو قصد داریم اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 به عنوان یکی از اعیاد مذهبی مهم را بررسی کنیم. با ما باشید.

اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400

کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نیمه شعبان

همانطور که گفتیم این بسته های اینترنت رایگان در هر مناسبتی که ارائه شوند هم با شرط و شروط و با محدودیت خاص ارائه می شوند. در نتیجه این هدایا معمولا در جذابترین حالت ممکن عبارتند از بسته های اینترنت بسیار کم حجم یا مکالمه درون شبکه رایگان و در برخی موارد نیز شامل طرخ های تخفیف برای استفاده از این خدمات هستند که پیش از این در اینترنت رایگان نوروز 1400 و اینترنت رایگاه ماه رمضان 1400 به آن پرداخته بودیم. برای استفاده از طرح های خاص اپراتورهای برای ارائه اینترنت نیز به اینترنت رایگان واقعی مراجعه کنید. اما حالا قصد بحث از اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 را داریم.

به مانند مناسبت هایی چون رمضان، دهه فجر و یا عید نوروز، نیمه شعبان هم یک مناسبت و جشن مذهبی مهم در تقویم کشور است که همواره از سوی علاقه مندان همواره با شکوه هرچه تمام تر پاس داشته می شود. معمولا به مانند هر مناسبت مهم دیگری در تقویم کشور، نیمه شعبان نیز با برنامه های خاصی در رسانه ها  و نهادهای رسمی نیز مواجه است.

بر همین اساس اپراتورهای کشور نیز هدایایی برای این مناسبت مهم در نظر میگیرند. در جستار پیش رو تصمیم بر آن داریم تا از الان به استقبال نیمه شعبان رفته و ببینیم که اپراتورها چه برنامه ای برای نیمه شعبان 1400 دارند. در اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 با ما باشید تا کد بسته اینترنتی رایگان نیمه شعبان را به شما ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل

اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400

در حال حاضر با شیوع پاندمی افزایش خانه نشینی افراد، ارتباطات، آموزش، تفریح و حتی کس و کارهای آنلاین و مجازی رونقی بیش از پیش یافته اند و بر همین اساس است که اینترنت از اهمیت وافری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:  میزان مصرف اینترنت ادوبی کانکت

در این شرایط افراد همواره با معضل مدیریت هزینه ها از یک سو نیاز به مصرف اینترنت از سوی دیگر دست و پنجه نرم می کنند و اینجاست که ایتسفاده از اینترنت رایگان تحت هر شرایطی اهمیت پیدا می کند. البته هدایای مناسبتی اپراتورها همواره روی به کاستی و کاهش دارند و آنقدر در حجم کم و با شرایط ویژه ارائه می شوند که دیگر از حالت هدیه خارج شده اند. اما با این شرایط هم پیگیری برای بسته های اینترنت مناسبتی و رایگان مانند اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 حائز اهمیت است. بر همین اساس در ادامه اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 در اپراتورهای گوناگون را به شما معرفی خواهیم کرد.

بسته اینترنت نیمه شعبان 1400 : ایرانسل

اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نیمه شعبان
اینترنت رایگان نیمه شعبان در سال 1400 – کد بسته اینترنتی رایگان نیمه شعبان 1400

همانطور که گفتیم هرساله افراد و نهادهای مختلف به مناسبت عید نیمه شعبان هدایایی نظیر بسته اینترنت رایگان نیمه شعبان را ارائه می کنند. ایرانسل نیز مانند اپراتورهای دیگر برای هر مناسبتی هدایایی مانند بسته اینترنت رایگان نیمه شعبان را ارائه میدهد. البته این بسته درواقع اینترنتی با تحفیف است. لازم به ذکر است که برای سال جدید هنوز هدیه ایرانسل برای نیمه شعبان اعلام نشده و به محض اعلام رسمی، این جستار بروزرسانی خواهد شد.

هر ساله ایرانسل به مناسبت جشن ولادت حضرت امام زمان (عج) هدایایی در نظر میگیرد که در سال گذشته یک بسته اینترنت سه گیگابایتی 6 روزه با قیمت 12 هزارتومان بود. برای استفاده از هدیه ایرانسل شما می توانید از کد دستوری *5# یا اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید.

فارغ از این ایرانسل به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) برای افرادی که در روزهای جشن نیمه شعبان اقدام به خرید سیمکارت اعتباری ایرانسل کنند، 100 مگابایت اینترنت همراه رایگان در نظر میگیرد.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت بیت کوین

میزان مصرف اینترنت تلوبیون

بسته اینترنت نیمه شعبان 1400 : همراه اول

اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نیمه شعبان
اینترنت رایگان نیمه شعبان در سال 1400

همراه اول نیز به مانند سایر اپراتورها خدمات ویژه ای را برای حشن نیمه شعبان در نظر میگیرد. البته اپراتور اول کشور معمولا در ارائه طرح های مناسبتی و اینترنت هدیه می کوشد ترکیبی از اینترنت و بسته های مکالمه را در نظر بگیرد. در حال حاضر برای سال 1400 هدیه همراه اول اعلام نشده است. اما به محض اعلام رسمی این جستار به روز رسانی خواهد شد.

برای مثال همراه اول برای جشن نیمه شعبان سال گذشته تمام مکالمات درون شبکه مشترکان دائمی و مکالمات با تلفن ثابت را مشمول 10 درصد تحفیف اعلام کرد و ارسال پیام چندرسانه ای را با 50 درصد تحفیف اعمال کرد. تخفیف در مکالمات شامل مکالمات شهری، بین شهری و جابجایی همراه اول به همراه اول و تلفن ثابت بوده و مشترکان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند. البته همانطور که گفتیم این طرحی برای سال گذشته بود.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی

بسته اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 : رایتل

اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نیمه شعبان
اینترنت رایگان نیمه شعبان در سال 1400 – کد بسته اینترنتی رایگان نیمه شعبان 1400

رایتل نیز هدایایی برای نیمه شعبان در نظر میگیرد که بدون شک به لحاظ حجم و مهلت استفاده چندان تفاوتی با سایر اپراتورها ندارد. رایتل هنوز هدیه سال 1400 برای نیمه شعبان را اعلام نکرده اما در صورت اعلام رسمی این جستار به روز رسانی می شود. رایتل برای سال گذشته، یک گیگابایت اینترنت رایگان برای مدت یک هفته از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر برای مشترکان خود در نظر گرفته بود. این بسته هدیه که رایتل به مناسبت نیمه شعبان از طرف رایتل با کدهای دستوری زیر قابل فعال سازی است. مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند از کد دستوری زیر استفاده کنند:

*142*1*1*2*4#

مشترکین رایتل همچنین می توانند کد بسته را از طریق پیامک به سرشماره 2020 هدیه خود را دریافت کنند.  مشترکین دائمی رایتل کافی است به قسمت ارسال پیامک گوشی خود رفته و عبارت On 12647 را به 2020 بفرستند. پس از ارسال پیامک نتیجه فعالسازی اینترنت اعلام خواهد شد. مشترکین اعتباری نیز برای این کار عبارت On 11698 را به همان سرشماره ارسال کنند.

فراتر از این رایتل برای سال گذشته کاهش 50 درصدی هزینه تعرفه ترافیک داخلی اینترنت را برای مشترکان خود در نظر گرفته بود. تمام مشترکان این اپراتور در صورت بازدید از سایت هایی که سرور های آنها در داخل کشور باشد از تخفیف ویژه برخوردار شده و تعرفه استفاده از اینترنت آنها نصف خواهد شد.  رایتل همچنین اعلام کرد این تخفیف هم در بسته های اینترنت خریداری شده از سوی مشترکان و هم در استفاده عادی از اینترنت برای آنها لحاظ می شود.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین

بسته اینترنت نیمه شعبان 1400 : شاتل

اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نیمه شعبان
اینترنت رایگان نیمه شعبان در سال 1400 – کد بسته اینترنتی رایگان نیمه شعبان 1400

شاتل موبایل نیز حالا مدتی است که به ارائه سیمکارت و اینترنت اقدام کرده است و بعضا در مناسبت های ویژه به همراهی سایر اپراتورها هدایایی مانند بسته اینترنت رایگان نیمه شعبان را برای کاربران خود در نظر میگیرد. شاتل اما دست و دلبازی ویژه ای نشان داده و به جای ارائه بسته اینترنت رایگان نیمه شعبان اینترنت همراه مشترکین سیمکارت های خود را به مدت یک هفته رایگان اعلام کرده است.

البته این طرح مربوط به سال گذشته بود. شاتل موبایل برای کلیه مشترکین خود به مناسبت نیمه شعبان و در قالب سرویس اختصاصی شاتل موبایل پلاس اینترنت نامحدود یک هفته ای ارائه داد. این طرح در مدت مشخص به صورت رایگان برای همه کاربران فعال شده و کاربران در تمام شهرهای مشمول طرح شاتل موبایل پلاس می توانند از آن بهره مند شوند.

بنابر اطلاعات موجود، در بازه زمانی این طرح، کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت 24 روز جمعه 30 فروردین نسبت به فعال سازی و برقراری اولین تماس از سیمکارت های خود اقدام کرده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه 20 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.

برای آشنایی با میزان مصرف اینترنت پلتفرم های پرکاربرد مانند میزان مصرف اینترنت یوتیوب توصیه می کنیم نگاهی به میران مصرف اینترنت اینستاگرام، میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام و میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ داشته باشید. همچنین برای اطلاع از میزان مصرف اینترنت استریم موسیقی هم میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای را ببینید.

همچنین میتوانید از 9 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اندروید و 5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام برای آشنایی با ترفندهایی برای مدیریت میزان مصرف اینترنت استفاده کنید. همچنین میزان مصرف اینترنت اسکای روم نیز مفید فایده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بسته اینترنت رایگان نیمه شعبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر