;
coinex

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟

تردیدی در این نیست که واکینگ دد یا مردگان متحرک از موفقترین سریال های سال های اخیر بوده است. این جستار به تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) اختصاص دارد.

مدتی پیش از این بود که شبکه AMC خبر از این داد که سریال واکینگ دد در فصل یازدهم نهایتا به کار خود پایان خواهد داد. اما در این میان ساخت دو اسپین آف دیگر از دنیای مردگان متحرک خبر داد.

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران قدیمی این سریال و کارشناسان و منتقدان معتقدند که این سریال دیگر توان ادامه دادن مانند فصول اولیه را ندارد و صرفا بر سر مباحث تجاری اقتصادی در حال کش داده شدن توسط عوامل است و حالا تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد مشخص شده است.

مهر 98 بود که با خبر تمدید سریال مردگان متحرک برای فصل یازدهم مشخص شد این سریال قرار نیست به این زودی ها پایان یابد و حالا باید منتظر تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد باشیم.

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟

حالا با خبر تمدید برای فصل یازدهم و پایانی، به نظر می رسد سریال واکینگ دد به پایان راه خود رسیده است. شبکه AMC حالا طرفداران این سریال این دنیای پر از زامبی را غافلگیر کرده و خبر داده که فصل یازدهم سریال واکینگ دد فصل پایانی آن خواهد بود. برخلاف فصول قبلی این فصل در 24 قسمت تولید و پخش خواهد شد و پخش آن از اواخر سال 2021 به عنوان یکی از موردانتظاترین و بهترین سریال های 2021 آغاز خواهد شد و تا اواخر سال 2022 ادامه خواهد داشت.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اطلاعات جدیدی از فصل یازدهم سریال واکینگ دد اعلام شده است. فصل دهم سریال مدتی پیش پایان یافت، اما آنطور که مشخص شده است، فصل دهم سریال دارای 6 قسمت جدید خواهد بود که به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل آخر Walking Dead

البته پایان فصل یازدهم، پایان دنیای مردگان متحرک نخواهد بود و دو اسپین آف دیگر نیز بر اساس این دنیای داستانی ساخته خواهد شد. علاوه بر فیلم The Walking Dead که با محوریت شخصیت ریک گرایمز در دست ساخت است و به داستان کامل این شخصیت خواهد پرداخت، شبکه AMC همچنین خبر از ساخت یک اسپین آف بر اساس شخصیت داریل دیکسون و کارول پلتیر است که نورمن ریداس و ملیسا مک براید برای نقش آفرینی دوباره در این سریال بازخواهند گشت. البته برای این مورد هنوز عنوانی در نظر گرفته نشده است و به نظر می رسد باید تا سال 2023 برای پخش آن منتظر باشیم.

همچنین به نظر می رسد شخصیت هایی که تاکنون کشته شده اند ممکن است در اسپین آف دیگری از دنیای مردگان متحرک با نام Tales of the Walking Dead بازگردند. اسکات گیمپل در حال ساخت این سریال است که یک سریال آنتولوژی با قسمت های جداگانه است و تمرکز هر قسمت بر شخصیت های شناخته شده یا جدید خواهد بود. در این اثر به ریشه و گذشته شخصیت ها نیز پرداخته خواهد شد و یا یک داستان مستقل بر اساس آن ها را شاهد خواهیم بود. در ادامه این جستار به تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد خواهیم پرداخت. البته در اینجا توصیه می شود نگاهی به بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 و بهترین سریال های HBO در سال 2021 داشته باشید.

داستان و تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead)

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل آخر Walking Dead

این سریال طی سالیان اخیر از محتوای اصلی خود فاصله گرفته بود و باید تصمیمی منطقی و هوشمندانه اتخاذ می شد تا چیزهای تازه تری برای طرفداران به ارمغان بیاورد. حالا داستان و تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد مشخص شده است.

شخصیت کارول با بازی ملیسا مک براید و دریل با بازی نورمن ریدوس از جمله موارد جدیدی است که به فصل یازدهم این سریال اضافه شده است و تا به حال خوب پیش رفته اند. کانگ درباره اتفاقات پیش روی شخصیت مگی به یکی از رسانه گفته:

مگی بخشی از قلب و زندگی این مردم است. مردم سریال واکینگ دد عاشق مگی هستند و او زمانی که بیشتر رهبری Hilltop از دست رفته بود، در آنجا رهبر بود. پس برنامه‌های زیادی در فصل 11 واکینگ دد برای مگی داریم.

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟
فصل یازدهم سریال واکینگ دد

او همچنین گفت فصل یازدهم سریال فضای شهری بیشتری دارد. به علاوه او گفت که مگان و دریل را بیشتر در فسمت 16 فصل یازدهم سریال واکینگ دد خواهیم دید که بخشی از داستان آن قسمت خواهند شد و همچنین افزود یک پیچیدگی کوچکی هم بین آن دو اتفاق می افتد.

به نظر می رسد دریل در تصمیمات خاص خود خیلی مطمئن نیست. اما این را انکار نمی کند که مگان کارهای غیر قابل انکاری مثل نفوذ در وسپرها و کشتن آلفا را برای گروه انجام داده است. این ها تمام چیزهایی هستند که از انجام دادن آن واقعا لذت برده ایم، یعنی کنار هم قرار دادن شخصیت هایی که برای سال ها علیه یکدیگر و مخالف هم بودند. در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به بهترین سریال های عاشقانه 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های ترکی 2021 داشته باشید.

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل آخر Walking Dead

با وجود اینکه به طور محسوسی از تعداد بینندگان سریال واکینگ دد کاشته شده است، شورانز سریال یعنی آنجلا کانگ در 5 اکتبر 2019 اعلام کرد که سریال مردگان متحرک برای یک فصل دیگر تمدید شده است. بنابراین واکینگ دد با فصل یازدهم باز خواهد گشت. در این بخش به تاریخ شروع فصل آخر Walking Dead خواهیم پرداخت.

فصل یازدهم واکینگ دد در 24 قسمت تهیه خواهد شد. تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد به این شرح است که نیمه اول آن در سال 2021 ساخته خواهد شد و نیمه دوم در سال 2022 منتشر می شود. فیلمبرداری این فصل در ماه مه آغاز آغاز شده است. آنجلا کانگ در مصاجبه با Comicbook گفت:

فیلمبرداری ما تقریبا یک هفته و نیم طول می‌کشید که کالیفرنیا تعطیل شد، اما تعطیلی کالیفرنیا به این معنا نیست که کارمان را در پشت پرده انجام ندهیم.

کانگ در ماه آپریل نیز به همین رسانه گفته بود که ما از راه دور در حال کار کردن روی فصل یازدهم سریال واکینگ دد هستیم. او همچنین ادامه داد:

فکر می‌کنم که نوشتن سریال آسان ‌ترین و حتی کوچک ‌ترین مرحله کار از راه دور باشد. ممکن است گمراه کننده باشد، اما به همان اندازه و سرعتی که می‌ توانستم در اداره کار کنیم، نمی ‌توانیم از راه دو کار خود را جلو ببریم.

در اینجا به دوستداران دنیای سریال توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین سریال های نتفلیکس 2020، بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020 و بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020 داشته باشید. همچنین بهترین انیمیشن های سریالی 2020  و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) را نیز ببینید.

بازیگران فصل یازده سریال واکینگ دد

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل آخر Walking Dead

در مورد بازیگران فصل یازدهم سریال واکینگ دد باید گفت نورمن ریدوس (Norman Reedus)در نقش دریل، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) در نقش کارول، کاری پیتون (Khary Payton) در نقش ازیکل، جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در نقش نگان، کریستین سراتوس (Christian Serratos) در نقش روزیتا اسپانیوس، ست گیلیام (Seth Gilliam) در نفش پدر گابریل استوکس، نادیا هیلکر (Nadia Hilker) در نقش مگنا، کسدی مک‌کلینسی (Cassady McClincy) در نقش لیدیا و النور ماستورا (Eleanor Mastsuura) در نقش تومیکا و بسیاری دیگر در فصل یازدهم سریال واکینگ دد به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین به نظر می رسد که کانی (Connie) هنوز زنده است. پس لورن ریدلوف (Lauren Ridloff) به همراه مگی با بازی لورن کوهان (Lauren Cohan) در فصل یازدهم سریال واکینگ دد هم حضور خواهند داشت. کوهان از سویی به هالیوود ریپورتر در کامیک کان نیویورک درباره بازگشت خود به سریال واکنش نشان داده و آنرا کاملا سوررئال خوانده است. او می گوید:

حس می ‌کنم به خانه‌ ام برگشتم. احساساتی شدم. واقعا واقعا احساساتی شدم. احساس می ‌کنم این یک کامیک کان و یک خانواده خیلی خاص و ویژه است و واقعا خوشحال هستم که برگشتم.

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟
فصل یازدهم سریال واکینگ دد

همچنین در این بخش به دوستداران بهترین سریال های ایرانی توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین سریال های طنز ایرانی، بهترین سریال های 1400 و بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی داشته باشند. همچنین درباره سریال های مناسبتی ایرانی سریال های ماه رمضان 1400 و سریال های محرم 1400 را ببینید.

اسپین آف های دنیای مردگان متحرک

تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چه زمانی است؟
فصل یازدهم سریال واکینگ دد

مهمترین خبری که این روزها در دنیای سریال ها به گوش می رسد این است که فصل یازده سریال واکینگ دد آخرین فصل این سریال زامبی و آخرالزمانی خواهد بود. در این میان اما آنجلا کانگ شورانر سریال واکینگ دد خبر ساخت اپسن آف دریل و کارول را داده است. تولید این اسپین آف برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. کانگ گفت:

مشتاقانه دوست دارم همکاری خودم را با نویسنده‌ها، تهیه‌کننده‌ها، کارگردان‌ها، تیم بازیگری و تیم تولید این سریال شروع کنم تا فصل نهایی و حماسی سریال واکینک دد از داستان رابرت کیرمن (Robert Kirtman) را برای دو سال دیگر برای طرفداران ادامه دهیم.

او همچنین ادامه داد که سریال واکینگ دد تجربه مهمی بوده و چیزهای خلاقانه زیادی یاد گرفته است. اما الان لاید این خبر تلخ را تحمل کنیم. هرچند از طرفی هیجان زده هستیم که سریال دریل و کارول با اسکات گیمپل و شبکه AMC در حال ساخت است. او افزود:

کار کردن با نورمن ریدوس و ملیسا مک‌براید جز درخشان ‌ترین روزهای کاری‌ام بود و از این بابت هیجان‌زده هستم که قرار است داستان سریال را به نوع دیگری با هم ادامه دهیم.

در اینجا به دوستداران دنیای زامبی ها توصیه می کنیم که برای دنبال کردن جالب توجه ترین ها در فهرست بهترین فیلم های 2021 ، حتما نگاهی به بهترین فیلم های زامبی 2021 و بهترین فیلم های زامبی داشته باشند. همچنین در مورد سریال ها می توانید نگاهی به بهترین سریال های کمدی خارجی، بهترین سریال های ومپایری جهان و بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان داشته باشید.

ما پیش از این به بهترین سریال های سیتکام نیز پرداخته بودیم. در اینجا برای کسب اطلاعاتی از سریال The Irregulars و فصل سوم سریال Lost in Space داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل یازده واکینگ دد (Walking Dead) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر