;
coinex

فیلم Ghostbusters: Afterlife ؛ تاریخ اکران، بازیگران و داستان

فیلم Ghostbusters: Afterlife یکی از موردانتظارترین آثار ژانر علمی تخیلی در سال 2021 میلادی است. در جستار پیش رو به تاریخ اکران و داستان این فیلم میپردازیم.

در سال 2021 میلادی انتظار اکران و پخش شماری از بهترین و جدیدترین آثار سینمایی را داریم. در حال حاضر شماری از آثار مورد انتظار اکران شده و از قضا فروش خوبی نیز داشته اند.

فهرست فیلم های 2021 از جهت دیگری نیز پربار شده است و آن به تعویق افتادن شماری از موردانتظارترین فیلم های 2020 به علت شیوع ویروس کرونا و توقف مراحل تولید آثار بود که سبب تعویق تاریخ اکران آثار از 6 ماه تا بعضا 2 سال شد. در نتیجه برخی از آثار مهم 2020 به سال 2021 موکول شد تا با فهرست جذاب تری از آثار در سال 2021 مواجه باشیم.

فیلم Ghostbusters: Afterlife

تاریخ اکران، بازیگران و داستان

فیلم Ghostbusters: Afterlife به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و در عین حال یک فیلم کمدی اثری به کارگردانی جیسون رایتمن است که در شمار بهترین فیلم های 2021 جای دارد. این فیلم درواقع سومین قسمت از مجموعه شکارچیان روح است و در مجموع چهارمین فیلم فرنچایز شکارچیان روح محسوب می شود. در جستار پیش رو در تکراتو قصد داریم به بررسی اطلاعات این فیلم موردانتظار و معرفی بازیگران آن بپردازیم. پس تا پایان ما را همراهی کنید.

داستان فیلم Ghostbusters: Afterlife

فیلم Ghostbusters: Afterlife ؛ تاریخ اکران، بازیگران و داستان

آنطور که اطلاعات منتشر شده به ما می گوید، قسمت جدید شکارچیان روح، این فرنچایز را از نیویورک خارج کرده و به شهر کوچک سامرویل در اوکلاهاما منتقل می کند. دو خواهر و برادر به نام های فیبی و ترور با مادرشان به خانه ای که صاحبش پدربزرگ فقیدشان بود نقل مکان می کنند. در ادامه اما مشخص می شود که این خانه به ایگون اسپنگلر متعلق بوده است.

بعد از یکسری اتفاقات مرموز این خانواده تصمیم میگیرد تا با تیم اصلی و فراموش شده شکارچیان ارتباط برقرار کنند. کارگردان فیلم یعنی جیسون رایتمن به صراحت اعلام کرده که فیلم شکارچیان روح 2021 دنباله مستقیمی بر فیلم های پدرش می باشد و هیچ ارتباطی با فیلم شکارچیان روح به کارگردانی پل فیگ که در سال 2016 منتشر شده بود ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

در مسئله بازاریابی باید گفت فیلم جدید تنها به درون مایه فیلم های اصلی و پرداختن به چگونگی سقوط تیم شکارچیان روح طی دهه های اخیر اشاره شده است. بعد از فیلم سال 2016، طرفدران این فرنچایز بسیار به تیم بازیگران و داستان فیلم انتقاد داشتند و معتقد بودند این فیلم خاطرات خوب دو فیلم نخست را خدشه دار کرده است.

فیلم Ghostbusters: Afterlife ؛ تاریخ اکران، بازیگران و داستان
تاریخ اکران شکارچیان روح: افترلایف

طرفداران مجموعه فیلم های شکارچیان روح حالا امیدوارند تا با فیلم جدید ناراحتی های ناشی از عنوان قبلی جبران شود تا بتوانند آن را کاملا از پاک کنند. با توجه به حضور شماری از بازیگران محبوب دو عنوان نسخت این مجموعه در فیلم مورد بحث برای سال 2021، انتظار می رود که فیلم جدید بتواند خاطرات خوب گذشته را جبران کند. در هر صورت باید منتظر آینده باشیم و در تاریخ اکران شکارچیان روح: افترلایف ببینیم که آیا این فیلم می تواند موفق باشد؟ در اینجا همچنین توصیه می شود نگاهی به بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم های مارول داشته باشید.

بازیگران فیلم Ghostbusters: Afterlife

فیلم Ghostbusters: Afterlife ؛ تاریخ اکران، بازیگران و داستان

همانطور که پیش از این نیز گفتیم کارگردانی فیلم چهارم از مجموعه شکارچیان روح را جیسون رایتمن بر عهده داشته است. رایتمن طی دهه گذشته توانسته در کار خوب عمل کرده و به اوج برسد. نخستین فیلم حرفه ای او ممنون که سیگار می کشید (Thank You for Smoking‎) است که در سال 2005 اکران شد و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد.

ادامه فعالیت حرفه ای او در سینما با ساخت آثار تحسین شده ای چون جونو (Juno)، بالا در آسمان (Up in the Air)، بزرگسال جوان (Young Adult) و روز کارگر (Labor Day) بود. آخرین کار این کارگردان نیز فیلم رقیب پیشتاز (The Front Runner) بود که در سال 2018 اکران شد و از جمله بازیگران آن می توان به هیو جکمن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های چینی

جیسون رایتمن در واقع پسر کارگردان ایوان رایتمن است. طرفداران فرنچایز شکارچیان روح او را به خوبی می شناسند چراکه وظیفه کارگردانی دو فیلم نخست بر عهده او بود و درواقع طرفداران این مجموعه طرفدار او نیز هستند. حالا خبر خوب اینکه جز کارگردانی اثر جدید توسط فرزند او، خود ایوان نیز در این فیلم به عنوان تهیه کننده کننده همکاری می کند. رایتمن فیلمنامه اثر را نیز خود با همکاری گیل کنان تهیه کرده است.

محوریت خط داستانی فیلم شکارچیان روح به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی 2021 را دو نوجوان به نام های فیبی و ترور تشکیل داده اند که به ترتیب مکینا گریس و فین ولفهارد این دو نقش را ایفا می کنند. کری کان که پیش از این برای بازی در سریال بازماندگان شناخته می شد قرار است نقش مادر این دو نوجوان به نام کالی را بازی کند.

از دیگر بازیگران فیلم Ghostbusters: Afterlife باید به پل راد اشاره کرد که قرار است در نقش آقای گروبرسون ایفای نقش کند. آقای گروبرسون معلم مدرسه تابستانی بچه ها و همچنین یک متخصص در تیم اصلی شکارچیان روح محسوب می شود. لوگان کیم و سلستی اوکانور از جمله بازیگران فیلم Ghostbusters: Afterlife که از نقش آن ها در فیلم جدید اطلاعات دقیقی نداریم.

اما بدون شک بخش هیجان انگیزی از فهرست بازیگران این فیلم، بازگشت بازیگران فیلم های دهه 1980 میلادی است که سابقه بازی در فیلم های نخست مجموعه را نیز دارند. از جمله این افراد که در فیلم جدید حضور دارند باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیل مری در نقش پیتر ونکمن
  • دن اکروید در نقش ری استانتز
  • ارنی هادسون در نقش وینستون زدمور
  • آنی پاتس در نقش جنین ملنیتز

هارولد ریمیس و ریک مورانیس تنها بازیگران اصلی دو فیلم نخست هستند که در این فیلم حضور ندارند؛ ریمیس در سال 2014 از دنیا رفت و مورانیس نیز تقریبا از دنیای فیلم‌های سینمایی فاصله گرفته و بازنشسته شده است. همچنین در اینجا بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 نیز می تواند جالب توجه باشد.

تاریخ اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife

اخیرا سونی پیکچرز رسما از تعویق تاریخ اکران شماری از مهمترین آثار خود خبر داده است. در این میان نام هایی چون آنچارتد، سیندرلا و چند عنوان هم دیگر نیز به چشم می خورد. بر اساس این خبر تاریخ اکران شکارچیان روح: افترلایف نیز با تغییراتی مواجه شده است.

فیلم Ghostbusters: Afterlife ؛ تاریخ اکران، بازیگران و داستان
تاریخ اکران شکارچیان روح: افترلایف

حالا فیلم آنچارتد به جای 25 تیر 1400 (16 ژوئیه 2021) در تاریخ 22 بهمن 1400 (11 فوریه 2022) و سیندرلا به جای 5 فوریه 2021 در تاریخ 25 تیر 1400 پخش خواهد شد. اما مهمتر از همه تاریخ اکران شکارچیان روح: افترلایف به جای 21 خرداد 1400 (11 ژوئن 2021) به تاریخ 20 آبان 1400 (11 نوامبر 2021) موکول شده است.4

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

همانطور که گفتیم فیلم Ghostbusters: Afterlife یک دنباله برای فیلم های اصلی این مجموعه محسوب می شود که در ابتدا برای اکران در سال 2020 برنامه ریزی شده بود. جیسون رایتمن کارگردان فیلم هایی چون Young Adult (بزرگسال جوان) و Labor Day (روز کارگر) وظیفه کارگردانی و نگارش فیلم نامه این اثر را بر عهده دارد.

از جمله بازیگران این فیلم ماوراطبیعی کمدی، درام باید به بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، آنی پاتس، سیگورنی ویور، کری کون، فین ولفهارد، مکینا گریس و پل راد اشاره کرد. فیلم شکارچیان روح: جهان باقی در مرکز حوادث به ماجراهای یک مادر تنها و دو فرزندش می پردازد که به مزرعه ای در سامرویل واقع در اکلاهاما منتقل شده اند. زمانی که شهر زمین لرزه های عجیب و فریبی را تجربه می کند، کودکان خانواده به ارتباط پدربزرگ خود با گروه معروف شکارچیان روح پی می برند که به افسانه ای بدل شده است.

در پایان به دوستداران دنیای انیمه ها توصیه می کنیم بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 را ببینند. همچنین بهترین فیلم های عاشقانه 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 نیز می تواند برای سینما دوستان جالب توجه و جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم Ghostbusters: Afterlife چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر