;
coinex

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ؛ تاریخ پخش و تریلر

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول حالا رسما آغاز به کار کرده است. این جستار به فیلم انتمن کوانتومانیا اختصاص دارد. با در بررسی اطلاعات این فیلم همراه باشید.

در سال 2021 مطابق انتظار شمار معتنابهی از بهترین و جدیدترین آثار فاز چهارم جهان سینمایی مارول اکران خواهد شد. از جمله آثار مورد توجه در فاز چهارم مارول که طرفداران زیادی منتظر اکران آن هستند، فیلم انتمن کوانتومانیا است.

انتمن از شخصیت های محبوب جهان سینمایی مارول است که داستان آن بر پایه شخصیت های اسکات لنگ (مرد مورچه ای) و هوپ پیم (زنبورک) توسط مارول کامیکس توسعه یافته است. فیلم جدید انتمن اما بنابر قاعده قرار بود در سال 2021 اکران شود و حالا با تعویق تاریخ اکران آن مواجهیم. در ادامه با ما باشید.

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

تاریخ پخش و تریلر

فیلم انتمن کوانتومانیا (مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی) فیلمی در ژانر ابرقهرمانی به نویسندگی جف لاونس و کارگردانی پیتون رید است. این فیلم در فاز چهارم جهان سینمایی مارول جریان دارد که شامل بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و البته سریال های مارول نظیر فالکون و سرباز زمستان، وانداویژن و لوکی به عنوان جدیدترین و بهترین سریال های 2021 می باشد.

به عنوان دنبال ای بر فیلم مرد مورچه ای 2015 و مرد مورچه ای و زنبورک 2018 که به عنوان شماری از موفق ترین آثار مارول شناخته می شوند، طبیعتا مرد مورچه ای 3 طرفداران زیادی خواهد داشت، اما ابتدا باید با ترتیب تماشای آثار مارول آشنا باشید تا بتوانید از داستان فیلم و سریال های جدید مارول سر در بیاورید.

بعد از انتشار مرد مورچه ای و زنبورک در سال 2018، پیتون رید کارگردان فیلم ابراز امیدواری کرد که مارول با ساخت قسمت سوم فیلم نیز موافقت کند. در نوامبر 2019 تایید شد که پیتون رید برای کارگردانی قسمت سوم باز خواهد گشت. در آپریل 2020 جف لاونس برای نوشتن فیلم نامه استخدام شد. این فیلم در سال 2022 اکران خواهد شد و فیلمبردای آن از ژانویه 2021 آغاز شده است. اما از فیلم انتمن کوانتومانیا ، بازیگران و تریلر آن چه می دانیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های دی سی 2021

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ؛ تاریخ پخش و تریلر

در دسامبر 2020 مارول استودیو رسما عنوان این فیلم را تایید کرد. کوانتومانیا یا مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی عنوان اصلی این فیلم است و انتظار می رود در این عنوان شاهد بازگشت راد، لیلی، داگلاس و فایفر باشیم. همچنین جاناتان میجورز نیز به عنوان کانگ فاتح و کاترین نیوتون به عنوان کسی لنگ حضور خواهند داشت.

کوین فایگی اعلام کرد که به عنوان فیلم سوم به انتمن به کارگردانی پیتون رید خواهد بود. او همچنین اعلام کرد که کاتری نیوتون بازیگر سریال Big Little Lies در نقش کسی لنگ به بازیگران این فیلم اضافه خوهد شد. کسی دختر اسکات لنگ است که شبیه پدر خود خود بزرگ و کوچک شدن را داراست. او بعد از اینکه در معرض ذره های پیم قرار گرفته، قدرت خود را به دست آورده و نام ابرقهرمانی او Stature می باشد.

نیوتون در سریال Big Little Lies که به عنوان یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2021 شناخته می شود نقش نوجوان سرکش ریس ویترسپون را ایفا می کند. او همچنین در فیلم های e Billboaeds Outside Ebbing, Missouri, Lady Bird و Pokemon Detective Pikachu نیز نقش آفرینی کرده است. لازم به ذکر است که دو فیلم قبلی انتمن مجموعا بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشتند. در ادامه با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بازیگران مرد مورچه ای و زنبورک : شیدایی کوانتومی

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ؛ تاریخ پخش و تریلر

در فیلم مرد مورچه ای 3 در کنار شخصیت های قدیمی دو فیلم قبلی، طبیعتا شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز خواهیم بود. بر همین اساس در این بخش به بازیگران و شخصیت های فیلم مرد مورچه ای 3 خواهیم پرداخت. با ما باشید.

پل راد در نقش اسکات لنگ / مرد مورچه ای

پل استیون راد، متولد 6 آپریل 1969 بازیگر، فیلم نامه نویس و تهیه کننده آمریکایی است که از فیلم های مهم او علاوه بر مجموعه مرد مورچه ای، باید به فیلم های کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی و انتقام جویان: پایان بازی اشاره کرد که در دنیای مارول او را با نام مرد مورچه ای می شناسیم.

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ؛ تاریخ پخش و تریلر

مرد مورچه‌ای یا انتمن با نام اصلی اسکات ادوارد هریس لنگ، یک کاراکتر ابرقهرمان در کتاب‌ های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است که توسط دیوید میکلینی و جان بیرن خلق شده‌ است و برای اولین بار در شماره 181 انتقام جویان، در مارس 1979 رویت شد. او دومین شخصیت ابرقهرمان در جهان مارول به‌ شمار می‌ رود که از عنوان مرد مورچه‌ ای استفاده می‌ کند. اسکات لنگ یک متخصص الکترونیک بود که قادر به تأمین مایحتاج خانواده خود نبود و به همین سبب از استعدادش در کارهای نادرستی همچون دزدی و سرقت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین / واسپ : دختر هنک پیم

نقش زنبورک در فیلم جدید را نیکل اوانجلین لیلی متولد 3 اوت 1979 بازیگر کانادایی که سابقه نامزدی گلدن گلوب را دارد ایفا خواهد کرد. هوت پیم یا زنبورک دختر دکتر هنک پیم است که یک شخصیت خیالی در کتاب های کامیک مارول است.

این شخصیت توسط تام دی‌ فالکو و رون فرنز خلق شده‌است که برای اولین بار در شماره 7 از مجموعه ای نکست (آوریل 1999) حضور پیدا کرد. او دختر دکتر هنک پیم و جنت ون دین در آینده جایگزین مارول کامیکس 2 به‌شمار می‌رود، که در ابتدا به عنوان یک ابرشرور تحت نام رد کوئین تصویر می‌شد.

مایکل داگلاس در نقش هنک پیم / مرد مورچه‌ای

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ؛ تاریخ پخش و تریلر

مایکل کرک داگلاس از بازیگران شناخته شده هالیوودی است و فرزند کرک داگلاس مشهور است. او متولد 25 سپتامبر 1944 است و دو جایزه اسکار در قامت تهیه کننده فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته و بازیگری فیلم وال استریت دریافت کرده است.

مایکل داگلاس برای فعالیت‌هایش در حمایت از دین یهود، جایزه یک میلیون دلاری جنسیس (پیدایش) را در اسرائیل (2015) دریافت کرد. او از سال 1998 سفیر صلح سازمان ملل در موضوع خلع سلاح است.

دکتر هنری هنک پیم از شخصیت های خیالی مارول در کمیک های مارول است که توسط نویسنده و ویراستار استن لی و طراح جک کربی خلق شده‌ است و برای اولین بار، در شماره 27 مجله (Tales to Astonish) در ژوئیه 1962 معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

میشل فایفر در نقش جنت ون داین، همسر هنک پیم و مادر هوپ

میشل ماری فایفر از بازیگران پرکار سینمای هالیوود و متولد 1958 است. فایفر کار خود را از اوایل دهه 80 میلادی آغاز کرد. البته اولین فیلم مهمش، فیلم صورت‌ زخمی بود که محصول سال 1983 بود. فیلم‌ های موفق و برجسته وی، در اواخر دهه 80 و اوایل 90 میلادی ساخته شدند. فیلم‌هایی چون روابط نامشروع (۱۹۸۸)، ازدواج با اوباش (۱۹۸۸)، بیکرهای شگفت‌انگیز (۱۹۸۹)، خانه روسی (۱۹۹۰)، فرانکی و جانی (۱۹۹۱)، محدوده عشق (۱۹۹۲) و عصر معصومیت (۱۹۹۳) و البته حضورش در فیلم بازگشت بتمن در سال ۱۹۹۲.

واسپ یا زنبور با نام صلی جنت ون دین یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب های مارول است و از بنیانگذاران گروه انتقام جویان محسوب می شود. او توسط استن لی و جک کربی برای اولین بار در قصه‌ های متعجب ساز شماره 44ام (ژوئن 1963) خلق شد. او که بعضی اوقات «زنبور پیروز» نامیده می‌شود، می‌تواند خود را حتی به اندازهٔ چندین سانتی‌متر کوچک کرده، بال در آورد و انفجارهای انرژی زرد رنگی را از خود درست کند.

کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ: دختر اسکات لنگ

فیلم انتمن کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ؛ تاریخ پخش و تریلر

کاترین نیوتون متولد 1997 آمریکا است و فعالیت حرفه ای خود را در سال 2002 آغاز کرد. او در حال حاضر در سریالی در اچ بی او مشغول است و نقش نوجوان سرکش ریس ویترسپون را ایفا می کند. او همچنین در فیلم های e Billboaeds Outside Ebbing, Missouri, Lady Bird و Pokemon Detective Pikachu نیز نقش آفرینی کرده است

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مورگان فریمن

بهترین فیلم های موزیکال

جاناتان میجورز در نقش کانگ فاتح: ابرشرور فیلم

آنطور که فایگی اعلام کرده است، کانگ فاتح که یکی از مهمترین شخصیت های انتمن است، در قسمت سوم این مجموعه با ایفای نقش جاناتان میجورز حضور خواهد داشت. این کاراکتر به وسیله استن لی و جک کربی خلق شده و در چهار شگفت‌انگیز شماره 19 (اکتبر 1963) برای اولین بار معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم انتمن کوانتومانیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر