;
coinex

ارز دیجیتال چیبی اینو (Chibi Inu) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن CHIBI

ارز دیجیتال چیبی اینو یکی دیگر ارزهای دیجیتالی نوپا است. ما در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی آن، نحوه خرید و قیمت توکن CHIBI را نیز بررسی کنیم.

تا همین چند سال پیش، تعداد ارزهای دیجیتالی انگشت شمار بود ولی هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، کریپتوکارنسی‌های جدید به بازار معرفی می‌شوند. گذشته از این، پس از موفقیت دوج کوین در میان ارزهای دیجیتالی، به نظر می‌رسد افراد نسبت به ارزهای فان و میم روی خوش نشان می‌دهند و حتی این رمزارزها توجه برخی از سرمایه گذاران را نیز به خود جلب کرده‌اند.

ارز دیجیتال چیبی اینو (Chibi Inu) در دسته ارزهای دیجیتالی با نماد حیوانی و فان قرار می‌گیرد که به تازگی معرفی شده است. ارز دیجیتال Chibi Inu با نماد CHIBI در بازار ارزهای دیجیتالی شناخته می‌شود کاربران آن را فرزند توکن‎‌های شیبا اینو و کابوسو می‌دانند. چیبی اینو یکی از اولین پروژه های کریپتوکارنسی است که در بازار NFT برای Doge NFT ها و میم کوین‌ها ارائه شده است. از این رو، در ادامه به معرفی بیشتر این ارز و اهداف آن می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

ارز دیجیتال چیبی اینو

رمزارزهای فان در این روزها توانسته اند افراد زیادی را با دنیای کریپتوکارنسی آشنا کنند چرا که ظاهر جذاب آنها کسانی که با این دنیا آشنایی ندارند را به‌خوبی جذب می‌کند. از جمله اولین ارزهای دیجیتالی که با نماد میم معرفی شده اند، میتوان به دوج کوین اشاره کرد. این ارز دیجیتالی توانست با حمایت ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک، به قیمت بالایی برسد و نشان دهد تنها برای سرگرمی و فان ساخته نشده است. اگر اطلاعات زیادی در زمینه این رمز ارز ندارید، پیشنهاد می کنیم مقالات پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 ، آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری و آموزش استخراج دوج کوین را در تکراتو مطالعه کنید.

بعد از موفقیت دوج کوین، میم کوین های بیشتری به بازار معرفی شدند. یکی از این میم کوین‌ها، توکن CHIBI است. این توکن سعی کرده است با شعار منحصر به فرد خود بین مردم محبوبیت کسب کند. در واقع، ارز دیجیتال Chibi Inu با شعار اینکه «چیبی اینو توله سگ شیبا اینو و کابوسو است و هرکس این دو را دوست دارد، نباید CHIBI را از دست بدهد» خود را معرفی می‌کند.

این پلت فرم نه تنها از جنبه فان، بلکه سعی کرده است با حمایت از پناهگاه های سگ ها و فراهم کردن خیریه برای این مراکز توجه مردم را به خود جلب کند و بتواند در دنیای رمز ارزها خود را ارتقا دهد. Chibi در درجه اول برای کمک به پناهگاه های سگ های تحت حمایت بازار NFT ساخته شده است و قرار است بهترین بستر Defi را در این فضا ایجاد کند.

به علاوه، ارز دیجیتال Chibi Inu به منظور داشتن حداکثر بازدهی برای حامیان اولیه و سرمایه گذاران، متعلق به تمام افراد است و یک مالک خاص ندارد. از آنجایی که چیبی اینو یک توکن تورمی است، 2.5٪ از هر تراکنش سوزانده می شود و معادل 2.5٪ از هر تراکنش به عنوان کارمزد بین هولدر های توکن CHIBI تقسیم می‌شود. جالب است بدانید در وب سایت رسمی این پروژه، یک رودمپ منتشر شده است که برنامه آینده این پروژه را نشان می دهد. در ادامه، به بررسی این رودمپ می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

نقشه راه توکن CHIBI

ارز دیجیتال چیبی اینو

ارز دیجیتال چیبی اینو که در بازار NFT برای Doge NFT ها و میم کوین ها ارائه شده است، در سایت رسمی خود یک رود مپ معرفی کرده است که ممکن است برای دوستداران این رمز ارز جالب باشد.

در مرحله اول این نقشه راه که در ربع دوم سال 2021 برنامه ریزی شده، این توکن قصد دارد به هدف‌های زیر برسد:

  • توسعه هسته مرکزی
  • بازاریابی از طریق تبلیغات و اینفوئنسرها
  • تصویب شروع توسعه و آزمایش سیستم عامل
  • پیوستن به Coingecko
  • پیوستن به CoinMarketCap
  • پیوستن به Blockfolio
  • راه اندازی پلت فرم NFT

در مرحله دوم برنامه خود که در ربع سوم سال 2021 انجام می‌شود، هدف گذاریهای زیر انجام شده است:

  • ایجاد یک نتورک مشارکت که باعث شود CHIBI INU بتواند cryptosphere را شکست دهد.
  • پذیرفتن خرده فروشی (CEX)
  • راه اندازی پلت فرم بتا چیبی سواپ دیفای
  • انتشار پلت فرم بتا اجتماعی CHIBI INU

در مرحله سوم برنامه ریزی این پروژه که برای سه ماه آخر سال 2021 تنظیم شده، اهداف زیر در نظر گرفته شده است:

  • ردیف بندی کردن خرده فروشی های پذیرفته شده
  • انتشار پلت فرم کامل چیبی سواپ دیفای
  • بازاریابی در مقیاس بزرگتر
  • انتشار پلت فرم کامل اجتماعی CHIBI INU

و در مرحله چهارم که آخرین مرحله هدف گذاری این پروژه است و در سه ماه اول سال 2022 رخ می‌دهد، ارز CHIBI قصد دارد به اهداف زیر برسد:

  • حراج های NFT برای تأمین بودجه بیشتر
  • نجات دادن و رهایی بخشیدن تمام سگ‌های دنیا از رنج و عذاب

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

قیمت رمز ارز چیبی اینو و آینده آن چگونه است؟

ارز دیجیتال چیبی اینو

در زمان انتشار این مقاله، قیمت رمز ارز چیبی اینو ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳ دلار است که می توان گفت با صفر دلار برابری می‌کند وحجم مبادلات روزانه آن ۲۶۶.۸۹ هزار دلار است. قیمت رمز ارز چیبی اینو در ۲۴ ساعت اخیر ۷.۶۳% کاهش یافته است و نسبت به بالاترین قیمت خود که در سه روز پیش رخ داد و معادل ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار بوده، %۸۱.۱۲ افت کرده است.

همانطور که از قیمت رمز ارز چیبی اینو مشخص است، در حال حاضر این رمز ارز وضعیت خوبی ندارد. با این حال، چیبی اینو یک رمزارز جامعه محور است که رشد و یا افت قیمت آن بستگی به استقبال علاقه مندان کریپتوکارنسی به آن دارد.

به علاوه، با در نظر گرفتن این نکته که بخشی از کارمزد انتقال بین هولدرها تقسیم می شود و بخشی نیز سوزانده می شود، انتظار می رود که با نگه داری میان مدت و بلند مدت این توکن بتوان سود خوبی کسب کرد. البته این در حالتی است که ارز CHIBI مورد غضب هولدرها و جامعه کریپتو قرار نگیرد.

گذشته از این، پیشنهاد می کنیم هیچ وقت مبلغ زیادی را در ارز های دیجیتال جدید سرمایه گذاری نکنید چرا که این رمز ارزها هنوز به ثبات نرسیده اند و همچنان باید صبور باشید تا در بین 300 ارز برتر قرار بگیرند. پس از گذشت چندین سال از ثبات آن، می توان بدون نگرانی بر روی آنها سرمایه گذاری کرد. در حال حاضر، پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری دارید، مبلغ کمی را بر روی این ارز سرمایه گذاری کرده تا در آینده Chibi Inu سهیم شوید.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیبی اینو

پس از بررسی قیمت رمز ارز چیبی اینو و آینده آن، بد نیست نگاهی به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیبی اینو در بلند مدت داشته باشیم. در واقع، تمام کسانی که در زمینه ارزهای دیجیتالی اندکی فعالیت داشته و درباره آن اطلاعات دارند، می دانند که فرآیند پیش بینی رمز ارزها بسیار دشوار است چرا که خبرها و اتفاقات تاثیر بسیاری بر روند حرکتی ارز ها دارند.

با این حال، digitalcoinprice که در زمینه ارزهای دیجیتالی فعالیت دارد، به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیبی اینو پرداخته است. طبق گفته این سایت، چیبی اینو تا پایان سال 2022 به قیمت 0.0000001 دلار، پایان سال 2025 به قیمت 0.0000006 دلار و تا پایان سال 2026 به ارزش 0.0000009 دلار خواهد رسید. در آخر نیز، digitalcoinprice پیش بینی کرده است که در اواخر سال 2028، قیمت رمز ارز چیبی اینو به 0.000002 دلار برسد.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

نحوه خرید ارز CHIBI و کیف پول این ارز دیجیتال

ارز دیجیتال چیبی اینو

نحوه خرید ارز CHIBI بسیار آسان است و اگر قصد خرید این رمز ارز را دارید، تنها نیاز است به صرافی پنکیک سواپ مراجعه کنید. به منظور خرید و فروش در صرافی غیرمتمرکز Pancakeswap، لازم است از یک کیف پول مانند تراست والت استفاده کنید.

اگر این کیف پول را بر روی دستگاه خود ندارید، ما مراحل ایجاد آن را برای شما توضیح می دهیم. در مرحله اول، برنامه این والت را برای گوشی اندروید و یا آیفون خود دانلود کرده و نصب نمایید.

پس از نصب، گزینه Create a New Wallet را انتخاب کنید. سپس برای ادامه کار، تیک را فعال کرده و سپس بر روی CONTINUE کلیک کنید. در ادامه، 12 کلمه ظاهر شده بر روی صفحه را به ترتیب یاداشت کنید.

در آخرین قدم، باید کلمات نمایش داده شده قبلی را به ترتیب مجدد انتخاب کرده و بعد از وارد کردن کلمات بر روی CONTINUE کلیک کنید. پس از گذراندن این مراحل، کیف پول شما ساخته شده است.

حال در تراست والت در منوی پایین، گزینه DApps را انتخاب کنید. در بین گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید و در ادامه، در بالای صفحه گزینه Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید. حال که شما نحوه خرید ارز CHIBI را بلدید، می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال CHIBI کنید.

در ادامه راهنمای نحوه خرید ارز CHIBI باید در قسمت To عبارت CHIBI را وارد کنید. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، از آدرس کانتراکت در شبکه BSC زیر استفاده نمایید:

0x504beaf9b74f5e38b0ac2335c51b8bb6e86f0ec5

علاوه بر تراست والت، از آنجایی که توکن چیبی اینو در شبکه BEP20 در اسمارت چین بایننس ساخته شده است، شما می توانید آن را در تمامی والت هایی که از این شبکه پشتیبانی می کنند، ذخیره و نگه داری کنید. یکی دیگر از کیف پول های معتبر که از این توکن پشتیبانی می کند، متا مسک (MetaMask) است که می توان از آن به عنوان یک کیف پول امن و معتبر برای نگه داری ارز های دیجیتال یاد کرد.

گذشته از این‌ها، ممکن است شما برای شما سوال باشد که استخراج ارز دیجیتال چیبی اینو چگونه است؟ در واقع، با توجه به اطلاعات فعلی، در حال حاضر امکان استخراج ارز دیجیتال چیبی اینو وجود ندارد و تنها راه کسب این رمز ارز، خریدن ان است که ما در این مقاله نحوه خرید ارز CHIBI را توضیح دادیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال چیبی اینو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر