;
coinex

ویدیوچت در آپدیت 7.8.0 تلگرام ارائه می شود

تلگرام همواره در به روزرسانی های جدید خود سورپرایزهای جدیدی برای کاربران پرشمارش دارد. به نظر می رسد ویدیوچت در آپدیت 7.8.0 تلگرام اضافه شود.

معمولا تلگرام را برای آپدیت ها و ابزارهای جدیدی که در هر بروزرسانی ارائه می دهد می ستاییم. مانند همیشه تلگرام با قابلیت جدیدی قرار است ما را غافلگیر کند. چندی پیش اخباری از رونمایی از لایو تصویری تلگرام منتشر شده بود.

اخیرا تلگرام آپدیت جدید نسخه بتا 7.8.0 را برای اندروید منتشر کرده است و مانند همیشه حداقل یک قابلیت چشمگیر جدید در مورد آپدیت جدید رخ نمایی می‌کند. این پیام رسان ضمن ارائه نوآوری هایی در پس زمینه متحرک برای گپ ها، پشتیبانی از تماس های تصویری گروهی و تعدادی ویژگی های جدید و جذاب دیگر در آپدیت جدید ارائه شده است و در آینده نزدیک به نسخه پایدار برنامه اضافه خواهند شد.

ویدیوچت در آپدیت 7.8.0 تلگرام ارائه می شود

چندی پیش از این از مینی پروفایل تلگرام گفته بودیم و بعد از آن هم اخبار نسخه بدون محدودیت تلگرام ارائه خبرساز شد. در مدت اخیر اما تلگرام تمرکز خاصی بر ابزارهای ارتباطی غیرنوشتاری چون ویس و ویدیو داشته و می کوشد با ارائه قابلیت های جدید ابزارهای غیرنوشتاری را تقویت کند. حالا به نظر می رسد ویس چت تلگرام یکی از مهمترین رقیب های کلاب هاوس باشد.

ویدیوچت در آپدیت 7.8.0 تلگرام ارائه می شود

حال به روز رسانی جدید تلگرام قابلیت جدید ویدوچت را در خود ارائه می دهد. شرکت کنندگان در چت صوتی این روزها محبوب تلگرام می توانند حالا پخش ویدیو را مستقیما از دوربین یا صفحه دستگاه خود شروع کنند.

برای اینکه این ویژگی در چت صوتی تلگرام در دسترس باشد باید هشتگ vid به نام مربوط به چت صوتی اضافه شود. در حال حاضر اظهار نظر قطعی درباره این قابلیت جدید ممکن نیست چراکه برای مثال در نسخه بتا سایر شرکت کنندگان در مکالمه جریان ویدیو را نمیبینند. در نتیجه برای پاسخی قطعی و کامل تر به سوال ویدیوچت تلگرام چیست باید اندکی صبر کنیم.

از دیگر مواردی که در این به روز رسانی ارائه خواهد شد، پس زمینه متحرک برای چت هاست که با هر بار ارسال پیام قابل تغییر است. سایر بروزرسانی ها شامل انیمیشن هنگام ارسال استیکرها، انتقال دکمه جستجو به بالای چت در بخش موارد دلخواه و نمایش لیستی از چت های صوتی فعال در بخش تماس هاست.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام

انتشار عمومی سهام تلگرام

ویدیوچت در آپدیت 7.8.0 تلگرام ارائه می شود
ویدیوچت در آپدیت 7.8.0 تلگرام

به نظر در اثر بحران مالی جدید تلگرام، دورف به جای روی آوردن به شیوه های رایج سرویس های پیامرسان برای کسب درآمد، قصد انتشار سهام تلگرام به صورت عمومی و جلب سرمایه را دارد. اخبار جدید از انتشار سهام انتشار عمومی در دوسال آینده حکایت دارد.

توسعه دهندگان این پلتفرم در حال آماده شدن برای IPO هستند. بورس هنگ کنگ (HK) و Nasdaq دو گزینه محتمل برای این امر هستند. گزینه اول به دلیل اینکه تقریبا نیمی از کاربران پیام رسان ها در آسیا زندگی می کنند، محتمل تر است.

به احتمال قریب به یقین تلگرام در هنگام عرضه رسمی ۳۰ تا ۵۰ میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. کارشناسان می گویند این قیمت به تعداد کاربران فعال ماهاه بستگی دارد که ارزش هریک می تواند تا ۵۰ دلار باشد. در اوایل ژانویه این شرکت اعلام کرده بود که از مرز ۵۰۰ میلیون عبور کرده است. همچنین تلگرام پیش بینی می کند که تا زمان عرضه عمومی سهام به ۱ میلیارد کاربر برسد.

تلگرام اخیرا و با مصائبی که بر سر امنیت واتساپ پدید آمد، با استقبال خوبی از سوی کاربران واتساپ مواجه شد و حتی قابلیت انتقال چت از واتساپ به تلگرام را ارائه کرد تا روند مهاجرت ها از واتساپ به تلگرام را تسریع ببخشد. همچنین اخیرا قابلیت های خوبی در تلگرام ارائه شده و توصیه می کنیم پلی لیست در تلگرام و مخفی کردن شماره در تلگرام را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ویدیوچت در آپدیت 7.8.0 تلگرام چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر