;
coinex

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 ؛ قویترین نرم افزار بازیابی کامپیوتر و هارد

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 می‌تواند مسئله از دست رفتن فایلهای مهم را حل نماید. امروز بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

احتمالا وقتی فایل مهمی را به اشتباه و یا به دلایل دیگر از دست می‌دهید احساس ناامیدی و استیصال می‌کنید. اما نگران نباشید، این پایان کار نیست، چراکه می‌توانید با دانلود قوی ‌ترین برنامه ریکاوری در کامپیوتر فایل‌های از دست رفته را دوباره بازیابی کنید.

شاید پیشتر برخی از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات را استفاده کرده باشید و آن بهره‌ای را که می‌خواهید از آن نبرده باشید. احتمالا انتخاب شما نادانسته و بدون اطلاعات دقیق بوده است. از آنجاکه بسیاری با بهترین برنامه بازیابی عکس و فیلم آشنایی ندارند. ما در این نوشتار تلاش خواهیم کرد لیستی از بهترین نرم افزار ریکاوری ویندوز در سال 2021 و همچنین برترین برنامه ریکاوری هارد اکسترنال 2021 را به شما معرفی نماییم.

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 ؛ قویترین نرم افزار بازیابی کامپیوتر و هارد

یکی از مشکلات اصلی اغلب برنامه‌های ریکاوری آن است که ابزارهای بازیابی آنها قادر به بازگرداندن طیف محدودی از فایل‌ها را دارد. اما اگر برنامه ریکاوری توانایی بازگرداندن مجموعه وسیعی از انواع پرونده‌ها را داشته باشد. می‌تواند بسیار کارآمد بوده و به قول معروف کار شما را راه بیاندازد. در همین راستا ما تلاش خواهیم کرد به شما لیستی از بهترین برنامه بازیابی عکس و فیلم را معرفی سازیم تا شما بتواند به دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 بپردازید.

Disk Drill (Windows & Mac)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

Disk Drill یکی از برترین برنامه بازیابی عکس و فیلم است که در ویندوز و مک وجود دارد. این نرم افزار توانایی بازیابی بودن دردسر داده‌های از دست رفته و یا حذف شده را از حافظه داخلی و یا اکسترنال را صرف نظر از نوع فایل دارد. بنابراین درواقع شما با بارگذاری این نرم افزار به دانلود قوی ترین برنامه ریکاوری کامپیوتر پرداخته اید.

از مزایای این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از صدها فورت فایل، قابلیت قدرتمند بازیابی، جستجوی پارتیشن از دست رفته، ویژگی‌های محافظت از داده و بک آپ، رابط کاربری بصری، بازیابی حداکثر 500 مگابایت به صورت رایگان اشاره کرد. البته این نرم افزار دارای نقاط ضعف محدودی از جمله پشتیبانی نکردن گوشی تلفن همراه و سرعت نسبتا پایین نیز دارد. اما به طورکلی مزایای و قابلیت‌های آن به نقایصش می‌چربد.

Disk Drill که توسط متخصصان بازیابی اطلاعات در cleverfiles ساخته شده است، بهترین گزیه برای کاربران عادی و حتی حرفه‌ای که تجربه فوق‌العاده را از بازیابی اطلاعات داشته باشند. آخرین نسخه نرم‌افزار می‌تواند داده‌ها را با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته اسکن، در بیش از 400 قالب فایل از انواع دستگاه‌های ذخیره‌سازی و سیستم فایل‌ها بازیابی کند.

بازیابی اطلاعات با این نرم افزار فرآیندی بسیار ساده دارد که برای آن شما نیاز به هیچ دانش تخصصی ندارید. می‌توانید به راحتی نتایج اسکن را فیلتر کنید تا یک فایل خاص را پیدا نمایید. این قابلیت نیز وجود دارد که در صورت نیاز به خاموش کردن رایانه ، می‌توانید اسکن را متوقف کرده و بعدا دوباره آن را از سر بگیرد. بدو هیچ تردیدی این نرم افزار جزوه بهترین برنامه بازیابی عکس و فیلم و همچنین برترین برنامه ریکاوری هارد اکسترنال 2021 می‌باشد.

نیازمندی‌های سیستم: Windows 7 SP1+, 44 MB of storage space / Mac OS X 10.8.5+, 22 MB of storage space

پس از صحبت درباره برنامه Disk Drill اکنون در ادامه معرفی دانلود قوتی‌ترین برنامه ریکاوری کامپیوتر می‌خواهیم درباره نرم افزار PhotoRec (Windows, Mac, and Linux) به بحث بنشینیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود واتساپ جدید 2021

بهترین پلیر اندروید 2021

PhotoRec (Windows, Mac, and Linux)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

PhotoRec دارای قابلیت‌های بازیابی فایل قدرتمند بوده و همچنین از طیف گسترده‌ای پلتفرم‌های پشتیبانی می‌کند. خواه یک دوربین دیجیتال باشد و خواه یک هارد دیسک معمولی. تا زمانی که بتواند نحوه استفاده از آن را بفهمید این نرم افزار تمام مسائل شما را حل خواهد کرد. به همین جهت باید آن را در لیست بهترین نرم افزار ریکاوری ویندوز در سال 2021 قرار داد. در صورت تمایل استفاده از این نرم افزار درواقع شما به دانلود نرم افزار قوی بازیابی اطلاعات پرداخته‌اید.

از جمله مزایا این نرم‌افزار می‌توانیم به سازگاری با تمام سیستم‌های عامل‌های بزرگ، بازیابی 300 فورمت مختلف فایل و پشتیبانی از بسیاری از سیستم فایل‌ها اشاره کنیم. این نرم افزار همچنین دارای نقایصی مانند سخت بودن برای مبتدیان، بازیابی خودکار تمام فایل‌ها و داده‌ها هنگام اسکن و عدم توانایی بازیابی فایل‌ها به همان نام و ساختار اشاره کنیم.

شاید از نام این نرم افزار به این فکر کرده باشید که فقط می‌تواند به بازیابی عکس بپردازد اما ابدا اینطور نیست. در واقع این نرم افزار بیش از 480 فورمت فایل را از هارد دیسک‌ها، کارت‌ها حافظه، درایوهای فلش و سایر دستگاه‌ها را می‌تواند پشتیبانی کند و در صورت استفاده درواقع شما به دانلود قوی ترین برنامه ریکاوری کامپیوتر پرداخته‌اید.

PhotoRec ممکن است برای برخی از کاربران مبتدی و بی‌تجربه کمی سخت به نظر آید. اما باید بگوییم که روند بازیابی داده‌ها در این نرم‌افزار کاملا قابل توضیح می‌باشد و نباید خیلی از آن ترسید. به‌ هر روی PhotoRec را باید در لیست بهترین برنامه بازیابی عکس و فیلم قرار دهیم.

نیازمندی‌های سیستم: Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP, Windows Server 2016/2012/2008/2003 / Any recent version of macOS / Linux kernel 2.6.18 or later

پس از صحبت درباره برنامه PhotoRec در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 می‌خواهیم درباره نرم افزار کاربردی دیگری به نام Wondershare Recoverit به صحبت بپردازیم، ما را در ادامه مقاله دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 

کندترین و سریع ترین اینترنت دنیا 2021

Wondershare Recoverit

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات در محدوده قیمت خود است که طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ذخیره‌سازی، از جمله دوربین فیلمبرداری، هارد دیسکف حافظه‌های جانبی و درایو‌های فلش USB را پشتیبانی می‌کند. به همین جهت می‌توان آن را در لیست بهترین نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنال 2021 به حساب آورد.

از جمله مزایای از این نرم افزار می‌توانیم به پشتیبانی از انواع فرمت‌های فایل، طراحی مناسب و سازگار با سیستم‌های فایل‌های ویندوز و مک نام ببریم. این نرم افزار دارای نواقصی نیز مانند بازیابی حداکثر 100 مگابایت ، پشتیبانی نکردن از برخی فرمت‌ها و نمایش نتایج تکراری در اسکن‌ها اشاره نماییم. با اینحال فواید و مزایا این نرم افزار آنقدری است که آن را جزوه لیست بهترین نرم افزار ریکاوری ویندوز در سال 2021 قرار دهد.

شرکتی که پشت این نرم افزار بازیابی اطلاعات قرار دارد دارای تجربه‌ای چند ساله است و با موفقیت توانسته در طی سالیان اعتماد میلیون‌ها کاربر معمولی و بسیاری از شرکت‌های بزرگ را به خود جلب کند. Recoverit محصول برجسته این شرکت است و بیش از 1000 فرمت فایل و همه سیستم فایل‌های متداول از جمله HFS، FAT، +NTFS و APFS  را پشتیبانی می‌کند.

استفاده از این نرم افزار نیز بسیار آسان است و ما برای بازیابی فایل‌های خود فقط سه مرحله ساده را باید طی کنیم. درحقیقت باید بگوییم شما با انتخاب این نرم افزار درواقع به دانلود قوی ترین برنامه ریکاوری کامپیتور خواهید پرداخت.

نیازمندی‌های سیستم: Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, XP (either 32-bit or 64-bit) or Windows Server 2016, 2012, 2008, 2003 / macOS 10.9- 10.15

اکنون پس از صحبت درباره یکی از برترین برنامه ریکاوری هارد اکسترنال 2021 می‌خواهیم در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 درباره نرم افزار بازیابی کاربردی دیگری به نام Recuva (Windows) به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت اپلیکیشن شاد

میزان مصرف اینترنت کلش آو کلنز

Recuva (Windows)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

Recuva یک نرم افزار کوچک است که می‌توانید با استفاده از آن می‌توانید به بازیابی تصاویر، موسیقی، فایل‌ها، فیلم‌ها یا هر نوع فایل دیگری در هارد دیسک، کارت‌های حافظه، دیسک‌های فلاپی، آیپاد و USB بپردارید. بدون ترید می‌توان این نرم افزار را در لیست بهترین نرم افزار ریکاوری ویندوز در سال 2021 قرار دهیم.

از جمله مزایا این نرم افزار قیمت پایین، در دسترس بودن نسخه رایگان، طراحی رابط کاربری بسیار واضح و صفحه پیش نمایش اشاره کنیم. همچنین این نرم افزار دارای نقایصی مانند بازیابی نکردن فایل‌های پیشرفته اشاره کرد که اغلب رقبای گران قیمت آن اینکار را انجام می‌دهند.

Recuva به دلیل کم هزینه بودن، رابط کاربری واضح و سهولت کار با آن معروف است. اما این نرم افزار فقط دو سوم از فایلهای حذف شده را بازیابی می‌کند و این می‌تواند در شرایط بحرانی به اندازه کافی خوب نباشد. اما فراموش نکنید این نرم افزار دارای نسخه رایگانی است که آن را بسیار برجسته می‌سازد. به هر روی باید بگوییم که شما با انتخاب این نرم افزار درواقع اقدام به دانلود قوی ترین برنامه ریکاوری کامپیوتر خواهید کرد و از اینکار پشیمان نخواهید شد. همچنین باید گفت Recuva جزوه برترین برنامه ریکاوری هارد اکسترنال 2021 نیز به حساب می‌آید.

نیازمندی‌های سیستم: Windows 10, 8.1, 7, Vista, and XP

پس از صحبت درباره نرم افزار Recuva اکنون در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 می‌خواهیم درباره برنامه عالی و جذاب Data Rescue 6 (Windows & Mac) به بحث بنشینیم.

بیشتر بخوانید:

شبکه اجتماعی کلاب هاوس

ترفندهای کلاب هاوس

Data Rescue 6 (Windows & Mac)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

سادگی همان چیزی است که می‌توانیم این نرم‌افزار را با آن تعریف نماییم. اما قیمت سرسام‌آور آن ممکن برای اکثر کاربران معمولی کمی گران باشد. گروهی که از قضا رابط کاربری تمیز و ساده را بیشتر ارج می‌نهد. به هرحال باید بگوییم که شما با انتخاب این نرم افزار اقدام به دانلود نرم افزار قوی بازیابی اطلاعات خواهید کرد و هرگز از این اقدام پیشمان نخواهید شد.

از جمله مزایای این نرم‌افزار می‌توانیم به رابط کاربری ساده، توانایی کپی یک درایو خراب بر روی یک درایو سالم و تعیین خودکار تنظیمات RAID اشاره کنیم. اما خب این نرم‌افزار عالی خالی از نقص نیست. شاید بزرگترن نقص آن گران بودنش باشد و البته نباید فرآیند بازیابی چند مرحله‌ای غیرضروی را نیز از یاد برد. با اینحال می‌توان ادعا کرد که مزایای آن نسبت به نقصان‌هایش می‌چربد.

Data Rescue 6 یک نرم‌افزار بازیابی با رابط کاربری ساده است که نشان می‌دهد جامعه هدفش کاربران معمولی است با اینحال برخلاف این استراتژی قیمت آن بسیار گران است. سالیانه شما برای داشتن این نرم‌افزار باید 400 دلار هزینه کنید که نسبت به دیگر نرم‌افزار بسیار نجومی است. با اینحال اگر دنبال عملکرد حرفه‌ای هستید این اقدام می‌تواند منطقی باشد. به طورکلی شما با انتخاب این نرم‌افزار اقدام به دانلود قوی‌ ترین برنامه ریکاوری کامپیوتر خواهید کرد.

نیازمندی‌های سیستم: Windows 7 or later or macOS 10.12 or later, secondary storage location, internet connection

پس از صحبت درباره نرم‌افزار جذاب Data Rescue 6 اکنون در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 می‌خواهیم درباره یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی بازیابی اطلاعات یعنی R-Studio (Windows, Mac, and Linux) به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه نیز همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

R-Studio (Windows, Mac, and Linux)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

این نرم‌افزار بازیابی اطلاعات برای کاربران با تجربه‌تری که قادر به درک گزینه‌های گسترده و ویژگی‌های قدرتمند آن هستند، بسیار مفیدتر است، تا کاربران معمولی و عادی که صرفا هدفی ساده را دنبال می‌نمایند. با انتخاب این نرم‌افزار شما اقدام به دانلود نرم افزار قوی بازیابی اطلاعات خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد.

از جمله مزایا این نرم‌افزار می‌توانیم به ویژگی‌های پیشرفته برای پردازش بازیابی اطلاعات، دسترسی به شکل تصویر ISO قابل بوت و قابلیت پاکسازی دیسک اشاره نماییم. این نرم‌افزار همچنین دارای نقایصی مانند مناسب نبودن برای کاربران غیرفنی، نمایش ندادن نتایج اسکن، قابلیت پیش‌نمایش تنها در قالب فایل اشاره کرد.

درحالی که بیشتر محصولات بازیابی اطلاعات در بازار کاربران معمولی و خانگی را هدف قرار می‌دهند. R-Studio در درجه اول برای حرفه‌ای‌هایی طراحی شده است که پیش از استفاده اطلاعاتی را در مورد بازیابی اطلاعات دارا هستند. باید گفت که این نرم‌افزار تمام سیستم‌های پرونده معمول و طرح‌های تقسیم‌بندی پارتیشن‌ها و حتی دسته‌های آسیب دیده و یا پاک شده را مدیریت می‌کند.

این نرم‌افزار به جای راهنمایی گام به گام به کاربران در روند بازیابی به آنها این آزادی را می‌دهد که همزمان چندین کار بازیابی اطلاعات در تب‌های گوناگون شروع کنند. این در واقع منحصر به فردترین و جالب‌ترین ویژگی این نرم‌افزار می‌باشد. باید بگوییم که شما با انتخاب این نرم‌افزار اقدام به دانلود قوی ترین برنامه ریکاوری کامپیوتر خواهید کرد.

نیازمندی‌های سیستم:  Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP/2000 or Windows Server 2019/2016/2012/2008/2003 / Mac OS X 10.5 Leopard or newer / Any kernel 2.6+ Linux distribution capable of installing .rpm or .deb packages

اکنون پس از صحبت درباره نرم‌افزار R-Studio در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 می‌خواهیم به برنامه پرکاربرد و معروف EaseUS Data Recovery (Windows & Mac) بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

EaseUS Data Recovery (Windows & Mac)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

EaseUS توانسته است بازخورد مثبت بسیاری را در طیف وسیعی از کاربران به دست آورد و در واقع اغلب کاربران آن تجربه مثبتی از بازیابی اطلاعات با این نرم‌افزار داشته‌اند به همین دلیل شایسته است که آن را در لیست دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 قرار دهیم.

از جمله مزایا این نرم‌افزار که می‌توانیم به آن اشاره کنیم عملکرد قابل اطمینان بازیابی اطلاعات، امکان فیلتر کردن فایل‌های حذف شده و دردسترس بودن برای همه اشاره کنیم. همچنین درباره موارد منفی این نرم‌افزا می‌توان گفت که این نرم‌افزار نمی‌تواند تمام فایل‌ها را بازبینی کند و تنها فایل‌های کوچکتر از 100 مگا قابل بازیابی‌اند. همچنین زمان باقی مانده اسکن به درستی نمایش داده نمی‌شود. با اینحال توجه جهانی به این نرم‌افزار می‌تواند نویدبخش این مسئله باشد که شما با انتخاب آن به دانلود نرم افزار قوی بازیابی اطلاعات خواهید پرداخت.

EaseUS Data Recovery یک نرم افزار بازیابی داده آزمایش شده برای ویندوز و مک است. توسعه‌دهندگان آن روند پیچیده بازیابی اطلاعات را به‌سادگی به کاربران ارائه می‌دهند. هیچ منویی با چندین لایه و گزینه وجود ندارد که برای رمزگشایی معنی آنها شما نیاز به کتابچه راهنمایی داشته باشید. از هر جنبه که به آن نگاه کنید استفاده از آن بسیار مفید خواهید بود.

هنگامی استفاده از این نرم‌افزار ابتدا از شما خواسته می‌شود مکانی را برای اسکن مانند هارد دیسک یا دراوی فلش خود انتخاب کنید. سپس به سادگی باید بر روی دکمه اسکن کلیک کنید. بله همینقدر آسان است. اگر جذب این نرم‌افزار شدید همین الان اقدام به دانلودش نمایید.

نیازمندی‌های سیستم: Windows 2000 or newer / macOS 10.15 ~ 10.9

پس از صحبت درباره EaseUS Data Recovery اکنون در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 می‌خواهیم درباره نرم افزار جذاب Stellar Data Recovery (Windows & Mac) به صحبت بپردازیم ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

Stellar Data Recovery (Windows & Mac)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

Stellar Data Recovery یک نرم‌افزار بازیابی اطلاعات حرفه‌ای برای ویندوز و مک است که می‌تواند با سیستم‌های کاملا خراب و غیرقابل بوت مقابله کرده و به بازیابی اطلاعات بپردازد. این مسئله باعث می‌شود که شما با انتخاب آن به دانلود نرم افزار قوی بازیابی اطلاعات بپردازید.

از جمله مزایا این نرم‌افزار که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ذخیره‌سازی، سادگی استفاده و ویژگی‌های پیش‌نمایش است. این نرم‌افزار داری موارد منفی نیز مانند گرانی نسبی، سرعت اسکن و ریکاوری آهسته است. با اینحال حرفه‌ای بودن آن باعث می‌شود، کاربردش بسیار برایتان مفید باشد. ما نیز به طور قطع می‌توانیم آن را در لیست دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 قرار دهیم.

این نرم افزار بازیابی اطلاعات که قبلاً با نام Stellar Phoenix Recovery Data شناخته می شد ، از هارد دیسک‌های فرمت شده NTFS ، exFAT و FAT (FAT16 / FAT32) ، SSD ها ، درایوهای فلش USB ، کارت های حافظه (شامل کارت SD ، کارت Micro SD ، کارت CF و غیره) پشتیبانی می‌کند. به جرئت می‌توانیم بگوییم که شما با انتخاب این نرم‌افزار اقدام به دانلود نرم افزار قوی بازیابی اطلاعات خواهید کرد.

اکنون پس از صحبت درباره نرم‌افزار Stellar Data Recovery در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 قصد آن را داریم که به صحبت درباره برنامه جذاب TestDisk (Windows, Mac, and Linux) بپردازیم. برای آشنایی و دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 ادامه نوشتار را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام کودکان چیست

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

TestDisk (Windows, Mac, and Linux)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

TestDisk برای بازیابی پارتیشین‌های از دست رفته قابل بوت کردن دیسک‌های غیر قابل بوت طراحی شده است. این نرم‌افزار یک راه‌حل عالی برای بسیاری از سناریو‌های ناامیدکننده از دست دادن اطلاعات است، اما رابط کاربری متنی آن شاید یکم کار را دشوار سازد. با اینحال با جرئت باید بگوییم که شما با انتخاب این نرم افزار اقدام به دانلود نرم افزار قوی بازیابی اطلاعات خواهید کرد.

از جمله ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار قابلیت بازیابی سیستم‌های فایل‌های مختلف و طرح‌های پارتشین‌بندی ، پشتیبانی از سیستم عامل گسترده و اوپن سورس و رایگان بودن آن است. از موارد منفی این نرم‌افزار نیز می‌توانیم به نداشتن رابط کاربری گرافیکی بصری اشاره کنیم.

اگر می‌خواهید یک فایل مهم که به طور تصادقی یا به هر دلیل دیگر را حذف کرده‌اید را پس بگیرید، TestDisk گزینه مناسبی نیست. این برنامه به طور حرفه‌ای برای بازیابی کل سیستم فایل‌هاست و نه فایل‌های تکی و منحصر به فرد. این نرم‌افرا می‌تواند جداول پارتیشین‌ها و بخش‌های بوت را تعمیر کند و کارهای دیگری را نیز برای بازیابی دسترسی به پرونده‌های از دست رفته انجام دهد. به هر روی این نرم‌افزار جزوه لیست بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 قطعا قرار خواهد گرفت.

نیازمندی‌های سیستم: Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP, Windows Server 2016/2012/2008/2003 / Any recent version of macOS / Linux kernel 2.6.18 or later

اکنون پس از صحبت درباره نرم‌افزار حرفه‌ای و رایگان TestDisk می‌خواهیم در ادامه بحث دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 به معرفی آخرین نرم‌افزار کاربردی بازیابی اطلاعات یعنی DiskGenius (Windows) بپردازیم. برای آشنا و دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021 تمام نوشتار را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟

DiskGenius (Windows)

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

DiskGenius یک نرم‌افزار بازیابی و مدیریت پارتیشن همزمان است که هم برای کاربران حرفه‌ای و هم برای کاربران معمولی و خانگی طراحی شده است. شما می‌توانید از این نرم‌افزار برای حل بسیاری از مشکلات ناخوشایند هارد دیسک استفاده کرده و حتی قبل از صرف هزینه آن را رایگان امتحان کنید. این نرم‌افزار همه‌جانبه هم برای مبتدیان و هم برای حرفه‌ای‌ها مناسب است قطعا در لیست دانلود بهترین نرم‌افزارهای ریکاوری 2021 قرار می‌گیرد.

از جمله مزایای این نرم‌افزار می‌توانیم به  ترکیب بازیابی اطلاعات و مدیریت پارتیشن‌بندی، تبدیل ویندوز به یک ماشین ماجری VMware، قابلیت شبیه‌سازی دیسک، ضمانت برگشت 30 روزه پول و دردسترس بودن نسخه رایگان اشاره کنیم. از موارد منفی مربوط به این نرم‌افزار نیز می‌توان به نداشتن رابط کاربری بصری اشاره نمود.

مشکلات مربوط به پارتیشن و از دست دادن اطلاعات معمولا با هم عمل کرده و مشکلی بزرگ را بر می‌سازند. به همین دلیل افراد سازنده DiskGenius تصمیم گرفتند که راه‌حل هر دو مشکل را در یک قالب ارائه داده و نرم‌افزاری کاربردی را ایجاد کنند. بنابراین این نرم‌افزار با ایده‌ای خلاقانه برای همه‌ کاربران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای مناسب است. ما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در صورت امکان و تمایل این نرم‌افزار را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل وویس واتساپ

رفع بلاک و ریپورت واتساپ

جمع‌بندی

احتمالا وقتی فایل مهمی را به اشتباه و یا به دلایل دیگر از دست می‌دهید احساس ناامیدی و استیصال می‌کنید. اما نگران نباشید، این پایان کار نیست، زیرا شما قادرید  با دانلود قوی ‌ترین برنامه ریکاوری در کامپیوتر فایل‌های از دست رفته را دوباره بازیابی کنید.

دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021

شاید پیشتر برخی از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات را استفاده کرده باشید و آن بهره‌ای را که می‌خواهید از آن نبرده باشید. احتمالا انتخاب شما نادانسته و بدون اطلاعات دقیق بوده است. از آنجاکه بسیاری با بهترین برنامه بازیابی عکس و فیلم آشنایی ندارند. ما تلاش کردیم در طول مقاله برخی از بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات هارد دیسک، هارد اکسترنال، فلش، دوربین‌های عکسی و بقیه موارد به شما معرفی کنیم.

تا شما بتوانید با استفاده از آنها فایل‌های مهمی را که از دست داده‌اید، دوباره بازیابی کنید. در این مقاله همچنین علاوه بر معرفی برنامه‌هایی برای کاربران عادی و خانگی تلاش کردیم برخی از برنامه‌های پیشرفته‌تر بازیابی و مدیریت پارتیشن که مناسب برای حرفه‌ای و شرکت‌هاست را نیز معرفی کنیم تا بررسی جامع و کاملی را ارائه دهیم. امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: handyrecovery

نظر شما درباره دانلود بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2021  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)