;
coinex

ارز دیجیتال سیف مون (safemoon) ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده رمزارز سیف مون

سیف مون ارز دیجیتالی جدید است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است. در این نوشتار به اطلاعات ارز دیجیتال سیف مون (safemoon) می پردازیم.

SafeMoon یک توکن DeFi است که بر بستر بلاک چین بایننس اسمارت چین قرار دارد. نام این ارز دیجیتال الهام گرفته شده از “Safely to the Moon” است. safemoon در ماه مارس معرفی شد و کار خود را آغاز کرد.

اما با این وجود یکی از ارزهای دیجیتالی است که رشد به شدت چشمگیری داشته است. همزمان با نوسانات شدید قیمتی بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها این ارز نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و تاکنون که 2 میلیون نفر این ارز را جهت سرمایه گذاری انتخاب و خریداری کرده اند، حدود 202 درصد طی ماه گذشته رشد قیمتی داشته است.

ارز دیجیتال سیف مون (safemoon)

سیف مون یک آلت کوین است که پس از بیت کوین به بازار ارز دیجیتال وارد شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مقاله اطلاعاتی درباره این ارزدیجیتال جدید در اختیار شما قرار دهم. در ادامه در خصوص نحوه خرید رمز ارز Safemoon ، آموزش خرید ارز سیف مون از تراست والت ، بهترین کیف پول Safemoon و آینده ارز دیجیتال سیف مون اطلاعات جدید و مفیدی خدمتتان ارائه خواهد شد.

نحوه خرید رمز ارز Safemoon

ارز دیجیتال سیف مون (safemoon) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز سیف مون
نحوه خرید رمز ارز Safemoon

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

خرید رمز ارز Safemoon کمی از نحوه خرید سایر رمزارزها پیچیده‌تر است. برای خرید این رمزارز باید از طریق یکی از صرافی‎ های PancakeSwap ، BitMart ، WhiteBit و Bakery Swap اقدام کنید. خرید این رمزارز نیاز به دو مرحله دارد ابتدا باید بایننس کوین دیگری را خریداری کنید و سپس آن را به سیف مون تبدیل کنید.

می دانیم که مهمتر از خرید ارزهای دیجیتال بحث نگهداری آن است. ابتدا باید بهترین کیف پول Safemoon را انتخاب کنید. تا پس از خریداری بتوانید آن را به خوبی حفظ کنید. آینده ارز دیجیتال سیف مون بسیار روشن است چرا که ارزی جدید است و پتانسیل رشد بالایی دارد. سرمایه گذاری در این ارز جدید خالی از لطف نیست اما پیش از ورود به هر عرصه ای باید اطلاعات کافی درخصوص آن کسب کرد.

بهترین کیف پول Safemoon

با توجه به این که سیف مون از بایننس اسمارت چین استفاده است، امکان نگه داری آن در تمام والت‎ هایی که از این بلاکچین پشتیبانی می‌کنند وجود دارد. اما در این میان به دلیل امنیت بالایی که تراست والت دارد یکی از برترین و قابل اعتماد ترین والت های کریپتوکارنسی است.

در حال حاضر بهترین کیف پول Safemoon ، کیف پول تراست ولت است چون دارای اپلیکیشن‌های مخصوص برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون است. کار با این نرم افزار ساده است و شما می‌توانید با خیال راحت ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره  کنید. در ادامه به تفصیل به بررسی نحوه کار آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

آموزش خرید ارز سیف مون از تراست والت

ارز دیجیتال سیف مون (safemoon) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز سیف مون
نحوه خرید رمز ارز Safemoon

تراست ولت نخستین بار در سال 2018 از طرف صرافی بایننس معرفی شد. این کیف پول این قابلیت را دارد که همچون گره دو بلاک چین متفاوت را به هم ربط دهد. تراست والت ویژگی های اعم از خرید رمز ارز،  مشاهده قیمت لحظه ای، Swap و Exchange، کسب سود حاصل از خرید رمز ارز، مرورگر، دسترسی ایمن را داراست.

تراست والت با بهره گیری از شبکه‌های پرداخت Wyre، MoonPay، Simplex و Mercuryo این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند ارزهای دیجیتال مختلف را خریداری کنند. علاوه بر این تمام قیمت های ارزهای دیجیتال به صورت آنی در تراست والت در دسترس است و شما می توانید به صورت لحظه ای قیمت بیت کوین، اتریم، آلت کوین و توکن های ERC 20  را مشاهده کنید.

همچنین امکان مشاهده تایم لاین قیمت ها و حجم معاملات نیز در این ولت وجود دارد. همچنین این کیف پول عالی این امکان را برای شما فراهم می کند که ارزهای دیجیتال را Exchange کنید، یعنی ارزهای متفاوت را به هم تبدیل کنید. گفتنی است که استفاده از این امکانات هیچ نیازی به احراز هویت ندارد و به سهولت در دسترس همگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

وجه تمایز تراست والت نسبت به سایر ولت های کریپوکارنسی امکان کسب سود است. تراست والت در عوض خرید و نگهداری رمز ارزها به یوزرها سود پرداخت می کند. برای درک بهتر باید بگویم که تراست والت درست همانند بانکها برای حساب کاربری شما سود پرداخت می کند. هم اکنون تراست والت برای نگهداری ارزهای دیجیتال کالیستو، توموچین، لوتکس، ترون، تزوس، آلگوراند و وی چین در این ولت علاوه بر اطمینان از محل نگهداری، سود نیز پرداخت می‌کند.

از دیگر خصوصیات ویژه این ولت، می توان به مرورگر مخصوص آن اشاره کرد. این مرورگر می تواند برای معاملات با ارز دیجیتال به شما مشاغل و فروشندگان و نیز خدمات و محصولات معرفی کند. این یک کارکرد فوق العاده است که شما بتوانید از ارزهای دیجیتال خود برای معاملات خود استفاده کنید.

به این صورت به صورت غیرمستقیم سرعت انجام معاملات شما را بالا می برد. برای مثال اگر شما نیاز به محصول یا خدمتی داشته باشید و برای این کار نیاز به سرمایه که آن را به ارز دیجیتال تبدیل کرده اید داشته باشید. نیازی به تبدیل ارزهای خود به پول ندارید و این مرحله حذف می شود و به صورت مستقیم از طریق همان ارزها می توانید خرید خود را انجام دهید. برای آن که بابت امنیت ارزهای خود اطمینان خاطر داشته باشید تراست والت به شما یک کلید خصوصی ارائه می دهد که تنها با آن امکان دسترسی به دارایی هایتان را خواهید داشت.

ارز دیجیتال سیف مون

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

آموزش خرید ارز سیف مون از تراست والت

برای آن که بتوانید از طریق تراست والت سیف مون خریداری و نگهداری نمایید در وهله اول باید برنامه آن را روی گوشی خود نصب کنید و سپس یک اکانت کاربری برای خود ایجاد کنید.

شاید تنها عیب تراست والت نداشتن نسخه ویندور و دسکتاپ باشد که مطمئنا در آینده ای نزدیک برای ان نیز راهکاری ارائه خواهند کرد. در ابتدا گفته شد که سیف مون نوعی آلت کوین است. اما آلت کوین به چه معنی است. قبل از اینکه به بررسی آینده ارز دیجیتال سیف مون بپردازیم بهتر است درباره آلت کوین ها که دسته ای از ارزهای دیجیتال هستند شناخت بیشتری پیدا کنیم.

آلت کوین از ترکیب دو لغت لاتین alternative + coin شکل گرفته است. علت این نامگذاری نیز این است که این کوین به عنوان جانشینی برای بیت کوین عرضه شدند. در این میان نوع دیگری از ارزهای دیجیتال هم هست که با نام شیت کوین shitcoin شناخته می‌شود قطعا اگر پیگیر ارزهای دیجیتال بوده باشید این عنوان به گوش شما رسیده است.

شیت کوین به ارز دیجیتال کم ارزش اطلاق می شود که بدون هیچ هدفی به وجود امده است. هنوز دسته بندی دقیقی میان ارزهای دیجیتال که مقبول تمام افراد فعال در این حوزه باشند وجود ندارد. چرا که هر کسی در خصوصی هر ارزی نظری دارد.

ممکن است فردی نسبت به دوج کوین دید مثبتی نداشته باشد و هدف و کارکرد آن را نپذیرد و آن را در دسته شیت کوین ها دسته بندی کند. اما از دید فردی دیگر آینده هدفمندی برای آن متصور باشد و از دید آن شخص دوج در دسته آلت کوین ها دسته بندی شود. به طور کلی هیچ مرز دقیق و مشخصی ندارد که کدام ارز در کدام دسته بندی باشد همه چیز به انتظارات فرد از آینده آن ارز مربوط است. آما در خصوص آلت کوین تمامی ارزهای نسل بعد از بیت کوین تقریبا جز دسته آلت کوین ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

آینده ارز دیجیتال سیف مون

همانطور که بالاتر گفته شد نام ارز دیجیتال سیف مون از عبارت Safely to the Moon گرفته شده است. در همین ابتدای امر پدیدآورندگان این ارز جدید با انتخاب این نام مشخص کردند که رشد قیمتی سیف مون سقف ندارد و اصطلاحا تا ماه افزایش قیمت خواهد داشت.

اما در خصوص آینده این ارز نوظهور بستگی به چشم انداز هر فرد نسبت به این ارز وجود دارد. به طور کلی معامله در بازار ارزهای دیجیتال روشی جدید و نوین است. هر کس به فراخور دانشی که دارد می تواند تحلیلی داشته باشد. ریسک خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است چرا که دنیایی جدید است و هنوز سابقه تاریخی چندانی ندارد اما به همان نسبت می تواند سودده باشد.

هر ارزی با کارکرد و اهدافی ایجاد می شود کارکردهای ارز دیجیتال سیف مون نیز عبارتند از:  تجمیع نقدینگی، توکن سوزی دستی و پاداش استاتیک. یکی از کارکردهای ارز دیجیتال سیف مون جمع آوری و انباشت نقدینگی است اما کارکرد دیگر آن شاید خیلی مفهوم نباشد. منظور از پاداش استاتیک آن است که دارندگان اولیه توکن سعی در حفط ارز خود دارند و خریداران جدید را بیرون می کنند تا پاداش بیشتری کسب کنند.

چون در شبکه سیف مون طراحی انجام شده است که بر اساس توکن های درج شده در هر معامله پاداش شرطی  به دارندگان آن پرداخت می شود. توکن سوزی دستی نیز کارکرد دیگر سیف مون است که به صورت دستی اقدام به سوزاندن توکن می کنند تا ارزش توکن های موجود افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

خوب علاوه بر کاکرد هر رمز ارز، ارزها با اهدافی به وجود می آیند و رشد میکنند. یکی از مهمترین دلایل رشد قیمتی هر رمز ارز هدف ایجاد آن است. با بررسی دقیق ارزها و انتخاب درست با تمرکز بر اهداف و نحوه تحقق آن هدف می توان سود قابل توجهی در این معاملات کسب کرد.

هدف از ایجاد سیف مون رفع مشکلات رمز ارزهای قبل از آن است. در اصل ارز دیجیتال سیف مون راه حلی برای دو مشکل عمده رمز ارزها که عبارتند از : نوسان شدید قیمت توکن و تمایل بالای فروش سریع دارندگان رمز ارزها راه حل ارائه کرده است. سیف مون برای جلوگیری از این امر فروشندگان آن را ده درصد جریمه می کند.

علاوه بر این هدف دیگر سیف مون این است که یک صرافی غیرقابل معاوضه به وجود اورد و در بازارهای افریقا نفوذ پیدا کند. برای اطلاع بیشتر از آینده ارز دیجیتال سیف مون باید در نظر داشته باشید ک سیف مون برای ادامه راه چه برنامه هایی دارد.

راه اندازی کیف پول و بازی، گسترش تیم سازنده و تسخیر بازارهای آفریقایی از جمله برنامه های آینده سیف مون است. سیف مون در نیمه دوم سال 2021 کیف پول و بازی خود را وارد بازار خواهد کرد. همچنین همانطور که قبلا گفته شد قرار است صرافی غیرقابل معامله معاوضه خود را ایجاد کند. تیم خود را با استخدام نیروی جدید بسط داده و سعی دارد سهم بیشتری در بازار افریقا بدست آورد.

با توجه به این که ارزهای نوظهور برخی خیلی سریع شکست می خورند اما در پروتکل Safemoon ، با جریمه 10٪ از سود فروشندگان ، 5٪ را بین سایر هولدرها توزیع می کند و 5٪ به liquidity pool اضافه می کند و همین منجر به جلوگیری از افت قیمت می شود.

با بررسی اهداف و کارکردهای ارزهای مختلف می توانید با آگاهی بیشتری ارز مد نظر خود را انتخاب و در آن سرمایه گذاری کنید. اما در مورد آینده ارز دیجیتال سیف مون آن طور که از اهداف و برنامه های آینده آن به دست می آید این است که پتانسل رشد و سرمایه گذاری را دارد اما با توجه به دنیای ناشناخته ارزهای دیجیتال و ریسک بالای این معاملات نمی توان با قطعیت هیچ چیز را عنوان کرد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در خصوص سیف مون کسب کرده باشید. شاید در اینده ای نه چندان دور در این ارز سرمایه گذاری و یا سود کسب کنید. با تکراتو همراه باشید تا بیشتر با دنیای رمزارزها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال سیف مون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر