;
coinex

پیج اینستاگرام پاری سن ژرمن رکورد زد ؛ افزایش 10 میلیون نفری در یک روز!

اولین رکورد مسی برای پاری سن ژرمن مربوط به مستطیل سبز نیست و به فضای مجازی مربوط است. بعد از پیوستن مسی، پیج اینستاگرام پاری سن ژرمن رکورد زد.

اولین رکورد پاری سن ژرمن در مدت اخیر که نام مسی بر آن وجود داشت، رکورد فروش پیراهن های مسی بود. تمام پیراهن های مسی در پی اس جی در عرض تنها 7 دقیقه به فروش رسید.

دومین رکورد نیز مربوط به دنبال کنندگان پیج اینستاگرام پی اس جی است. جایی که با پیوستن فوق ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن، تعداد دنبال کنندگان پیج رسمی باشگاه در مدت زمان کوتاهی بیش از 10 میلیون نفر افزایش یافت.

پیج اینستاگرام پاری سن ژرمن رکورد زد

بعد از 21 سال، لیونل مسی از باشگاه دوران کودکی و نوجوانی خود جدا شد. باشگاهی که مسی در آن به بهترین بازیکن جهان بدل شد و 6 توپ طلا، 6 کفش طلا و بسیاری آمارهای دیگر در زمینه گل، پاس گل و تعداد بازی به ثبت رساند.

درباره علت جدایی مسی از بارسلونا پیش از این صحبت کرده بودیم. با وجود شایعاتی که درباره مقصد بعدی مسی وجود داشت و حتی بحث حضور مسی در السد قطر پدید آمد، فوق ستاره آرژانتینی در نهایت هم بازی شدن با نیمار در پاریس را انتخاب کرد و به پی اس جی پیوست.

پیج اینستاگرام پاری سن ژرمن رکورد زد ؛ افزایش 10 میلیون نفری در یک روز!

کنفرانس معارفه مسی چند روز پیش در ورزشگاه خانگی پاریس برگزار شد. در ۲۴ ساعت پس از پیوستن مسی به پاری سن ژرمن و به خاطر ملحق شدن مسی به پاریس تعداد دنبال کننده های صفحه اینستاگرام به طرز شگفت آوری افزایش یافت.

بنابر آمارهای موجود، پیج اینستاگرام پی اس جی که پیش از این تنها 29 میلیون نفر دنبال کننده داشت، با ملحق شدن برنده 6 توپ طلا، در مدت زمان 24 ساعت به 43 میلیون نفر دنبال کننده رسید.

بیشتر بخوانید:

پیج اینستاگرام پاری سن ژرمن رکورد زد ! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر