coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه وان پلاس 9RT مشخص شد

پرچمداران سری T از آن دسته گوشی هایی است که با قیمت مناسب، امکانات جذابی را ارائه می دهند. دیروز تاریخ عرضه وان پلاس 9RT مشخص شد.

وان پلاس یکی از اعضای خانوده پرچمداران خود را با پسوند T رونمایی می کند. پیش از این نیز نمونه هایی از سری T پرچمداران وان پلاس با قیمتی مناسب و امکاناتی جذاب روانه بازار کرده است. اکنون نوبت به سری وان پلاس 9RT رسیده است.

گوشی های سری T در عین حال که پرچمدار محسوب می شوند، با قیمت مناسب و امکانات خوبی همراه اند. سال گذشته شاهد رونمایی از سری وان پلاس 8T بودیم که با چیپستی قدرتمند و شارژر 65 واتی رونمایی شد اما اکنون با نسل جدید این کمپانی رو به رو هستیم.

تاریخ عرضه وان پلاس 9RT مشخص شد

اندروید سنترال می گوید که وان پلاس برنامه رونمایی هایش را تغییر داده و برای مثال همان طور که قرار بود سال گدشته شاهد وان پلاس 8T پرو باشیم-که نبودیم- امسال نیز باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب باشیم. وان پلاس قرار بود از گوشی 9T خود رونمایی کند که شایعاتی مبنی بر کنسل شدنش به گوش می رسید و حالا به نظر می رسد وان پلاس این گوشی را با نام دیگری عرضه خواهد کرد.

می توان گفت که وان پلاس قصد دارد کاربرانش را دچار سرگیجه کند! طبق شواهد و مدارکی که فاش شده، وان پلاس 9RT در مهر یا آبان امسال رونمایی می شود و سری جدید و بهبود یافته وان پلاس 9R خواهد بود.

البته انتظار داشتیم که وان پلاس از دو سری وان پلاس نورد (OnePlus Nord) رونمایی کند که مثل همیشه برخلاف تصورات عمل خواهد کرد. در ادامه به مشخصاتی که از وان پلاس 9RT فاش شده می پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

این پرچمدار از نمایشگری AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. تراشه به کار رفته در آن ساخته محبوب کوالکام است و از نسخه اسنپدراگون 870 آن بهره می برد. باتری گوشی ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی دارد با شارژری 65 واتی!

ارتقاء اصلی وان پلاس 9RTدر بخش دوربین اصلی آن است. سنسور اصلی آن سنسوری 50 مگاپیکسلی ساخته شرکت سونی است. این گوشی ظاهرا تا دوماه دیگر رونمایی می شود ولی متاسفانه باید بگوییم که تنها در چین و هند عرضه خواهد شد.

وان پلاس 9RT

یکی از نکات قابل توجه دیگر در مورد این گوشی رابط کاربری جدیدی است که در آن به کار رفته. وان پلاس 9RT مجهز به رابط کاربری OxygenOS 12 می باشد که بر پایه اندروید 12 است. الته قابل ذکر است که این نسخه از OxygenOS با ColorOS که برای اوپو است ترکیب شده است. حال باید منتظر عملکرد این رابط کاربری ترکیبی باشیم.

از دیگر قابلیت هایی که این رابط کاربری به ارمغان می آورد مدیریت حریم خصوصی و حفظ داده ها به روشی ساده تر است. پس می توانید با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گالری تان محافظت کنید. همچنین قابلیت «فضای مخفی» به شما این امکان را می دهد که مکانی را برای پنهان کردن تصاویر و ویدئوهایتان بیابید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه وان پلاس 9RT مشخص شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر