coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای جدید ویوو ایکس 70 پروپلاس ؛ همان طراحی، همان سخت افزار!

طی هفته های اخیر درباره سری جدید پرچمداران ویوو با نام X70 صحبت کردیم و اکنون رندرهای جدید ویوو ایکس 70 پروپلاس منتشر شده است.

شرکت ویوو از سری جدید پرچمداران خود با نام ایکس 70 به زودی رونمایی خواهد کرد. برخی منابع تاریخ این رونمایی را در مهر ماه می دانند. طی هفته های اخیر اطلاعات جدیدی از ویوو ایکس 70 منتشر شد و ما در تکراتو به آن پرداختیم.

در تازه ترین اخباری که راجع به این گوشی منتشر شده شاهد رندرهای ویوو ایکس 70 پروپلاس هستیم و قصد داریم پس از ذکر مشخصات آن به رندرهای ویوو بپردازیم. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

ویوو ایکس 70 پروپلاس

ویوو ایکس 70 با سه عضو از یک خانواده پرچمدار قرار است به زودی رونمایی شود. نسخه استاندارد و پرو این گوشی نسبت به عضو پروپلاس، ارزان تر هستند. رندرهای منتشر شده نشان می دهند که طراحی نسخه پروپلاس نسبت به دو عضو ارزان تر، شلوغ تر و عجیب تر شده است. منبعی که این رندرها را منتشر کرده وبسایت معروف 91Mobiles است.

طراحی ویوو ایکس 70 پروپلاس آنچنان که باید، جذاب نیست. در پنل پشتی شاهد ماژول چهارگانه دوربین آن هستیم که از لنز پریسکوپ تله فوتو و فلش ال ای دی تشکیل شده است. به نظر می رسد جنس بدنه ویوو ایکس 70 پروپلاس از چرم گیاهی است.

ویوو ایکس 70 پروپلاس

اگر دقت نمائیم، در پرچمدار ویوو جک 3.5 میلی متری هدفون دیده نمی شود. در قاب جلویی نمایشگری دولبه خمیده داریم که حفره نمایشگر مرکزی آن دوربین سلفی را در خود جای داده است. در پس زمینه ماژول دوربین شاهد یک کادر مستطیل با رنگ مشکی هستیم.

اطلاعات ما درباره مشخصات این گوشی هوشمند در حد احتمالات است و ممکن است پس از رونمایی شاهد تغییراتی باشیم. ضخامت ویوو ایکس 70، 9 میلی متر است و از نمایشگر 6.7 اینچی برخوردار می باشد. پنل به کار رفته در آن از نوع AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

ویوو در پرچمدار جدید خود از پردازشگر اختصاصی تصویر با نام Vivo V1 استفاده نموده است. در قسمت باتری می توانیم از شارژر 65 واتی که درون جعبه تعبیه شده است بهره ببریم. اندروید ویوو ایکس 70 مانند اغلب پرچمداران، 11 خواهد بود و حافظه رم 8 یا 12 خواهیم داشت. همچنین قلب تپنده و عضو حیاتی این گوشی اسنپدراگون 888 خواهد بود که در نسل قبل نیز وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ویوو ایکس 70 پروپلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر