coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جین سه یون (Jin se yeon) ؛ بیوگرافی، تصاویر و بهترین فیلم ها

اگر از علاقه‌مندان دنیای کره‌ باشید حتما با جین سه یون، آشنا هستید. در این مقاله قصد داریم به زندگینامه و بیوگرافی جین سه یون بپردازیم.

Jin se yeon متولد ۱۵ فوریه ۱۹۹۴ بوده و یک بازیگر اهل کره جنوبی است. او شهرت خود را مدیون بازی در درام‌های تلوزیونی مانند دختر من گل، ماسک عروس، دکتر غریبه، گل در زندان، نسل الهام بخش و شاهزاده بزرگ است.

سه یون یکی از معروف‌ترین بازیگرهای کره جنوبی بوده و به لطف هنرهای بازیگری خود به یکی از بازیگران موفق کره‌ی جنوبی نیز تبدیل شده است. وی حرفه خود را ابتدا به عنوان کارآموز در گروه دخترانه جولری تحت نظر Star Empire Entertainment آغاز کرد.

سه یون سپس در چندین برنامه کوتاه تلوزیونی فعالیت کرده و مسیر شغلی آینده خود را در راه بازیگری یافته است. وی در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه بهترین بازیگر زن در سریال گل در زندان و در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه بهترین بازیگر جوان در سریال ماسک عروس شد. در ادامه قصد داریم به بیوگرافی Jin se yeon بپردازیم.

جین سه یون (Jin se yeon)

این بازیگر کره‌ای از بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشت است. اگرچه او اولین بازی خود را برای درام ۲۰۱۰ SBS با عنوان اشکالی ندارد دختر بابا انجام داد اما اولین نقش رسمی سه یون در واقع برای فیلم ملودی مرگ در سال ۲۰۱۲ بود. وی سپس در یک درام ویژه به نام دختران باشگاه بیلیتس نقش آفرینی کرد.

اولین شانس او برای بازی در نقش اصلی زن زمانی رخ داد که برای ادیشن سریال دختر من گل انتخاب شد. وی سپس با بازی در درام تلوزیونی ماسک عروس حرفه خود را در زمینه بازیگری تقویت کرد و کم‌کم گامی برای مشهور شدن برداشت. از آن زمان تا به الان سه یون در سریال‌ها و فیلم‌ها با ژانرهای مختلفی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

این ژانرهای مختلف شامل ملودرام و موزیکال مانند سریال پنج انگشت، جاسوس پزشکی مانند سریال درام دکتر غریبه و همچنین کمدی رمانتیک مانند سریال دشمنان‌های فامیلی است. بازی در این سریال‌ها با ژانرهای مختلف موجب محبوبیت بیشتر وی در سراسر دنیا شده است به طوری که او در میان طرفداران بین المللی نیز مشهور است.

این دختر به دلیل پیشرفت‌های زیاد در طول سال‌های بازیگری خود تهمت‌های زیادی را علیه خود و خانواده خود تحمل کرده است. برخی از تهمت‌های وارد شده به او مبنی بر این بوده که این دختر از کمک خانواده خود برای معروف شدن استفاده کرده است. در ادامه با بیوگرافی جین سه یون همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)

بیوگرافی سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino)

بیوگرافی جین سه یون

جین سه یون
زندگینامه جین سه یون

سه یون بازیگر اهل کره جنوبی بوده که ۲۷ سال سن دارد اما وی به تازگی افشا کرده که او سن خودر را یک سال در رزومه خود اضافه کرده است. در واقع این بازیگر در حال حاضر ۲۶ سال سن دارد. در برخی از منابع اعلام شده که وی در سال ۱۹۹۳ به دنیا آمده اما اینطور نیست، این بازیگر متولد ۱۹۹۴ است.

مدیر برنامه سه یون اشاره کرده که او در زمان شروع کار خود به عنوان بازیگر تنها ۱۷ سال سن داشته است و بسیار جوان و ناپخته بوده به همین دلیل برایش سخت بود که بتواند نقشی در سریال یا فیلمی ایفا کند. به این دلایل ما یک سال به سن واقعی او اضافه کردیم.

همانطور که بارها اشاره کردیم Jin se yeon یک بازیگر موفق کره‌ای بوده که در شهر سئول متولد شده است. وی یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد و از دانشگاه تئاتر و فیلم چانگ انگ فارغ التحصیل شده است.

سال‌های پیش شایعه‌هایی درباره خانواده سه یون پخش شد. در این شایعه‌ها گفته می‌شد که این بازیگر از یک خانواده مرفع و پولدار کره‌ای است. سه یون پس از شنیدن این موضوع فورا این خبر را تکذیب کرد. وی در صحبت‌هایش گفته بود که انتظار این شایعه‌ها را هرگز نداشته و از شنیدن آن بسیار متعجب شده است.

وی همچنین اضافه کرد که ممکن است به دلیل اینکه او حرفه خود را از زمان نوجوانی‌اش شروع کرده این اخبار کاذب پخش شده باشد و گفت: شاید این شایعات به وجو آمده به این دلیل باشد که من زودتر از بقیه نقش اول زن یک فیلم را ایفا کردم اما باید بگویم پدر من در یک شرکت ای تی کار می‌کند و ما همیشه یک خانواده معمولی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جی سانگ

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

جین سه یون
بیوگرافی Jin se yeon

همانطور که می‌دانید Jin se yeon از بازیگران معروف و مشهور کره جنوبی به شمار می‌رود. او در دسامبر ۲۰۱۶ دو جایزه، یکی با عنوان بهترین بازیگر زن در درام، گل در زندان و دیگری با عنوان بهترین بازیگر جدید در سریال ماسک عروس را دریافت کرده است.

سه یون یکی از ثروتمند‌ترین بازیگران شناخته شده کره‌ای است از نظر برخی کارشناسان ثروت وی به عنوان یک بازیگر کره‌ای بسیار زبان‌زد است. بر اساس تحقیق‌های ما، دارایی این بازیگر حدود ۱/۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

اکثر هواداران این بازیگر مشتاق هستند بدانند قد و وزن سه یون چقدر است؟ و یا اینکه او تابع چه دینی است؟ متاسفانه هیچ خبری مربوط به وزن و عقاید دینی این بازیگر در دسترس نیست اما این را می‌دانیم که قد سه یون حدود ۱.۶۷ است.

سوال برخی دیگر از طرفداران این بازیگر این است که آیا او در حال حاضر در رابطه است؟ ما این را می‌دانیم که سه یون در حال حاضر به صورت رسمی مجرد است و این نیز تایید شده که او هیچ فرزندی ندارد. طبق اطلاعات معتبری که در دسترس ما قرار گرفته است، سه یون در حال حاضر با هیچ شخصی قرار نمی‌گذارد.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی مفید و کاملی در ارتباط با دنیای احساسی او در دسترس نیست اما ممکن است وی رابطه نسبتا عاطفی‌ای با همکاران خود داشته باشد یا اینکه در آینده بخواهد ارتباط نزدیکی با آن‌ها برقرار کند.

سه یون در سال ۲۰۲۰، در یک سریال درام رمزآلود به نام تولدی دیگر، همراه با بازیگران جانگ کی یونگ و لی سو هیوک نقش آفرینی کرده است. برخی اعتقاد دارند که شاید سه یون با یکی از دو بازیگری که در این سریال نقشی ایفا کرده‌اند وارد رابطه شده باشد. تا به اینجا شما با زندگینامه جین سه یون همراه ما بودید در ادامه ما با بهترین سریال های Jin se yeon همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید:

سریال پاچینکو (Pachinko)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

بهترین سریال های Jin se yeon

جین سه یون (Jin se yeon)
بهترین سریال های Jin se yeon

همانطور که گفتیم Jin se yeon پیشه خود را ابتدا با پذیرفته شدن در گروه دخترانه جولری آغاز کرد حتی پیش از این برای تبلیغات‌های کوتاه در چند صحنه تلوزیونی حضور داشت. او اولین نقش خود را در درام اشکالی ندارد دختر بابا در سال ۲۰۱۰ ایفا کرد.

این بازیگر سپس در سال ۲۰۱۱ در فیلم ملودی مرگ که یکی از بهترین فیلم های Jin se yeon شناخته می‌شود، بازی کرد. در سال ۲۰۱۶، سه یون به عنوان قهرمان فیلم جنگی پرفروش عملیات کرومیت، در کنار لیام نیسون و لی یونگ جائه شناخته شد.

سپس او در 55 امین سالگرد تأسیس MBC به عنوان بهترین بازیگر درام تاریخی گل در زندان به کارگردانی لی بیونگ هون انتخاب شد. در سال 2018، سه یون در درام تاریخی شاهزاده بزرگ بازی کرد. این سریال از نظر رتبه‌بندی بسیار سریال موفقی بوده است.

در سال 2019، سه یون در درام فانتزی معمایی آیتم به عنوان یک مجرم، نقش ایفا کرد. همچنین در همان سال او در درام فانتزی تاریخی ملکه: عشق و جنگ بازی کرد. در ادامه با عکس های جین سه یون و بهترین فیلم های جین سه یون همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

گروه کیپاپ کارد (KARD)

بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021

 سریال های Jin se yeon

جین سه یون
سریال های Jin se yeon

با زندگینامه و بیوگرافی Jin se yeon تا حدودی آشنا شدید در این قسمت می‌خواهیم نگاهی به درام‌های تلوزیونی معروف این بازیگر بیاندازیم. برای هر کدام اسم درام، سال پخش و شبکه پخش را ذکر کرده‌ایم.

  • تولدی دیگر در سال ۲۰۲۰ از شبکه KBS2 پخش شد.
  • ملکه: عشق و جنگ در سال ۲۰۱۹ از شبکه چوسان تی وی پخش شد.
  • آیتم در سال ۲۰۱۹ از شبکه MBC پخش شد.
  • درهم شکستگی در سال ۲۰۱۸ از شبکه MBN پخش شد.
  • شاهزاده بزرگ در سال ۲۰۱۸ از شبکه چوسان تی وی پخش شد.
  • گل در زندان در سال ۲۰۱۶ از شبکه MBC پخش شد.
  • دکتر غریبه در سال ۲۰۱۴ از شبکه SBS پخش شد.
  • نسل الهام بخش در سال ۲۰۱۴ از شبکه KBS2 پخش شد.
  • پنج انگشت در سال ۲۰۱۲ از شبکه SBS پخش شد.
  • ماسک عروس در سال ۲۰۱۲ از شبکه KBS2 پخش شد.
  • دختر من گل در سال ۲۰۱۱ از شبکه SBS پخش شد.
  • دو دست در سال ۲۰۱۱ از شبکه MBC پخش شد.
  • اشکالی ندارد دختر بابا در سال ۲۰۱۰ از شبکه SBS پخش شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

بهترین فیلم های جین سه یون

جین سه یون (Jin se yeon)
عکس های جین سه یون

یک حقیقت جالب درباره سه یون بازیگر کره‌ای این بوده که وی به مدت ۶ سال به یادگیری نواختن پیانو پرداخته است. او برخی از آهنگ‌های سریال یا فیلم‌هایی را که در آن نقش آفرینی کرده را خود نواخته است. سه یون قسمت پیانو درام تلوزیونی پنج انگشت شبکه SBS را خودش نواخته است. فیلم‌هایی که قصد معرفیشان را داریم از بهترین فیلم های جین سه یون محسوب می‌شوند.

  • عملیات کرومایت در سال ۲۰۱۶
  • دشمن های فامیلی در سال ۲۰۱۵
  • زبان عشق در سال ۲۰۱۴
  • سفید در سال ۲۰۱۱

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای کمدی

بهترین فیلم های چینی

عکس های جین سه یون

ما در این قسمت برخی از عکس های Jin se yeon ، بازیگر کره‌ای را برای شما تهیه کرده‌ایم. برای داشتن نمایی بهتر و بزرگ‌تر می‌توانید بر روی هر کدام از این عکس‌ها کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما در خصوص جین سه یون (Jin se yeon) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر