;
coinex

تاریخ پخش پارت دوم فصل 5 مانی هایست (Money Heist)

فصل پنج خانه کاغذی در دو بخش پخش می‌شود. پارت اول آن اخیرا منتشر شده و حالا تاریخ پخش پارت دوم فصل 5 مانی هایست (Money Heist) اعلام شده است.

در داستان این فصل گروه پروفسور در موقعیت دشواری قرار گرفته‌اند، که راه فرار از آن دشوار به نظر می‌رسد. شاید برای اولین بار تاکنون، پروفسور واقعا راه فراری ندارد. حدود صد ساعت است که اعضای باند، در بانک مرکزی اسپانیا گیر افتاده‌اند.

تاریخ پخش پارت دوم فصل 5 مانی هایست (Money Heist)

شخصیت‌ها این سریال از چند زاویه نشان داده می‌شوند تا تعصبات مخرب بینندگان شکسته و آن‌ها علاقمند گردند. شرور اصلی، “پروفسور”، به عنوان یک مرد منفعل کاریزماتیک تصور میشد که میتواند سارقان را ترغیب کند تا او را دنبال کنند و با مقاومت سارقان در برابر بانک های قدرتمند و توزیع نابرابر پول در جهان همدردی کنند.

درواقع این سریال شخصیت‌ها مختلفی را خواهد داشت که سرشار از نقض و اعتقادات باورپذیری هستند که بعد اضافی به شخصیت‌ها می‌دهد که در بسیاری از سریال‌های دیگر نیست. خلاصه‌ی رسمی که از این سریال منتشر شده است به شرح زیر است:

پایان بزرگ‌ترین سرقت تاریخ در حال نزدیک شدن است، و آنچه که به عنوان سرقت آغاز گشت، به جنگ تبدیل خواهد شد.

تاریخ پخش پارت دوم فصل 5 مانی هایست (Money Heist)

از نکات مهمی که باعث جهانی شدن این سریال شد نام رمز سارقان بود که بر اساس شهرها در فصل اول کاملا تصادفی انتخاب شد. و نکته بعد هویت سالوادور دالی به عنوانی نمادی از هویت آن‌ها در جامعه، به عنوان طرح ماسک سارقین انتخاب شد. از طرفی دون کیشوت نیز به عنوان یک طرح ماسک جایگزین در نظر گرفته می‌شود.

معمولا ژانر این سریال با تمرکز منطقی مردانه آنگلوساکسونی نقل می‌شود، La Casa de Papel داستان فیلم را از منظر یک زن (توکیو)، روایت می‌کند که باعث تعادل پویایی‌های عاطفی مثل اشتیاق و انگیزه دوستی، احساسات و عشق جرم کامل استراتژیک برای تنش بیشتر می‌گردد. از نکات مهم سریال مانی هیست فلاش بکی است که در طول ساختار روایت رخ می‌دهد.

پارت اول این سریال در سه سپتامبر یا همان ۱۲ شهریور، و پارت دوم در سه دسامبر یا همان ۱۲ آذر، از Netflix پخش شد. ما در تکراتو لینک دانلود پارت 1 سریال خانه کاغذی فصل پنجم را با زیرنویس فارسی فصل پنجم به شما ارائه کرده بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش پارت دوم فصل 5 مانی هایست (Money Heist) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر