;
coinex

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال خانم میزل شگفت‌انگیز به زودی در فصل چهارم تمدید خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel بپردازیم.

سریال خانم میزل شگفت‌‌انگیز، یک سریال کمدی آمریکایی بوده که توسط امی شرمن پالادینو ساخته شده و برای اولین بار در  17 مارچ 2017 در آمازون پرایم ویدیو به نمایش در آمده است. این سریال طرفداران خاص خود را داشته و برنده چندین جوایز مختلف شده است. سریال The Marvelous Mrs. Maisel حال و هوای سال 1950 تا 1960 را برای بینندگان به تصویر می‌کشد.

شخصیت اصلی این سریال زنی به نام میریام میج میزل بوده که خانه‌دار است و 2 فرزند دارد. او به تازگی متوجه شده که می‌تواند کمدین خوبی باشد. میریام میج میزل پس از کشف استعدادهای بینظیرش تصمیم می‌گیرد که پیشه خود را در همین زمینه دنبال کند.

نمایشنامه این سریال به صورت کاملا حرفه‌ا‌ی و حساب شده نوشته شده است. این سریال مود توجه منتقدین زیادی قرار گرفته و برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلوزیونی در سال 2017 و جایزه امی برای بهترین سریال کمدی در سال 2018 شده است. در ادامه با تاریخ فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel همراه ما باشید.

 فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

خبر خوبی برای طرفداران این سریال داریم و آن این است که این سریال به طور رسمی در فصل چهارم تمدید می‌شود. حالا که طرفداران از پخش سریال خانم میزل شگفت‌انگیز مطمئن شدند، سوالی که برایشان پیش می آید این است که فصل چهارم The marvelous Mrs. Maisel کی میاد ؟

سریال خانم میزل شگفت‌انگیز یکی از بهترین و پر امتیازترین سریال‌های آمازون پرایم به حساب می‌رود. این سریال برنده بیش از  80 جایزه و همچنین نامزد 150 جوایز دیگر شده است. همانطور که اعلام کردیم فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel به زودی در آمازون پرایم پخش خواهد شد. فصل چهارم The marvelous Mrs. Maisel کی میاد ؟

فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌انگیز قرار بود در دسامبر 2020 پخش شود اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا تاریخ پخش این سریال به تعویق افتاد. با توجه به این که ویروس کرونا تا حدودی در کشورهای پیشرفته محار شده، بیشتر کمپانی‌ها فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌های خود را از سر گرفته‌اند.

موضوعی که کمی باعث آسودگی خاطر بینندگان می‌شود آن بوده که فیلمبرداری فصل چهام سریال The Marvelous Mrs. Maisel در حال انجام است. اگر نگاهی به آمار تاریخ پخش فصل‌های قبل این سریال بی‌اندازیم می‌توانیم پیش‌بینی از تاریخ شروع فصل چهارم سریال The marvelous Mrs. Maisel داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

تاریخ شروع فصل چهارم سریال The marvelous Mrs. Maisel

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel
فصل چهارم The marvelous Mrs. Maisel کی میاد

فصل اول سریال خانم میزل شگفت‌انگیز در 17 مارچ 2017، فصل دوم این سریال در 5 دسامبر 2018 و فصل سوم سریال The marvelous Mrs. Maisel در 6 دسامبر 2019 پخش شده اما فصل چهارمی که قرار بود در سال 2020 پخش شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

اگر همه چیز به درستی در فیلمبرداری فصل چهارم این سریال پیش برود، ما می‌تواینم مانند تاریخ پخش فصل‌های قبل این سریال انتظار داشته باشیم تاریخ شروع فصل چهارم سریال The marvelous Mrs. Maisel در اوایل ماه دسامبر 2021 باشد اما اگر بدترین حالت آن را در نظر بگیریم تاریخ شروع فصل چهارم سریال The marvelous Mrs. Maisel تا اوایل سال 2022 طول خواهد کشید.

برخی از تهیه‌کنندگان این سریال نیز پیش‌بینی کرده‌اند که تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel دقیق در  12 دسامبر 2021 خواهد بود. طرفداران نیز می‌توانند در بهترین حالت این تاریخ را در نظر داشته باشند. در ادامه قصد داریم به معرفی بازیگران فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

بازیگران فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌‌ انگیز

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel
فصل چهارم The marvelous Mrs. Maisel کی میاد

هنگامی که تاریخ پخش فیلم یا سریالی اعلام می‌شود بیشتر طرفداران آن فیلم و سریال مشتاق خواهند بود که بدانند آیا بازیگران مورد علاقه خود را در فصل جدید می‌بینند یا خیر؟ یا اینکه آن‌ها کنجکاو هستند بدانند چه کسانی به لیست بازگران فصل جدید اضافه خواهند شد؟

با اعلام تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel انتظار داریم لیستی از بازیگران این سریال را مشاهده کنیم. البته این را هم باید در نظر گرفت، برخی از اسامی‌ای که به عنوان بازیگران فصل جدید در آینده اعلام می‌شوند، احتمالی هستند زیرا که هنوز لیست رسمی برای بازیگران فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌انگیز وجود ندارد.

با وجود اینکه هنوز از نحوه حضور بازیگران فصل چهارم این سریال به طور قطعی مطمئن نیستیم، اما طبق برخی از توییت‌ها و پست‌های صفحه اینستاگرامی که بعضی از بازیگران و کارگردانان این سریال به تازگی منتشر کرده‌اند، می‌توانیم حدسی از بازیگران فصل چهارم این سریال داشته باشیم.

بعلاوه اینکه فصل چهارم این سریال در ادامه فصل سوم آن است پس طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند بعضی از بازیگران فصل سوم این سریال را در فصل چهارم نیز ببینند. خبرگزاری ددلاین همچنین تایید کرده است که بیشتر بازیگران مورد علاقه خود در سریال The Marvelous Mrs. Maisel را در فصل چهارم این سریال نیز خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

ما با توجه به حدسیات و اطلاعات به دست آمده از نمایشنامه و بازیگران فصل چهارم The Marvelous Mrs. Maisel لیستی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. گفته شده است که افراد نام برده در لیست زیر، حتما از بازیگران فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌انگیز خواهند بود.

  • ریچل بروزناهان در نقش میریام میج میزل
  • تونی شالهوب در نقش ایب وایزمن
  • مارین هینکل در نقش رز وایزمن
  • الکس بورستین در نقش سوزی میرسن
  • کوین پولاک در نقش مویشی میزل
  • کرولاین ارون در نقش شرلی میزل
  • مایکل زیگن در نقش جوئل میزل

علاوه بر بازیگران اعلام شده در لیست بالا، بازیگران جدید دیگری نیز در این سریال حضور خواهد داشت. برخی از آن‌ها از بازیگران سریال معروف Emily Gilmore بوده‌اند. گفته شده است که کلی بیشاپ از بازیگران سریال Emily Gilmore یکی از چهره‌های جدید فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌انگیز خواهد بود.

جان واتر، بازیگر و فیلم ساز آمریکایی نیز یکی از بازیگران جدید سریال The Marvelous Mrs. Maisel در فصل چهارم خواهد بود. اگرچه که هنوز مطمئن نیستیم که او چه نقشی را در این سریال بازی خواهد کرد اما جان واترز در یکی از صحنه‌های فصل چهارم این سریال به همراه ریچل بروزناهان در پارک منهتن دیده شده است.

میلو ونتیمیگلیا، بازیگر آمریکایی نیز جزو بازیگران جدید فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌انگیز خواهد بود. این بازیگر به عنوان یکی از ستاره‌های سریال معروف این ما هستیم محسوب می‌شود. وی همچنین در سریال Emily Gilmore نیز نقشی را ایفا کرده است.

متاسفانه هنوز نقش او نیز در فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel مشخص نیست اما عکس‌های منتشر شده از او در این سریال همراه با ریچل بروزناهان بوده که ما با توجه به آن‌ها حدس می‌زنیم که امکان ایجاد علاقه بین آن دو در فصل جدید وجود داشته باشد. در ادامه قصد داریم به داستان و تریلر The marvelous Mrs. Maisel فصل چهارم بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

داستان سریال The marvelous Mrs. Maisel

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

در این قسمت خلاصه‌ای از 3 فصل این سریال خواهیم داشت. داستان این سریال بر پایه زندگی میریام میج میزل بوده که در سال 1950 خانه‌دار است و چند فرزند دارد. زندگی میریام زمانی که می‌فهمد شوهرش جوئل میزل به او خیانت کرده به کل بهم می‌ریزد. او بسیار درمانده شده و زمانی که مست است در یک بار به عنوان یک استندآپ کمدین اجرایی را انجام می‌دهد.

اجرای او موجب می‌شود که او با سوزی میرسن آشنا شود. بعدها سوزی میرسن مدیر برنامه میریام می‌شود. از آنجایی که میریام میج یک زن کمدین در سال 1950 است، روزهای بسیار سختی را می‌گذراند اما او تسلیم نشده و به راه خود به عنوان یک کمدین ادامه می‌دهد. میریام میج پس از اجراهایی پی‌در‌پی خود به عنوان خانم میزل شناخته می‌شود.

در این راه او با یک سوپراستار به نام شای بالدوین آشنا می‌شود. میریام میج میزل همراه با شای بالدوین که یک خواننده معروف بوده به شمال آمریکا سفر می‌کند و به بالدوین قول می‌دهد که او را در تور اروپا همراهی کند. میریام میج در یکی از نمایش‌هایش با بنجامین که یک دکتر موفق بوده آشنا می‌شود و با او مدتی قرار می‌گذارد و حتی با او نامزد هم می‌کند.

پس از آنکه در یکی از نمایش‌های مریام میج میزل، میل جنسی شای مشخص شد، شای مریام میج میزل را از تور اروپا حذف کرده و بدون او سوار هواپیما می‌شود. میج میزل بسیار ناراحت و دلشکسته می‌شود زیرا دوست خود را از دست داده است. در فصل سوم این سریال، سوزی منیجر مریام میج بسیاری از پول‌هایی که او در تور به دست آورده بود را در راه قمار از دست می‌دهد.

خوشبختانه مریام میج میزل در انتهای فصل سوم از این جریان بی‌خبر است. سوزی نیز پول‌های به دست آمده مریام میج میزل را به جوئل همسر سابق او می‌دهد تا برایش نگه دارد. او به جوئل می‌گوید که شرایط نگهداری آن‌ها را ندارد زیرا وسوسه می‌شود که دوباره قمار کند.

بیشتر بخوانید:

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

داستان فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

متاسفانه باید بگوییم هیچ اخباری درمورد نمایشنامه فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌‌انگیز وجود ندارد. همینطور باید بگوییم اعضای تیم نیز در ارتباط با اعلام داستان فصل چهارم بسیار رازدار هستند. طی یک مصاحبه‌ای با ریچل بروزناهان، وی اعلام کرده بود که هیج نظری در مورد اینکه فصل چهارم چگونه پیش خواهد رفت ندارد.

البته در حال حاضر با دیدن نمایشنامه و انجام فیلمبرداری کاملا از داستان آن آگاه است. همانطور که گفتیم در فصل آخر این سریال میریام میج میزل در یکی از نمایش‌هاش، با شوخی‌ای که درمورد میل جنسی شای بالدوین کرده بود از رفتن به تور اروپا همراه با او منع شد. قطعا فصل چهارم این سریال به موضوعات و اتفاقاتی که در فصل سوم افتاد خواهد پرداخت.

حدس ما این است که در فصل جدید سریال The Marvelous Mrs. Maisel شاهد تقلای مریام میج میزل باشیم به این دلیل که او به تازگی توسط شای بالدوین از کار خود اخراج شده است. او همچنین باید به مشکلات مالی و خانودگی خود نیز بپردازد زیرا مدیر او سوزی، بسیاری از پول‌هایش را از طریق قمار کردن از دست داده است.

در چند ماه اخیر پیش از انتشار توییت‌ها و عکس‌های فیلمبرداری برخی معتقد بودند که ممکن است بنجامین، نامزد سابق مریام میج میزل در فصل چهارم بارگردد زیرا که در فصل سوم به طور کامل به داستان عاشقانه بین آن دو پرداخته نشده بود اما بنظر نمی‌رسد که او در فصل چهارم حضور داشته باشد.

طی عکس‌های منتشر شده از بازیگر جدید، میلو ونتیمیگلیا و ریچل بروزناهان پیش‌بینی شده است که داستان عاشقانه آن دو به زودی شروع خواهد شد. این حدسیات به دلیل عکس‌های منتشر شده از آن دو است. تصاویری وجود دارد که در آن میلو ونتیمیگلیا و ریچل بروزناهان دست هم را گرفته‌‌اند. در ادامه با چندین فکت جالب درباره این سریال همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فکت های جالب سریال خانم میزل شگفت‌‌ انگیز

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

ریچل بروزناهان فکر نمی‌کرد بتواند نقش خانم میزل را بر عهده بگیرد. وی در یکی از مصاحبات خود اعلام کرده بود که بارها اطرافیان به من گفته‌اند که به اندازه کافی نمی‌توانی خنده‌دار باشی و برای کمدین شدن مناسب نیستی وی اضافه کرده که چندین شغل‌ خود را به همین دلیل از دست داده است.

در گذشته افراد زیادی به او باور نداشتند و می‌گفتند که از پس این‌کار برنمی‌آید اما اکنون او از طریق همین نقش برنده دو جایزه گلدن گلوب و امی شده است. شاید برای شما نیز تعجب برانگیز باشد زیرا این بازیگر در ژانرهای مختلفی مانند سیاسی و اجتماعی نیز بازی کرده اما وی بسیار در کار خود در این سریال موفق بوده است.

یکی از طولانی‌ترین صحنه‌های فصل اول این سریال زودتر از دیگر صحنه‌ها فیلمبرداری شد. گفته می‌شود که دیالوگ‌های شرمن پالادینو بسیار سخت، دشوار و همچنین حرفه‌ای بوده است. اولین صحنه‌ای که از این سریال فیلمبرداری شده بود صحنه‌ای است که میریام میج میزل به مادر و پدر خود می‌گوید که می‌خواهد از همسرش جدا بشود.

آن‌ها اعلام کرده‌اند که این صحنه به عنوان دشوارترین صحنه سریال در نظر گرفته شده. آن‌ها تصمیم گرفتند که سخت‌ترین کار را اول از همه انجام دهند اما گفته شده که پس از اتمام کار، اعضای تیم بسیار خسته و درمانده شده بودند.

الکس بورستین که در سریال نقش سوزی میرسن، مدیر میزل را بازی کرده در سال 2018 برنده جایزه امی با عنوان بهترین بازیگر دوم زن در سریال The Marvelous Mrs. Maisel شده است. او در آن زمان نزدیک بود که نتواند جایزه خود را دریافت کند. زیرا که برای شرکت در مراسم کمی دیر رسیده بود.

وی گفته است: ما رسیدیم و آن‌ها نمی‌گذاشتند که وارد مراسم شویم تا اینکه بلاخره به ما این اجازه را دادند. وی بسیار استرس داشت و تا وارد مراسم شد نام او را در اسامی نامزد شده‌ها صدا کردند. او پس از اینکه برنده جایزه شد، اعلام کرد که اصلا برای دریافت آن آماده نبوده است. در ادامه قصد داریم به تریلر The marvelous Mrs. Maisel فصل چهارم بپردازیم.

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

تریلر The marvelous Mrs. Maisel فصل چهارم

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

 

با اعلام دقیق تاریخ شروع فصل چهارم سریال The marvelous Mrs. Maisel طرفداران انتظار دارند که تریلری از فصل چهارم این سریال پخش شده باشد. متاسفانه باید بگوییم از آنجایی که فیلمبرداری این سریال هنور در حال انجام است تریلر رسمی برای فصل چهارم منتشر نشده است.

بسیاری از اخبار سریال را از اعضای تیم و بازیگران می‌توان به دست آورد، به عنوان مثال ریچل بروزناهان در صفحه شخصی خود عکسی را که در حال رفتن به صحنه فیلمبرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همراه چتری که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا استفاده می‌شود را به اشتراک گذاشته است.

با دیدن آن عکس متوجه شدیم که فیمبرداری در حال انجام است و ادامه دارد. اگرچه که هنوز تریلر The marvelous Mrs. Maisel فصل چهارم منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌کنیم که در چند ماه آینده تریلری از فصل چهارم این سریال را ببینیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cbr , radiotimes

نظر شما در خصوص فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر