;
coinex

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) ؛ نحوه خرید و بهترین کیف پول

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا نحوه بازی بلاکچینی Gala و ارز دیجیتال Gala را به شما توضیح دهیم.

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) یکی از بازی‌های بلاکچینی برتر است که می‌خواهیم در مقاله امروز به آن بپردازیم و شما را با این پلتفرم برتر، آشنا کنیم. در طی شش ماه گذشته، صنعت گیمیفای (GameFi) المان‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) و توکن‌های غیرتعویضی (NFTs) را بدست آورد که هر دو از نقاط مثبت صنعت فعالیت‌های دیجیتال و فناوری به‌شمار می‌روند. با کسب آن دو جزء بزرگ و حائز اهمیت، صنعت گیمیفای توانست بخش بزرگی از دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتالی را تصاحب کند.

بازی گالا (Gala Games) نیز یک پلتفرم است. این پلتفرم جالب، طیفی از بازی‌های دارای فناوری بلاکچین را می‌سازد که هر کدام از این بازی‌ها به بازیکنان، مالکیت حقیقی آیتم‌های درون بازی خود را می‌دهد.

این بازی، عمل مبتکرانه فوق را از طریق توکن‌های غیرتعویضی یا همان NFT ها انجام می‌دهد. بازی بلاکچینی Gala در سال 2020 راه‌اندازی شد. جالب است بدانید که از همان ابتدای راه‌اندازی، بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) مورد استقبال زیادی قرار گرفتند. چرا که این پلتفرم، یکی از اولین‌ها در زمینه بازی برای کسب درآمد بود. این پلتفرم به بازیکنان برای شرکت در بازی‌های خود، توکن و ارز دیجیتال Gala را پاداش می‌داد.

بازی گالا به‌عنوان پلتفرمی به‌وجود آمد که «بازی‌های بلاکچینی که واقعا می‌خواهید آنها را بازی کنید» می‌سازد. با این عنوان، بازی بلاکچینی Gala الویت خود را کیفیت بازی قرار داد؛ برخلاف آنکه الویت خود را راه‌اندازی بازی‌های نوع MVP قرار دهد که معمولا در فضای بازی برای کسب درآمد، دیده می‌شوند.

این پلتفرم یک اکوسیستم از بازی‌هایی است که به بازیکنان متعلق بوده و تحت کنترل آنها است. هر کدام از این بازی‌ها چیزی متفاوت را ارائه می‌دهند که مخاطبین را هرطور که می‌شود به خود جذب کنند. این پلتفرم را تیمی 60 نفره، توسعه بخشیده و همچنین 1.3 میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

مدیرعامل آن نیز «اریک شایر مایر» نام دارد. اگر نظر شما نیز به این بازی جلب شده است، با ما همراه باشید تا امروز این بازی، ارز دیجیتال Gala ، نحوه خرید ارز گالا و بهترین کیف پول آن را به‌طور کامل خدمت شما معرفی کنیم.

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

هدف اصلی بازی گالا آن است که صنعت گیمینگ را با دادن کنترل کامل بازی به بازیکنان آن، به جهتی متفاوت هدایت کند. مأموریت بازی بلاکچینی Gala آن است که بازی‌هایی بسازد که شما واقعا بخواهید آنها را بازی کنید.

این پروژه قصد دارد تا این حقیقت را که بازیکنان می‌توانند صدها دلار را برای دارایی‌های درون بازی خرج کنند و همچنین ساعت‌های بی‌شماری که برای بازی‌کردن صرف می‌کنند را تغییر دهد. چرا که تمام این‌ها را می‌توان تنها با یک کلیک از آن‌ها گرفت. این بازی برنامه دارد تا با کمک فناوری بلاکچین، کنترل بازی‌ها و دارایی‌های درون بازی را به بازیکنان دهد و تفکر مبتکرانه را مجددا به بازی‌ها معرفی کند.

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)
ارز دیجیتال گالا

بازیکنان در اکوسیستم بازی گالا می‌توانند صاحب توکن‌های غیرتعویضی شوند و بر حکومت بازی‌های خود، نفوذ کرده و تأثیر بگذارند. مکانیسم رأی‌گیری نودهای مؤسس نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که گالا چه بازی‌هایی را توسعه بخشد و چه بازی‌هایی را تأمین مالی کند.

جدا از خرید NFT برای بازی‌های خاص، بازی‌های گالا به‌علاوه از توکن اصلی خود که «GALA» نام دارد نیز استفاده می‌کنند. در ادامه، نحوه خرید ارز گالا را نیز به‌خوبی خدمت شما توضیح می‌دهیم. هنوز چیزهای هیجان‌انگیز بسیاری دررابطه با بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) وجود دارد که شما را عاشق آن می‌کند.

تاکنون شبکه بازی بلاکچینی Gala تنها یک بازی قابل استفاده را منتشر کرده است. آن نیز «ستاره شهر» (Town Star) نام دارد. به‌همراه آن نیز دسته NFTهای قابل جمع‌آوری آن را که «VOX» نام دارد، پخش کرده است.

گالا قصد دارد تا در آینده، بازی‌های بسیار بیشتری همچون یک بازی RPG فانتزی، یک بازی استراتژی علمی تخیلی و یک بازی دفاع از برج را برای علاقه‌مندان خود منتشر کند. از زمان راه‌اندازی در سال 2019، بازی گالا تا 1.3 میلیون فعالیت کاربران ماهانه و 26,000 NFT فروش‌رفته که قیمت گران‌ترین آن 3 میلیون دلار بود، افزایش یافته و رشد داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

چه کسانی بازی‌های گالا را تأسیس کرده‌اند؟

این بازی‌ها توسط «اریک شایرمایر» بنیان‌گذاری شده است. او همچنین بنیان‌گذار شرکت «زینگا» (Zynga) نیز بوده است که یک شرکت بازی‌های موبایلی و اجتماعی محبوب است. تحت مدیریت «شایرمایر»، شرکت زینگا توانست بازی‌های بسیار محبوبی همچون: پوکر، جنگ‌های مافیا و فارم‌ویل را راه‌اندازی کند.

شایرمایر که سابقه کار برروی پیشرفت بازی و صنعت گیمینگ را داشته است، بازی‌های گالا را در جولای 2019 راه‌اندازی کرد. هدف اصلی وی از ساخت و راه‌اندازی بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) آن بود که شبکه بازی مبنی بر بلاکچینی را بسازد و به بازیکنان، مالکیت بیشتر بازی‌های آنها را بدهد.

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)
تاسیس ارز دیجیتال گالا

در کل نیز تیم این بازی و ارز دیجیتال آن، متشکل از 60 کارمند است. در ادامه به چرایی خرید ارز دیجیتال Gala و نحوه خرید ارز گالا می‌پردازیم و همچنین بهترین کیف پول آن را نیز به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

چه چیزی بازی‌های گالا را تا این حد منحصربه‌فرد می‌کند؟

بازی‌های گالا، تنها یک بازی نیست؛ بلکه گالا بیشتر دسته‌ای کامل از بازی‌های بلاکچین مختلفی را ارائه می‌دهد که بلاکچین را در پس زمینه قرار داده و پیش از هر چیز به فکر سرگرمی شماست. برای مثال، بازی Town Star، تنها بازی ارز دیجیتال Gala بوده که در حال حاضر قابل استفاده است.

این بازی یک شبیه‌سازی شهر است که شما می‌توانید از طریق مرورگر خود نیز آن را بازی کنید. بازیکنان در این بازی باید شهری را شبیه به بازی معروف «SimCity» اداره کنند. با این تفاوت که در Town Star، آنها حقیقتا صاحب آن شهر هستند.

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)
بازی بلاکچینی گالا

«VOX» نیز مجموعه آواتارهای NFT قابل جمع‌آوری گالا هستند. هر VOX کاملا خاص است و برخی VOXها نیز در بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) از دیگر VOXها، کمیاب‌تر نیز هستند. در نخستین انتشار، آنها 8,888 عدد از VOXها را منتشر کردند که در زمان نگارش این مقاله، قیمت میانگین 0.0888 اتریوم (ETH) یا همان 280 دلار را داشت.

اگر چه که VOX از Town Star گرفته شده است، اما به‌غیر از آنکه فقط یک آواتار NFT باشد، کاربرد دیگری نیز دارد. دارندگان می‌توانند توکن GALA را نگه‌داشته و کوین VOX را توسط بازی با آواتارهای VOX خود در آینده، بدست آورند. دارندگان VOX نیز قایل FBX خود را دریافت می‌کنند که به آنها اجازه متحرک کردن آوارتارهای خود و یا حتی چاپ سه‌بعدی آنها در آینده را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

آلت سیزن چیست؟

بازی‌های Gala Games

دیگر بازی‌های در دست توسعه‌ای نیز در این شبکه وجود دارد. بازی «Fortfied» برای مثال یک بازی دفاع از برج به‌صورت بازیکن در برابر بازیکن است که در دنیای قرون وسطی و فانتزی جالبی قرار دارد. در این بازی، بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا بهترین استراتژی دفاع از برج را بسازند.

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)
Gala Games

بازی «Mirandus» نیز یک بازی نقش‌آفرینی یا همان RPG فانتزی است که در جهان عظیمی قرار دارد که توسط پنج پادشاه که بازیکن هستند، رهبری می‌شود. بازیکنان قادرند تا به‌راحتی در این بازی که یکی از چند بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) است، دارایی‌های درون بازی را صاحب شده و بخش‌هایی از مناطق درون بازی را نیز بدست آورند.

دیگر بازی از بازی‌های گالا نیز «Echoes of Empire» نام دارد. این بازی نیز یک نوع استراتژیک علمی تخیلی است که در داخل کهکشانی در جنگ، جریان دارد. بازیکنان قادر خواهند بود تا سفینه فضایی خود و کنترل بخش‌هایی از کهکشان را در این بازی در دست داشته باشند.

بازی بعدی «Spider Tank Project» نام دارد. این بازی یک بازی چند نفره آنلاین مبارزه‌ای است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا «تانک عنکبوتی» خود را برای مبارزه با دیگر بازیکنان، انتخاب کنند. این بازی نیز رایگان است و شامل مکانیسم‌های کسب درآمد درون بازی می‌شود. این بازی برنامه‌ریزی شده است تا در ربع چهارم سال 2021 به بازار عرضه شود.

وقتی به بحث توسعه‌بخشیدن به این بازی‌ها می‌رسیم، جزء بزرگ و مهمی از آن، بازخورد انجمن است. به‌همین دلیل، بازی‌های گالا به‌طور دائم مشغول گرفتن نظرات انجمن و آزمایش‌کردن آنها در شبکه دیسکورد خود است. این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مسیر را شکل داده و بازی‌ها را طراحی کنند.

بازیکنان می‌توانند نود‌های گالا (Gala Nodes) را اجرا کنند که از شبکه گالا، پشتیبانی می‌کند. بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) در مقابل به آنها پاداش‌هایی همچون: توکن GALA، NFTهای نسخه محدود و همچنین دیگر فرصت‌های جالبی را خواهد داد. اکوسیستم گالا نود، از سیستم نود سه اثباتی شامل: اثبات کار (PoW)، اثبات سهام (PoS) و اثبات ذخیره، تشکیل شده است. در ادامه به کوین‌های GALA، بهترین کیف پول گالا، نحوه خرید ارز گالا و تمام اطلاعات مهم این پلتفرم جالب، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

شت کوین چیست؟

ایردراپ چیست؟

چه تعداد سکه GALA در گردش این شبکه قرار دارند؟

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

حداکثر گردش کلی درکل 35 میلیارد توکن GALA خواهد بود. هم اکنون، نزدیک 7 میلیارد GALA در گردش این شبکه هستند. 17,123,286 توکن GALA نیز به‌طور روزانه و تقریبا 0200 UTC، توزیع می‌شود. نصف این مقدار توکن نیز به اوپراتورهای نود مؤسس آن و نصف دیگر به سرپرستی بازی‌های گالا توزیع خواهد شد. هر سال، در تاریخ 21ام جولای، توزیع GALA نصف می‌شود.

برای مثال در شروع 21ام جولای 2022، توزیع روزانه GALA به‌جای 17,123,286، مقدار 8,561,643 خواهد بود. توکن GALA نیز به‌عنوان توکن سودی عمل خواهد کرد که برای خرید آیتم‌ها در بازی استفاده می‌شود و شما نیز می‌توانید آن از طریق اجرای یک نود، به‌دست آورید.

از کجا می‌توان توکن GALA را خریداری نمود؟

از آگوست 2021، شما قادر هستید که توکن بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) را به‌راحتی خریداری کنید. مکان‌هایی که این توکن را دارند نیز شامل: Sushiswap، Gate.io، Uniswap V3، KuCoin و Bitrue می‌شوند.

اگر می‌خواهید دررابطه با چگونگی آغاز خرید این ارزهای دیجیتال نیز یاد بگیرید، با ما همراه باشید تا در این قسمت، راهنمای گام به گام خرید GALA را در اختیار شما قرار دهیم. قیمت کنونی GALA حدود 0.05 دلار است و در Coinmarketcap نیز در رتبه 235 قرار دارد. همچنین این توکن در زمان نگارش این مقاله حدود 136.21 درصد، افزایش یافت.

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)
توکن Gala

توکن GALA در تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال درج شده است. برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال اصلی، شما نمی‌توانید این توکن‌ها را به‌طور مستقیم با پول فیات، خریداری نمایید.

اگر چه شما می‌توانید به‌راحتی این توکن را اول از طریق خرید بیت کوین از صرافی‌های فیات به ارز دیجیتال خریداری نمایید و سپس آن را به یک صرافی انتقال دهید که معامله این کوین را به شما ارائه می‌دهد. در این قسمت ما راهنمای گام به گام خرید GALA را در اختیار شما عزیزان قرار داده و در انتها نیز بهترین کیف پول آن را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

قدم اول برای خرید گالا: ثبت نام در صرافی تبدیل فیات به ارز دیجیتال، برای خرید توکن بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، شما باید ابتدا یکی از ارزهای دیجیتالی بزرگ را خریداری نمایید. در این مورد، ما بیت کوین (BTC) را انتخاب می‌نمایید.

دو صرافی برتر برای این کار، Uphold.com و Coinbase هستند. هر دوی این صرافی‌ها، سیاست‌های هزینه‌ای خود و دیگر امکاناتی را دارند. ما پیشنهاد می‌دهیم که حتما هر دو را امتحان کنید تا ببینید که کدام برای شما مناسب‌تر است. کوین بیس نیز یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال بزرگ است که سپرده فیات را نیز می‌پذیرد.

قدم دوم برای خرید گالا: خرید ارز دیجیتال بیت کوین با پول فیات، زمانی که پروسه احراز هویت KYC خود را به‌پایان رساندید، باید روش پرداختی خود را اضافه کنید. اینجا شما می‌توانید انتخاب کنید که کارت اعتباری یا وام خود را ارائه دهید و یا از گزینه انتقال بانک، استفاده کنید.

اگر از کارت‌های خود استفاده کنید، هزینه بالاتری خواهید داشت اما در عوض، می‌توانید خرید فوری انجام دهید. درحالی که انتقال بانکی ارزان‌تر است اما بسیار کندتر بوده و به کشور محل سکونت شما نیز بستگی دارد. برخی از کشورها، سپرده‌گذاری فوری با هزینه‌های بسیار کم را نیز می‌توانند به شما ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال ایرانی

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)
خرید توکن بازی بلاکچینی و رمز ارز گالا

حالا کاملا برای خرید توکن بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) آماده‌اید. برروی گزینه «معامله» در قسمت بالا سمت چپ کلیک کنید. سپس بیت کوین را انتخاب و معامله را تأیید کنید. تبریک می‌گوییم. شما همین الان اولین خرید ارز دیجیتال خود را انجام دادید.

قدم سوم برای خرید گالا: انتقال بیت کوین به یک صرافی مخصوص آلت کوین، هنوز کار ما تمام نشده است؛ چرا که GALA یک آلت کوین است و باید بیت کوین خود را به یک صرافی انتقال دهیم که GALA نیز در آن معامله می‌شود.

در اینجا از صرافی بسیار شناخته‌شده بایننس (Binance) به‌عنوان صرافی خود استفاده می‌کنیم. بایننس یک صرافی بسیار محبوب برای معامله آلت کوین‌هاست و تعداد بسیاری از جفت‌های آلت کوین قابل معامله را نیز دارد.

پس از آنکه به صرافی بایننس رفته و فرایند مشابه آن چیزی که پیش‌تر برای کوین بیس انجام دادیم را انجام دهید، سپس توصیه می‌شود که گزینه احراز هویتی دو مرحله‌ای را برای خود فعال کنید. بدین‌صورت موجب امنیت هر چه بیشتر حساب خود خواهید شد.

قدم چهارم برای خرید گالا: سپرده‌گذاری بیت کوین در صرافی، بسته به قوانین صرافی، ممکن است دوباره مجبور به رد شدن از یک فرایند KYC دیگر باشید. برای خرید توکن بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) یا هر ارز دیگری نیز ممکن است که این فرایند‌ها و تکرار آنها، ضروری باشد. این نیز ممکن است از شما 30 دقیقه تا شاید حداکثر چند روز، زمان بگیرد. اگر چه این فرایند بسیار آسان است.

زمانی که این مرحله را نیز انجام دادید، سپس دسترسی کامل به کیف پول صرافی خود خواهید داشت. مراحل سپرده‌گذاری در صرافی نیز بسیار آسان است و می‌توایند از سایت‌های معتبر نیز برای انجام آن، کمک بگیرید.

قدم پنجم برای خرید گالا: معامله GALA، سپس دوباره به صرافی بازگشته و به گزینه «Exchange» بروید. در این قسمت ممکن است با نمودارها و تصاویری روبه‌رو شوید که کمی ترسناک باشد، اما نگران نباشید. کافی است جفت GALA/BTC را بیابید و سپس قیمت آن را انتخاب کنید. به‌همین راحتی شما می‌توانید کوین GALA خود را از همین طریق بدست آورید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

چه کیف پولی برای ذخیره گالا بهتر است؟

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

بهتر است برای ذخیره GALA، از کیف پول‌های سخت‌افزار استفاده کنید. اگرچه که بایننس نیز یک صرافی امن است، اما نگهداری کوین‌ها در صرافی، هرگز پیشنهاد نمی‌شود. کیف پول‌ها، مخصوصا کیف پول‌های سخت‌افزاری همچون «لجر نانو اس»، بهترین گزینه‌ها برای ذخیره کوین گالای شما هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

جمع بندی

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) از بازی‌های بلاکچینی برتر بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با این بازی برتر، آشنا کردیم. بازی‌های گالا، تنها یک بازی نیستند و دسته‌ای از بازی‌های بلاکچینی را به شما ارائه می‌دهند که با استفاده از آنها، می‌توانید درآمد حقیقی بدست آورید. شما می‌توانید تمام آیتم‌های درون بازی را خریداری نمایید و صاحب حقیقی آنها شوید. همچنین، گالا دسته‌ای از NFTهای جالب را نیز به شما ارائه می‌دهد که به آنها پرداختیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام،برای بدست آوردن امتیازات بازی تاون استار میگه باید gala power داشته باشی تا بتونی از بازی دریافتی داشته باشی، خاستم بدونم gala power چیه و چطوری باید بدست آورد؟

    پاسخ

    داداش منم همینو میخوام بدونم، انگاری باید تاون کوین و گالا داشته باشی تا بتونی با هاش گالا پاور بدست بیاری. که این کار از طریق کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری(پیشنهاد نمیشه) انجام میشه.

    پاسخ

    یک پلتفرم اینده دار و پولساز
    اگ میتونین ویدیو اموزشی هم بزارین

    پاسخ