;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE) در سال 2021 و سال های بعد

در این مقاله به بررسی آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE) در سال 2021 و سال های بعد خواهیم پرداخت و به صورت کامل با این ارز آشنا خواهید شد.

تورچین (Thorchain) ارز دیجیتال جدیدی است که سال 2021 به بازار ارزهای دیجیتال راه یافته و از سال گذشته تاکنون رشد 1400 برابری داشته است. این ارز نوپا یک پروژه جذاب برای سرمایه گذاری در طولانی مدت است و دو توکن یکی بر روی شبکه بایننس به نام Rune و دیگری بر روی شبکه اتریوم دارد.

برای ارتباط گرفتن بلاک چین‌ها با یکدیگر وجود یک شبکه از واجبات در دریای ارز‌های دیجیتال است که ارز دیجیتال تورچین مانند یک شبکه در بین بلاک چین‌ها عمل می کند.

این موضوع باعث محبوبیت هرچه بیشتراین رمز ارز شده و احتمال آینده پر سود را برای آن رقم می‌زند. برای آشنایی بیشتر با آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE) با تکراتو همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

در چند سال اخیر صرافی‌های غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال به شدت رونق یافته‌اند و تنها دلیل آن انجام مبادلات، بدون کنترل و دخالت دولت‌ها است اما حتی بدون دخالت دولت‌ها باز هم پیش بینی قیمت ارز دیجیتال RUNE امری سخت است.

در بستری امن تمامی افراد در سرار جهان می‌توانند بدون واسطه معاملات خود را انجام دهند و به سود حاصل از سرمایه گذار‌های خود برسند. تورچین یک شبکه نقدینگی و صرافی غیر متمرکز از نوع DEX است که می‌تواند با استفاده از الگوریتم اثبات سهام، دیگر بلاک چین‌ها را در محیطی امن به هم متصل کند.

این ویژگی تورچین، باعث تمایز آن از دیگر صرافی‌های غیر متمرکز می‌شود. تورچین به صورت عمومی فعالیت می‌کند و تمامی تریدرها یی که از توکن RUNE بهره می‌برند میتوانند حق رای و تصمیم گیری داشته و در اداره کردن این شبکه ورود پیدا کنند. یکی دیگر از مزیت‌های تورچین سرعت سریع آن در تبدیل و تعویض ارزهای دیجیتال است. در این ارز یک دریاچه از نقدینگی وجود دارد که می توان سایر ارز های دیجیتال را از آن استخراج کرد.

بیشتر بخوانید:

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) در سال 2021 و سال های بعد

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریف (Reef) در سال 2021، 2022 و سال های بعد

سرگذشت تورچین (THORChain)

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

نقص موجود در مبادلات متمرکز در بازار ارزهای دیجیتال در بین بلاک چین‌ها باعث این شد تا نخبگان و مهندسان بر این صدد برآیند تا با طراحی یک شبکه غیرمتمرکز این مشکل را حل کنند. پس با توجه به رفع این نقص در سال 2018 این پروژه پایه گذاری شد.

این پروژه شبکه نقدینگی غیرمتمرکزی است که مشکل نقدینگی را رفع می‌کند و همچنین یک راه ارتباطی بین بلاک چین‌های مختلف را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

امنیت ارز دیجیتال تورچین و چگونگی عملکرد این شبکه

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

پروژه تورچین از COSMOS SDK که یک پلتفرم پیشرفته است ساخته شده که از حملات هکر‌ها در امان است. دلیل دیگر امنیت بالای ارز دیجیتال تورچین بررسی تمامی معاملات تورچین توسط چند شرکت امنیتی است.

پروتکل تورچین رمز ارزهای مختلف را در کوتاه‌ترین زمان با یکدیگر تعویض می‌کند و دلیل سرعت بالای آن پرداخت کارمزد‌هایی است که در ازای تعویض‌ها به شبکه پرداخت شده و شبکه این کارمزد را صرف انجام تراکنش‌ها درسایر بلاک چین‌ها می‌کند.

نقدینگی شبکه باید توسط افرادی حفظ شود. در صرافی‌های متمرکز، زمانی که تریدرها ( کاربران معاملات ارزهای دیجیتال را تریدر گویند) عمل خرید و فروش را انجام می‌دهند دارایی‌ها در رفت و آمد نیستند و این تنها اعداد است که توسط صرافی در پرتال هر تریدر تغییر می‌کند. زمانی که تریدرها رمزارزهای خود را از صرافی ها خارج می‌کنند، تراکنش‌ها در شبکه بلاک چین ثبت می‌شود.

در نتیجه نقدینگی زمانی درOrder Book توسط صرافی و ورود تریدرها تامین می‌شود که صرافی غیر متمرکز بتواند نقدینگی برای POOLS را توسط افرادی تامین کند. یک عامل مهم در یک صرافی غیرمتمرکز قابل اعتماد وجود نقدینگی پیوسته است.

افرادی که این نقدینگی را تامین می‌کنند، پاداش می‌گیرند و این پاداش از کارمزد جا به جایی ارزها و دارایی‌های دیجیتال به دست می‌آید. درصدی معادل 60 درصد کل تراکنش‌ها در پروژه تورچین به نود ها تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

آیا رمز ارز تورچین قابلیت استیک کردن را دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگویم خیر، تورچین را نمی‌توان استیک کرد. و دلیل رد استخراح این ارز دیجیتال، الگوریتم آن است. Rune token رمز ارز اختصاصی شبکه تورچین برای پرداخت کارمزد است که از الگوریتم POS بهره می‌گیرد در صورتی که برای استخراج باید از الگوریتم Pow یا اثبات کار بهره گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

چگونگی خرید ارز دیجیتال RUNE

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

کاربران می‌توانند ارز دیجیتال RUNE را از طریق صرافی‌های داخلی و خارجی خریداری کنند که به دلیل تحریم‌ها و به وجود آمدن محدودیت‌ها برای کاربران ایرانی، ایتدا باید یکی از استیبل کوین‌ها را خریداری کرده سپس آن را به ارز RUNE تبدیل کنید.

معرفی 5 صرافی خارجی معتبر برای معاملات ارز دیجیتال تورچین:
صرافی‌های خارجی ای مانند FTX ، Binance ، V C C ، HitBTC و Gate.Io صرافی‌های قابل اطمینان در زمینه انجام معاملات کریپتوکارنسی RUNE هستند که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

کیف پول ارز دیجیتال رون

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال RUNE / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

تراست والت بهترین و مناسب‌ترین و در عین حال امن‌ترین کیف پول مجازی برای نگهداری ارز RUNE است. کیف پول تراست والت یک کیف پول سرد (آفلاین) است که صرافی بایننس آن را در سال 2019 به صورت رسمی خریداری کرده است.

این کیف پول تنها قابلیت اجرا بر روی گوشی‌های همراه را دارد بنابراین می‌توانید آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و تراکنش‌های خود را به صورت آفلاین با امنیت کامل و خیالی آسوده به دور از حمله کوسه‌های بازار دیجیتال انجام دهید و یک سرمایه گذاری ایمن را تجربه کنید.

ناگفته نماند که کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال، بهترین انتخاب برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال است. این کیف پول‌ها در مقایسه با کیف پول‌های تلفن همراه، دسکتاپی و سایر کیف پول‌های نرم افزاری امنیت بیشتری را دارا هستند.

کیف پول‌های سخت افزاری مانند کیف پول معروف لجر، سیف پل، ترزو وان، keepKey، کول ولت اس (coolWallet S)، دی سنت(D’CENT) را می‌توانید برای ذخیره سازی و نگهداری امن ارز RUNE خود استفاده کنید.

کیف پول کوینومی یک کیف پول نرم افزاری شناخته شده است ، چنانچه تمایل به استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری را دارید پیشنهاد ما به شما کیف پول کوینومی است.

ویژگی بارز این کیف پول این است که می‌تواند توکن‌های با استاندارد تعیین شده ی ERC-20 را در خود ذخیره کند و از رمزارزهای شما به بهترین حالت ممکن حفاظت کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تورچین

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال RUNE / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

ارز دیجیتال تورچین در آوریل سال 2021 توانست رتبه 42 را در سایت کوین سرمایه بازار کسب کند. توکن رون بر روی شبکه بایننس چین راه اندازی شده است که ارز کل بازار این رمزارز تا به امروز تقریبا 3.5 میلیارد دلار بوده است. تورچین در ژولای 2019 با قیمت 0.017 به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد.
برای پیش بینی قیمت آینده RUNE میتوانید به وب سایت digitalcoinprice.com مراجعه کنید. با توجه به پیش بینی‌های این وب سایت قیمت ارز دیجیتال تورچین (THORChain) طی 7 سال پیش رو یعنی در سال 2028 ارزشی حدود 83.3 را خواهد داشت.

بنا به گفته‌های وب سایت digitalcoinprice.com آینده RUNE آینده ای روبه رشد و ترقی خواهد بود. باید صبر کرد تا شاهد به حقیقت پیوستن این ادعا بود. پیش بینی قیمت تورچین با دقت بالا امری دشوار است چرا که بازار ارزها بازاری پرتلاطم است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال RUNE در سال 2021 و سال‌های بعد:
پیش بینی قیمت ارز تورچین در پایان سال 2021 : 28.49 دلار
پیش بینی قیمت ارز تورچین در پایان سال 2022 : 32.19 دلار
پیش بینی قیمت ارز تورچین در پایان سال 2026 : 66.08 دلار
پیش بینی قیمت ارز تورچین در پایان سال 2028 : 83.3 دلار

با توجه به این اطلاعات پیش بینی قیمت آینده RUNE در دراز مدت یک سرمایه گذاری پرسود بوده و می توان به عنوان یک گزینه ایده آل به آن نگاه کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

آینده ارز دیجیتال تورچین

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال RUNE / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

اطلاع از آینده ارز دیجیتال تورچین برای انتخاب این ارز امری ضروری است، آیا ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر؟ آیا می توان آینده خوبی را برای آن پیش بینی کرد؟ آیا پیش بینی قیمت تورچین نشان از رشد صعود این ارز دیجیتال در آینده خواهد داد؟

آیا این ارز به یک ارز توسعه یافته در آینده تبدیل خواهد شد یا خیر؟ و پاسخ به سوالاتی از این قبیل باید از آینده ارز دیجیتال تورچین پیش بینی نسبتا دقیقی داشته باشیم.
پلتفرم تورچین شبیه به صرافی یونی سواپ عمل می‌کند. ویژگی مهم این ارز دیجیتال این است که یک ارز دیجیتال کاملا غیرمتمرکز بوده و می‌تواند در زمان کوتاه و سریعا ارزهای دیحیتال را به یکدیگر تبدیل کند. این نکته ارز RUNE را نسبت به سایر رقبا برتری داده است.

همکاری تورچین با دیگر پلتفرم ها، این رمز ارز را به دنیای ارزهای دیجیتالی معرفی می‌کند و باعث توسعه آن می‌شود. به عنوان مثال می‌توان از همکاری تورچین با Synthetix نام برد که در پایان سال 2019 اتفاق افتاد و باعث شناخت بیشتر این ارز دیجیتال شد. این تصمیمات تیم تورچین و همکاری‌های محتمل و جدید در آینده ارز دیجیتال تورچین تاثیر مستقیم خواهد داشت.

توکن RUNE با ویژگی‌ها و مزیت‌های عالی می‌تواند این امکان را به شما بدهد که تصمیم بگیرید سرمایه‌ی خود را صرف خرید آن کنید. آینده RUNE، آینده‌ای روبه رشد و سودآور پیش بینی می‌شود که می توان برای انجام تراکنش و پرداخت پاداش و کارمزد به سهامداران از آن استفاده شود که در آینده ای نه چندان دور شاهد رونمایی از شبکه بلاک چین خصوصی این ارز دیجیتال خواهیم بود.

تورچین یک شبکه نقدینگی و یک صرافی غیرمتمرکز است که با استفاده از آن می‌توانید تمامی معاملات خود را در بین شبکه های بلاک چین مختلف بدون هیچگونه دردسری انجام دهید. تورچین از سیستمی به نام Cross Chain استفاده می کند که این سیستم دلیل اتصال ارز RUNE به زنجیزه های بلوکی در دیگر بلاک چین ها می شود.

پروژه تورچین با استفاده از توکن‌های پیشرفته Bancor باعث نقدینگی پیوسته می شود که خود امری برای تسهیل بخشیدن به معاملات و مبادلات در دنیای کریپتو است، با این وجه تمایز که CLPs برای هر کاربر که به نقدینگی کمک می کند، پاداشی در نظر می‌گیرد.

توکن تورچین، RUNE نام دارد که کاربران دارای این ارز دیجیتال می‌توانند از آن برای مشارکت در شبکه‌های بلاک چینی یا رفع چالش نقدینگی استفاده نمایند. ارز دیجیتال تورچین یک شبکه مستقل است و مانند صرافی‌های غیرمتمرکز عمل می کند.

با استفاده از آن می‌توانید بدون تجربه مشکلات و چالش‌ها و دردسرهای موجود در سایر صرافی ها از امکاناتی حتی بیشتر از امکانات آن‌ها بهره ببرید.
جالب‌ترین و مهم‌ترین مزیت ارز دیجیتال تورچین، مزیت معامله ی بین زنجیره‌ای آن است. این شبکه نقدینگی و صرافی غیر متمرکزپدیده‌ای نوظهور در جهان کریپنوکارنسی به وجود آورده است.

معاملات بین بلاک چین‌ها یکی از دردسرهای اساسی بازار ارزهای دیجیتال بوده و هست که این صرافی با عملکرد جدید خود توانسته این مشکل را به طور غیر متمرکز حل کند. با شروع سال 2021 افزایش بیشتر از 950 درصدی توکن رون را شاهد هستیم که این خود نشان از ورود یک ارز جذاب و پر ماجرا به دنیای ارزهای دیجیتال را نوید می‌دهد. آینده ارز دیجیتال تورچین روشن است برای کسانی که ریسک سرمایه گذاری روی آن را بپذیرند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر