coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده پاری‌ سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400 [هفته هشتم لوشامپیونه]

با پخش زنده پاری‌ سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، پاری‌ سن‌ ژرمن در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ فرانسه میهمان تیم مون‌پلیه خواهد بود.

خوش‌نشینان صدر جدول لیگ فرانسه، در تاریخ 3 مهر 1400 برای رقابت با مون‌پلیه پا به توپ خواهند شد. قطعاً در جریان حضور مسی، فوق ستاره آرژانتینی در این تیم هستید و قطعاً درخشش وی در بازی‌ها را با پیراهنی غیر از بارسلونا نظاره خواهید کرد. شکی نیست که او در کنار دیگر بازیکنان ستاره پی اس جی صحنه‌های نابی را برای تماشاچیان خلق خواهد کرد.

باید دید مائوریسیو پوچتینو، از مثلث مخوفش یعنی مسی، نیمار و امباپه در این ترکیب استفاده خواهد کرد یا خیر. البته او رویای رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ را نیز در سر می‌پروراند. این رویا با وجود مسی نمی‌تواند دور از انتظار باشد و شاید با کمی تلاش بیشتر محقق شود. در ادامه، با پخش زنده پاری‌ سن‌ ژرمن و مون پلیه 3 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده پاری‌ سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400

پخش زنده پاری ‌سن‌ژرمن مون‌پلیه 4 مهر 1400
ساعت پخش بازی سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال پاری ‌سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400

مون‌پلیه نیز در این فصل به نسبت خوب بازی کرده است و امتیاز قابل قبولی در جدول دارد. این دو تیم بارها در فصول قبل مقابل هم ظاهر شده‌اند اما باید دید این بار با حضور مسی در پی اس جی چه اتفاقاتی در این بازی رقم خواهد خورد. هفته‌به‌هفته شاهد بازی‌های بهتری از هر یک از این تیم‌ها خواهیم بود.

این دو تیم در جام حذفی فرانسه به رقابت تنگاتنگی پرداختند اما در نهایت با ضربات پنالتی، مون‌پلیه بازی را به پاری ‌سن‌ ژرمن واگذار کرد؛ بنابراین هر دو تیم برای گرفتن سه امتیاز این بازی باید تلاش کنند. چه‌بسا که این تقابل، به یکی از دیدارهای پر گل این رقابت‌ها تبدیل شود. برای تماشای پخش زنده پاری ‌سن‌ ژرمن و مون پلیه 3 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفاً پنجره پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400 از beIn Sports

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400 از BT Sport

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و مون پلیه 3 مهر 1400 از Canal Plus

پخش زنده پاری ‌سن‌ ژرمن مون‌پلیه 4 مهر 1400
ساعت پخش بازی سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال پاری ‌سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400

نظر شما در مورد پخش زنده پاری‌ سن‌ ژرمن مون پلیه 3 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر