coinex
راهنمای خرید تکراتو

پوکو ام 4 پرو فایوجی (Poco M4 5G) آبان ماه رونمایی خواهد شد

شایعات حاکی از این هستند که قرار است برند خوشنام پوکو از گوشی جدید خود با نام پوکو ام 4 پرو فایوجی و مشخصات رضایت بخش رونمایی کند.

اوایل مهر ماه مشخص شد که قرار است پوکو روی یک گوشی هوشمند جدید با نام پوکو ام 4 پرو فایوجی کار کند. این محصول نسل جدید گوشی‌های رده M است که نسل قبلی آن پوکو ام 3 پرو فایوجی بود.

قبل از اینکه تاریخ رونمایی احتمالی این گوشی هوشمند فاش شود، تنها از برخی مشخصات و شناسه‌ها صحبت به میان آمد. با توجه به اطلاعاتی که پیرامون این گوشی منتشر شده و نیز تائیدیه‌های آن ظاهرا چیز زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا به مشخصات این گوشی بپردازیم.

پوکو ام 4 پرو فایوجی

طبق گفته‌های قبلی پوکو قرار است که گوشی جدید سری M در اوایل نوامبر یا همان آبان ماه رونمایی شود. از آنجایی که نوامبر از 10 آبان شروع می‌شود باید منتظر خبر معرفی این اسمارت فون باشیم. حالا معلوم شده که در نیمه دوم آبان ماه سال جاری این گوشی معرفی خواهد شد.

پوکو ام 4 پرو فایوجی

گفته می‌شود پس از رونمایی این محصول اول در هند عرضه خواهد شد و پس از آن در بازارهای جهانی در دسترس علاقه‌مندان این برند قرار گیرد. انتظارات از این گوشی در بخش تراشه دایمنسیتی مدیاتک است و شنیده‌ها حاکی از این است که از فست شارژ 33 واتی نیز بهره‌مند می‌شود. لازم به ذکر است که نسل قبلی این سری شارژر 18 واتی داشت.

انتظار می‌رود مطابق با شایعات کنونی، از هفته‌های آینده تیزر و رندرهایی از این گوشی در فضای مجازی قرار گیرد. اگر این اتفاق بیفتد شاهد اطلاعات و جزئیات بیشتری خواهیم بود. پس فعلا باید صبر کرد و منتظر تیزرهای تبلیغاتی بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوکو ام 4 پرو فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر