;
coinex

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound) [+داستان]

عازم جهنم یک سریال کره‌ای بسیار جذاب بوده که در ژانر فانتزی و دارک ساخته شده است. در این مقاله قصد داریم بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound) را معرفی کنیم.

سریال عازم جهنم (Hellbound) یک سریال محصول کره جنوبی بوده که توسط یونگ سان هو کارگردانی شده و از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. این مجموعه تلوزیونی بر اساس وب تون (کمیک دیجیتال کره ای) همین کارگردان با همین نام ساخته شده است.

قسمت اولیه سریال Hellbound در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2021 از برنامه سریال‌های تلویزیونی پریمتایم در ۹ سپتامبر  2021 به نمایش درآمد. این سریال هیجان انگیز، اولین درام کره‌ای بود که توانست به جشنواره راه یابد.

سریال عازم جهنم در 19 نوامبر 2021 در نتفلیکس منتشر شد و سپس در روز بعد به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در جهان تبدیل شد، این سریال حتی از سریال اسکویید گیم که دو ماه قبل‌تر به نمایش درآمد نیز پیشی گرفت. در ادامه با داستان سریال Hellbound و بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound) همراه ما باشید.

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)

پیش از آنکه به معرفی بازیگران سریال Hellbound بپردازیم ابتدا نیاز هست که درباره داستان سریال Hellbound نیز اطلاعاتی داشته باشیم. داستان این سریال در ارتباط با موجودات ماوراء طبیعی بوده که به صورت ناگهانی از ناکجا آباد ظاهر می‌شوند تا مردم را به جهنم محکوم کنند.

تم این سریال کمی دارک بوده و در ژانر فانتزی ساخته شده است به طوری که در آن مردم پیش‌ بینی‌هایی درباره زمان مرگشان می‌شنوند. وقتی زمان مرگ هر انسانی فرا می‌رسد، فرشته مرگ در مقابلشان ظاهر شده و آن‌ها را می‌کشد.

در واقع، سریال Hellbound زمان و موقعیت خارق‌العاده‌ای از زمین را به تصویر می‌کشد که در آن موجودات فراطبیعی ناگهان تحقق می‌یابند تا پیشگویی‌هایی را درباره افراد ارائه کنند. این پیش گویی‌ها کمک می‌کند تا برخی از افراد خاص قبل از اینکه توسط  موجودات هیولایی برای له کردن و سوزاندن بدنشان ظاهر شوند، به جهنم محکوم شوند.

از شش قسمت این مجموعه، قسمت‌های 1 تا 3 روی جین کیونگ هون، کارآگاهی که در مورد برخی از اطلاعات تحقیق می‌کند و جونگ جین سو، رئیس نیو تروث (New Truth) متمرکز است.

در حالی که قسمت‌های 4 تا 6 این سریال 5 سال بعد اتفاق می‌افتند و درباره پنج سال آینده از آن زمان تمرکز دارد که در آن به یونگ جه، مدیر تولیدی است. وی باید با این شرایط که نوزاد تازه متولد شده اش به جهنم محکوم می‌شود، دست و پنجه نرم کند. در ادامه با معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال اهل جهنم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

لیستی از بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)
بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)

پیش از آنکه بخواهیم به بیوگرافی بازیگران سریال Hellbound بپردازیم، ابتدا لیستی از اسامی این بازیگران را اختیار شما قرار می‌دهیم تا بازیگران این سریال را معرفی کرده باشیم. سپس بیوگرافی برخی از بازیگران اصلی را به صورت جداگانه برسی خواهیم کرد.

  • یو آه این (Yoo Ah in)
  • کیم هیون جو (Kim Hyun joo)
  • پارک جونگ مین (Park Jeong Min)
  • وون جین آه (Won Jin ah)
  • یانگ ایک جون (Yang Ik june)
  • کیم دو یون (Kim Do yoon)
  • ریو کیونگ سو (Ryu Kyung soo)

اگر از طرفداران صنعت فیلم و سریال‍‌های کره‌ای هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از دیگر مقالات ما از جمله بازیگران سریال کیمرا (Chimera)، بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia) و بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم دیدن کنید.

یو آه این (Yoo Ah in)

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)
بازیگران سریال اهل جهنم

یو آه این، بازیگر نویسنده خلاق و گالریست اهل کره جنوبی بوده که در 6 اکتبر 1986 به دنیا آمده و در حال حاضر 35 سال سن دارد. این بازیگر به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران سریال اهل جهنم در نقش جونگ جین سو بازی کرده است.

وی در یک خانواده پنج نفره به عنوان کوچکترین عضو خانواده بزرگ شده است. این بازیگر فعال در شروع عرصه کاری خود در ابتدا قصد داشته به عنوان یک کی پاپ آیدل فعالیت کند و تمرینات خوانندگی را در پیش گرفته بود اما در نهایت پیشه بازیگری را انتخاب کرد.

وی یک بازیگر فعال و با استعداد بوده که به دلیل ایفای طیف متنوعی از نقش‌ها در تلویزیون و سینما شهرت پیدا کرده است، او بیشتر در فیلم‌ها و سریال‌های خود نقش فردی را که تلاش کرده و به واسطه این تلاش‌ها رشد می‌کند را با هنر خود به تصویر می‌کشد.

او دریافت کننده جوایز مختلف از جمله جوایز فیلم آسیایی، جایزه جشنواره بین المللی فیلم فانتزیا، دو جایزه Blue Dragon و دو جایزه هنری باکسانگ است. وی در اوایل بیشتر به دلیل بازی در نقش‌های اصلی در فیلم Punch (2011), melodrama Secret Affair (2014) و action blockbuster Veteran (2015) به شهرت رسیده است.

از جمله فیلم‌ها و سریال‌های دیگر این بازیگر می‌توان به درام تلوزیونی The Throne (2015), مجموعه تاریخی Six Flying Dragons (2015-2016) و سریال درام روانشناسی و هیجان انگیز Burning (2018) اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های لی جونگ سوک

کیم هیون جو (Kim Hyun joo)

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)
بازیگران سریال Hellbound

کیم هیون جو بازیگر و هنرپیشه کره جنوبی بوده که به عنوان یکی از بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound) در نقش مین هیه جین بازی کرده است. این بازیگر در 24 آوریل 1977 به دنیا آمده و در حال حاضر 44 سال سن دارد.

کیم هیون جو از سال 1996 تا به الان در عرصه بازیگری فعالیت داشته است. این بازیگر در سال سوم دبیرستان خود پیشه مدلینگ را شروع کرد و در مجلات نوجوانان ظاهر شد. این بازیگر اولین بار در موزیک ویدیو کیم هیون چول با نام One’s Lifetime در عرصه سینما قدم برداشت.

وی در سال 2011 در مجموعه تلوزیونی Twinkle Twinkle نقش دختری از یک شرکت انتشاراتی ثروتمند را بازی کرده که وقتی متوجه می‌شود، زندگی او در بدو تولد با نوزاد دیگری عوض شده، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. اجرای او در این مجموعه موجب شد این بازیگر جایزه برتر را از جوایز درام MBC به دست آورد.

کیم هیون جو با بازی در سریال تاجر پوسان مشهور شد. از دیگر فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر می‌توان به ?What Happens to My Family, ازدواج یک ملیونر، I Have a Lover, مامان ساختگی و Undercover اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جی سانگ

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

پارک جونگ مین (Park Jeong Min)

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)
داستان سریال Hellbound

پارک جونگ مین بازیگر و خواننده کی پاپ بوده که در ۳ آوریل ۱۹۸۷ در کره جنوبی به‌دنیا آمده‌ است. وی فعالیت خوانندگی خود را ابتدا در گروه SS501 آغاز کرد. پارک چونگ مین اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم موزیکال گریس (Grease) کسب کرد.

این بازیگر و خواننده فعال، فعالیت سولوی خود را در عرصه موسیقی با آلبوم تنها نیستم (Not Alone) آغاز کرد. در تابستان ۲۰۱۴ وی آلبوم Summer break یا همان تعطیلات تابستان را عرضه کرد.

در پاییز 2014 پارک جونگ مین به یک تور در آمریکای لاتین رفته و در آمریکا موزیک ویدیوهای Softly و Winter love را اجرا کرده است. وی در اواخر سال 2014 آلبوم Cristmas Kiss را ساخت  و در حال حاضر در حال خدمت سربازی خود است.

پارک جونگ مین بیشتر سال های هنرمندی خود را در عرصه موسیقی گذرانده است اما با این حال وی در مجموعه تلوزیونی‌های زیادی ایفای نقش داشته که میتوان به Human Theater و Spotlight اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال پاچینکو (Pachinko)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

وون جین آه (Won Jin ah)

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)
بازیگران سریال Hellbound

بازیگر و هنرپیشه اهل کره جنوبی بوده که در 29 مارس 1991 به دنیا آمده و در حال حاضر 30 سال سن دارد. این بازیگر شهرت خود را با بازی در سریال تلوزیونی Rain or Shine به دست آورده و برای بازی در این سریال توانسته نامزد جایزه هنر Baeksang بشود.

این بازیگرنیز از بازیگران مطرح کره جنوبی به شمار رفته و به عنوان یکی از بازیگران سریال عازم جهنم نیز شناخته می‌شود. از دیگر فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر می‌توان به Melting Me Softly, Life, he Age of Shadows و Long Live the King اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

گروه کیپاپ کارد (KARD)

بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021

یانگ ایک جون (Yang Ik june)

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)
بازیگران سریال اهل جهنم

Yang Ik-june بازیگر و کارگردان سینمای اهل کره جنوبی بوده که در 19 اکتبر 1975 به دنیا آمده است . او بیشتر برای فیلم Breathless در سال 2009 محبوب و شناخته شد. وی در این فیلم نویسندگی، کارگردانی، و بازی را بر عهده داشت و از پس آن‌ها به خوبی برآمد.

این بازیگر از سال 2002 فعالیت خود را در سینما آغاز کرده و تا به الان به آن ادامه داده است. از فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر می‌توان It’s Okay, That’s Love, Breathless, The Worst Guy Ever, A Quiet Dream و The Poet and the Boy را نام برد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: imdb

نظر شما در خصوص بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر