;
coinex

نقد فیلم جاودانگان (Eternals) ؛ شاهکار جدید مارول

نقد فیلم جاودانگان (Eternals) یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات در بین منتقدان و افراد علاقه‌مند به فیلم است. با ما تا پایان این مقاله، همراه باشید.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals) در این روزها، بر سر بسیاری از زبان‌هاست و افراد زیادی بعد از تماشای این فیلم، به آن واکنشی نشان داده است. در ادامه، به بررسی تمام و دقیق این واکنش‌ها و نظرات می‌پردازیم.

فیلم جاودانگان یکی از فیلم‌های شرکت مارول بوده که به کارگردانی کلویی ژائو، کارگردان چینی به تصویر درآمده است. بازیگران بسیاری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند که موجب بالا بودن تعداد تماشاچیان آن است. این فیلم ابرقهرمانی، در پنجم نوامبر سال 2021 (14 آبان 1400) روی پرده سینماها رفت.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

فیلمی که درباره آن بحث می‌کنیم، نتوانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. بسیاری از منتقدان د ر بررسی فیلم جاودانگان این اعتقاد را دارند که ریتم فیلم مشکلات بسیاری دارد و فیلم‌نامه آن چندان کامل نبوده است.

باید به این نکته هم توجه کرد که اکثر مردم فیلم‌های ابرقهرمانی را نمی‌پسندند. ازاین‌رو، این دل فیلم‌ها فقط برخی مخاطبان خاص دارد که باید برای کسب رضایت آن‌ها تلاش کنند. فیلم Eternals که یکی از فیلم‌های شرکت مارول بوده است، به‌عنوان بخشی از فاز چهارم این شرکت به بازار عرضه شده است.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

ژانر داستان

برای اینکه بتوانیم به طور دقیق و کامل به نقد و بررسی فیلم Eternals بپردازیم، در ابتدا باید با ژانر آن آشنایی کافی داشته باشیم. همان‌طور که می‌دانید، فیلم‌هایی که از شرکت مارول اکران می‌شوند جنبه ابرقهرمانی دارند که طرفداران بسیاری زیادی هم کسب کرده است.

در کل، در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) گفته می‌شود که این فیلم به‌صورت علاوه بر ابرقهرمانی، ژانری علمی تخیلی و هیجان‌انگیز هم دارد. لازم به ذکر است که این فیلم سرگرم‌کننده، به‌نوعی ژانر درام هم دارد.

همان‌طور که دیدید، این فیلم از چندین ژانر پیروی می‌کند که این باعث چندگانگی و شاید جذابیت آن شده است. همان‌طور که می‌دانید، فیلم‌های ابرقهرمانی با نوعی محدودیت روبه‌رو هستند که موجب می‌شود نتوانند بقیه ژانرها را تمام‌وکمال به انتها برسانند.

فیلم جاودانگان هم از این قاعده مستثنی نیست و از بسیاری جهات، نتوانسته است تا کاملاً به سایر ژانرها بپردازد. همین امر موجب پیچیدگی فیلم شده است؛ به‌طوری‌که اگر در داستان فیلم چیزی بیان نشود، مخاطب هم هرگز از آن مطلع نخواهد شد و ناآگاه باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

کارگردانی موفق با فیلمی ضعیف

حالا نوبت به آن رسیده است تا در نقد جاودانگان به کارگردان آن بپردازیم. همان‌طور که گفتیم، این فیلم را کارگردانی بااستعداد چینی به نام کلویی ژائو ساخته است.

خوب است بدانید که این کارگردان موفق، در سال گذشته فیلم Nomadland را کارگردانی کرده است که این فیلم، یکی از بهترین فیلم‌ها به شمار می‌رود. این فیلم این بانوی کارگردانی چینی، یکی از موفق‌ترین و بهترین فیلم‌های سال گذشته محسوب می‌شود. شاید بدانید که فیلم Nomadland به‌عنوان بهترین فیلم جشنواره بفتا انتخاب شد و جوایز بسیاری کسب کرده است.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

خوب است در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) بگوییم که فیلم Nomadland که یکی از فیلم‌های موفق این کارگردان حرفه‌ای است، به‌عنوان بهترین فیلم درام، بهترین فیلم‌نامه و حتی بهترین کارگردانی شناخته شد.

این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی شد و جوایزی هم به دست آورد. پس این‌چنین کارگردانی حرفه‌ای و موفقی نمی‌توان انتظار دیدن یک فیلم ضعیف و نامناسب را داشت. پس با نقد و بررسی فیلم جاودانگان می‌توان این‌طور برداشت که نقطه‌ضعف این فیلم، از سایر بخش‌های آن بوده است، نه از کارگردانی.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

خلاصه داستان جاودانگان

حالا نوبت به آن می‌رسد که با بررسی داستان فیلم، نقد فیلم جاودانگان را کامل کنیم. این فیلم ماجرای نژادی افرادی را روایت می‌کند که Eternals (به معنی جاودانگان) نامیده می‌شوند.

این بدان معنی است که هرگز نمی‌میرند و همچنین قابلیت‌های ابرقهرمانی فراوانی هم دارند. مثلاً برخی از آن‌ها می‌توانند پرواز کنند. نکته دیگری که درباره Eternals باید بدانید این است که این افراد، حتی پیر هم نمی‌شوند و قدرت هر یک هم با دیگری متفاوت است.

Eternals یا جاودانگان، از ده نفر تشکیل شده است که دارای قابلیت‌های ابرقهرمانی مانند پرواز کردن هستند. این افراد، موجوداتی فرازمینی بوده که برای مأموریت خاصی به زمین آمده‌اند.

هفت هزار سال پیش، سلستیال‌ها آن‌ ها را به زمین فرستاده‌اند تا گونه شیطانی خود با نام دوینت‌ها (The Deviants) مبارزه کنند. دراین‌بین، با قرار گرفتن در خلال داستان به نقد فیلم جاودانگان (Eternals) می‌پردازیم.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

در نقد Eternls مشاهده می‌کنیم که این فیلم کمی پیچیده است و هرکسی که سایر فیلم‌های مارول را تماشا نکرده باشد، ممکن است در حین داستان گیج شود.

ازاین‌رو، بهتر است بدانید که سلستیال‌ها به‌عنوان قدیمی‌ترین موجودات در سری فیلم‌های مارول شناخته می‌شوند که اولین‌بار در نگهبانان کهکشان به‌صورت کوتاهی از آنها اشاره‌ای شد. این موجودات، به شکل انسان‌های بسیار بزرگی هستند که به کمک هم دنیا را تشکیل داده‌اند و حالا برای حفظ کره زمین و مردم، قصد نابودی دوینت‌ها را دارند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

کاراکترهای Eternals

حالا باید برای درک بیشتر نقد جاودانگان به بررسی کاراکترهای این فیلم بپردازیم. اگر سایر فیلم‌های شرکت مارول را مشاهده کرده باشید، می‌فهمید که اکثر آن‌ها شخصیت‌ها و کاراکترهای یکسانی دارند و با تماشای فیلم‌های بعدی، تقریباً به همه شخصیت‌ها آشنایی قبلی داریم.

این در حالی است که در فیلم Eternals چنین چیزی مشاهده نمی‌شود. در این فیلم هیجان‌انگیز، با ده کاراکتر جدید روبه‌رو هستیم که تاکنون هیچ زمینه آشنایی با آن‌ها نداشته‌ایم.

ازاین‌رو، در خلال داستان بیشتر در حال شناخت این کاراکترها هستیم. بسیاری از منتقدان در نقد و بررسی فیلم جاودانگان درباره این نکته اتفاق‌نظر دارند که این فیلم، برای معرفی شخصیت‌ها ناتوان بوده است.

در مدت دو ساعتی که از فیلم می‌گذرد، هنوز هم نمی‌توان با شخصیت‌ها به طور کامل آشنا شد. از سوی دیگر، منتقدان در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) اعتقاد دارند که با اینکه عوامل فیلم سعی کرده‌اند تا با طولانی‌تر کردن فیلم، کاراکترها را به ما بشناسانند، فیلم از نظر مخاطبان تا حد زیادی خسته‌کننده و کش‌دار به نظر می‌رسد.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

به بیانی دیگر، در نقد فیلم جاودانگان گفته می‌شود که این فیلم درعین‌حال که بسیار کش‌دار و طولانی است، همزمان کوتاه و ناکافی هم به نظر می‌رسد.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، منظور ما این است که بیشتر زمان فیلم به‌جای اینکه به داستان کلی فیلم بپردازد، به معرفی شخصیت‌ها پرداخته است. در همین حال، در این کار هم موفق نبوده و باز هم مخاطب نمی‌تواند شخصیت‌ها را شناخته و با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار کند.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

محتوای فیلم جاودانگان

برای اینکه نقد و بررسی فیلم Eternals را کامل و درست انجام دهیم، باید نگاهی هم به محتوای آن داشته باشیم. ما با تماشای فیلم جاودانگان درواقع با فیلمی پرمحتوا روبرو هستیم.

ازآنجاکه این فیلم که محتوای کامل و خوبی دارد، یکی از نقاط مثبت آن به شمار می‌رود. منتقدان در نقد فیلم جاودانگان اعلام کردند که با این که این فیلم به بررسی شخصیت‌ها پرداخته است، اما همزمان قصد داشته تا ما را با محتوای داستان هم تطبیق دهد. در این فیلم تا حد زیادی به شخصیت‌ها پرداخته و درباره آن‌ها صحبت می‌شود.

نکته جالب‌توجه درباره این فیلم این است که کارگردان، کلویی ژئو در جاودانگان تلاش کرده است تا موضوعات و مطالب جدیدی را در اختیار مخاطب قرار دهد. به همین دلیل هم در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) گفته می‌شود که مخاطبان با تجربه‌ای دید از فیلم و سینمای دنیای مارول روبرو خواهند شد.

پس می‌توان گفت که مطالب داستان تا حد زیادی جدید هستند و همین امر هم زیبایی و جذابیت فیلم را بیشتر کرده است. به بیانی دیگر، محتوای فیلم Eternals حالت بزرگ‌سالانه دارد و بالغ‌تر از سایر فیلم‌های مارول دیده می‌شود.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

امتیازهای فیلم Eternals

حالا نوبت به آن می‌رسد تا امتیازهای متفاوت این فیلم را بررسی کنیم. همان‌طور که گفتیم، بسیاری از منتقدان این فیلم را فیلمی پرمحتوا و بالغ دانسته‌اند، درحالی‌که با بررسی فیلم Eternals مشاهده می‌کنیم که نتوانسته است تا نظر خوب بسیاری از منتقدان را کسب کند.

این فیلم در وب‌سایت راتن تومیتوز، 222 نقد داشته است که دراین‌بین، 114 عدد از این نقدها مثبت و 108 عدد از آن‌ها هم منفی بوده است. یعنی با نقد فیلم جاودانگان حدوداً تنها 51% رضایت منتقدان را به دست آورده است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید فیلم‌های بیوه سیاه و فیلم شانگ‌چی و افسانه ه حلقه به ترتیب، امتیازهای 79% و 92% را کسب کرده‌اند. پس با نقد و بررسی فیلم Eternals متوجه می‌شویم که این فیلم امتیاز قابل‌قبولی ندارد.

همان‌طور که می‌دانید، اگر هر فیلمی امتیازی کمتر از 60% داشته باشد، جزو فیلم‌های گندیده (Rotten) قرار می‌گیرد و اگر امتیاز آن بیشتر از 60% باشد، جزو فیلم‌های خوب محسوب می‌شود. خوب است بدانید که در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) گفته شده است که این فیلم، تنها فیلم شرکت مارول بوده است که امتیازی کمتر از 60% دارد.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

علاوه بر سایت راتن تومیتوز، سایت متاکریتیک هم برای نقد Eternals نمره کافی را کسب نکرده است. تحقیقات مشخص می‌کنند که از بین 53 نقدی که برای این فیلم انجام شده است، تنها 18 نقد آن مثبت بوده، 31 نقد میانه و درنهایت چهار نقد منفی از آن خود کرده است. همین امر موجب شده است که فیلم Eternals نمره کلی 52 را از سایت متاکریتیک بگیرد که این مقدار، کمترین نمره برای فیلم‌های ساخت مارول به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

نقد انیمیشن خانواده ادامز (The Addams Family)

بازیگران فیلم جاودانگان

حالا نوبه به مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش نقد و بررسی فیلم جاودانگان می‎‌رسد. همان‌طور که گفتیم، این فیلم ده کاراکتر اصلی دارد که در کل طول فیلم در حال آشنایی با آن‌ها هستیم.

لازم به ذکر است که در سینمای مارول، شخصیت‌ها از مهم‌ترین اجزای فیلم محسوب می‌شوند. ازاین‌رو، در ادامه این مقاله قصد داریم تا درباره شخصیت‌ها و بازیگران اصلی این فیلم به بحث‌وبررسی بپردازیم.

آنجلینا جولی در نقش تینا

یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیگران هالیوود، نقش یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های این فیل را بازی کرده است. همان‌طور که می‌دانید، آنجلینا جولی از شهرت و موفقیت‌های بسیاری برخوردار است و این احتمال وجود دارد که اکثر افرادی که این فیلم را مشاهده کرده‌اند، به دلیل علاقه آن‌ها و به این بازیگر جذاب و دوست‌داشتنی بوده است. در نقد Eternals می‌بینیم که تینا صلاح‌های مخصوصی دارد که برای هر مبارزه و جنگی از صلاح مخصوصی استفاده می‌کند.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

برای نقد فیلم جاودانگان (Eternals) خوب است بیشتر با این بازیگر آشنا شوید. آنجلینا جولی که یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شود، از افتخارات زیادی برخوردار است.

برای مثال، او سه جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار کسب کرده است. این بازیگر 46 ساله که جزو بازیگران گران هالیوود به شمار می‌رود، بارهاوبارها مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) 

نقد فیلم اعلان قرمز (Red notice)

جما چان در نقش سرسی

یکی دیگر از شخصیت‌های مهم داستان جاودانگان که در بررسی فیلم Eternals با آن روبرو می‌شویم، شخصیت سرسی است. این کاراکتر هم مانند تینا، توانایی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارد. برای مثال، او می‌تواند همه مواد را کنترل نماید.

همان‌طور که می‌دانید، هر چیزی در جهان از مواد خاصی تشکیل شده است که سرسی این توانایی را دارد که این مواد را کاملاً خشک نماید. او حتی می‌تواند ساختار آن مواد را تغییر داده و حتی آن‌ها را قادر به حرکت کند. این ویژگی‌های ابرقهرمانانه واقعاً جذاب و دیدنی هستند.

سرسی به‌عنوان استاد سطح پنجم به زمین آمده است و به همین دلیل هم ارتباط بهتر و نزدیک‌تری با انسان‌ها دارد. این شخصیت دوست‌داشتنی که دختر هلیوس و پرسه است، از ویژگی‌های جذاب بسیاری برخوردار است که باعث جذابیت فیلم شده است.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

 سلما هایک در نقش ایچک

شخصیت دیگری که در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) با آن مواجه می‌شویم، کاراکتر سلما هایک است که ایچک، بازیگر موفق و حرفه‌ای مکزیکی آمریکایی آن را به زیبایی به تصویر کشیده است. همان‌طور که می‌دانید، ایچک به‌عنوان رهبر گروه Eternals شناخته می‌شود.

از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایچک این است که می‌تواند زخم‌های اعضای گروه جاودانگان و زخم‌های خود را ترمیم کند. لازم به ذکر است که شخصیت ایچک در کامیک‌بوک‌ها مذکر است، درحالی‌که در این فیلم با یک بازیگر مؤنث روبه‌رو می‌شویم.

دان‌لی در نقش گیلگامش

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که با بررسی فیلم Eternals با آن روبرو می‌شویم، کاراکتر گیلگامش است که بازیگر حرفه‌ای دان‌لی آن را به تصویر کشیده است. خوب است بدانید که این کاراکتر هیجان‌انگیز، به‌عنوان قوی‌ترین عضو گروه Eternals شناخته می‌شود که از قابلیت‌های بی‌نظیری برخوردار است.

این کاراکتر به‌صورت یک مبارز بسیار حرفه‌ای می‌جنگد و همین امر هم موجب می‌شود که بسیاری از مخاطبان، آن را مانند کاراکتر هالک بدانند. تنها تفاوت آن‌ها این است که گیلگامیش، موجودی بیگانه فرا انسانی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

برایان تایری در نقش فاستوس

برای ادامه نقد و بررسی فیلم Eternals باید با شخصیت جذاب فاستوس آشنا شویم که این کاراکتر را بازیگر موفق برایان تایری ایفای نقش می‌کند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های فاستوس، هوش بسیار بالای او است، به‌نوعی که می‌توان او را هوش و حتی مهندس گروه جاودانگان به‌حساب آورد.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

نکته جالب دیگری که درباره این کاراکتر وجود دارد این است که او این توانایی را دارد که به کمک انرژی که از فضا و ذهن خود می‌گیرد، وسایل مفید و جالبی را اختراع کند. نقد فیلم جاودانگان (Eternals) مشخص می‌کند که فاستوس یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های فیلم جاودانگان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

کمیل نانجیانی در نقش کینگو

یکی دیگر از کاراکترهایی که در نقد جاودانگان با آن روبرو هستیم، کینگو است که یکی از اعضای گروه Eternals محسوب می‌شود. کمیل نانجیانی این کاراکتر را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر به تصویر کشیده است.

از مهم‌ترین قابلیت‌های کینگو، می‌توان به توانایی‌های بالای رزمی او نا برد. علاوه بر این، او به‌راحتی می‌تواند با دست خود، لیزر شلیک کند. علاوه بر موارد ذکرشده، او مهارت‌های بسیار بالا و خوبی در شمشیرزنی دارد که او را به یک شخصیت سامورایی ماهر تبدیل کرده است.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس

ما با بررسی فیلم Eternals با شخصیت دوست‌داشتنی و جذاب ایکاریس روبه‌رو می‌شویم. این شخصیت حرفه‌ای را بازیگر موفق ریچارد مدن نقش‌آفرینی کرده است. ما این بازیگر جذاب و خاطره‌انگیز را از سریال زیبای بازی تاج‌وتخت (Game Of Thrones) به یاد می‌آوریم.

ایکاریس در این فیلم هیجان‌انگیز، توانایی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد. از جمله این که او می‌تواند به‌راحتی پرواز کند. از دیگر قابلیت‌های ایکاریس می‌توان به قدرت شلیک لیزر با چشم را برشمرد.

ازاین‌رو، از نظر بسیاری از منتقدان در نقد جاودانگان مشاهده می‌کنیم که این کاراکتر شباهت زیادی به شخصیت سوپرمن در فیلم‌های DC دارد. البته به‌جز این هم ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مخصوص به خود را هم دارد که باعث شده است تا در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) بسیار جذاب به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

بری کیوگن در نقش درویک

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در نقد فیلم جاودانگان با آن روبه‌رو می‌شویم، درویک است که جزو گروه Eternals محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که شخصیت درویک در کامیک‌بوک‌ها، ارباب آتش یا حتی کابوس شناخته می‌شود.

این شخصیت هم مانند سایر شخصیت‌های فیلم جاودانگان، توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. از این توانایی‌ها، می‌توان به کنترل اشیاء، افراد و هر چیز دیگر اشاره کرد. او این کنترل را تنها با نگاه کرد انجام می‌دهد.

لارن ردلوف در نقش ماکاری

شخصیت ماکاری، یکی از بارزترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های این فیلم است که در نقد Eternals با آن مواجه می‌شویم. این شخصیت، شباهت زیادی به فلس در فیلم‌های DC و کوییک سیلود در فیلم‌های مارول دارد.

علاوه بر این، این شخصیت هوش بسیار زیادی دارد و در همین حال، نوعی ناتوانی جسمی هم دارد. همان‌طور که در طول فیلم مشاهده می‌کنید، ماکاری ناشنوا بوده و زندگی شلوغی هم دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

لیا مک هیو در نقش اسپرایت

درنهایت، آخرین عضو گروه Eternals که در نقد جاودانگان با آن روبرو می‌شویم، اسپرایت است که لیا مک هیو آن را به تصویر کشیده است. این شخصیت این قابلیت را دارد که در دشمن، توهمی ایجاد کند و همچنین می‌تواند ذهن افراد را کنترل نماید. این ویژگی او، این شخصیت را تا حد زیاد مشابه لوکی و سیلوی می‌کند.

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

همان‌طور که در نقد فیلم جاودانگان (Eternals) مشاهده کردیم، شخصیت‌های بسیاری در این فیلم وجود دارد که اگر بخواهیم به هر یک از آن‌ها بپردازیم، زمان بسیار زیادی نیاز دارد.

با نقد و بررسی فیلم جاودانگان مشخص شد که ازآنجاکه این فیلم تعداد ده شخصیت اصلی و فرازمینی دارد، موجب شده است که نتواند به‌خوبی تمام این شخصیت‌ها را با مخاطب سازگار کند. به بیانی دیگر، شخصیت‌ها آن‌قدر زیادی و جدید هستند که بهتر بود این محتوا و فیلم‌نامه به‌صورت یک سریال درآید تا یک فیلم سینمایی.

سخن نهایی

نقد فیلم جاودانگان (Eternals) که یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل دنیای مارول شده است، شامل نکات بسیاری است. ما با نقد و بررسی فیلم Eternals مشاهده کردیم که این فیلم از جهات بسیاری مورد قبول و رضایت منتقدان قرار نگرفته است.

مهم‌ترین دلیل آن احتمالاً فیلم‌نامه و طولانی بودن آن است. به بیانی دیگر، با نقد و بررسی فیلم جاودانگان دیدیم که این فیلم بسیار پیچیده و طولانی است که باعث شده است برای یک فیلم سینمایی کوتاه، چندان مناسب نباشد و باعث سردرگمی و گیج شدن مخاطب شود.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: rottentomatoes.com, vigiato.net

نظر شما در خصوص نقد فیلم جاودانگان (Eternals) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر