coinex
راهنمای خرید تکراتو

انتشار تیزر پوکو M4 Pro 4G بسیاری از مشخصات گوشی را فاش کرد

چند هفته‌ایست که از راه‌اندازی نسخه 5G پوکو ام 4 پرو در هند می‌گذرد و حالا این کمپانی قصد دارد پوکو M4 Pro 4G را در هند و بازارهای جهانی عرضه کند. پوکو تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) را برای راه‌اندازی گوشی جدید خود در نظر دارد.

در حالیکه تنها چند روز تا تاریخ راه‌اندازی باقی مانده، تیزرهایی از پوکو ام 4 پرو 4 جی منتشر شده که جزییات تقریبا کاملی از مشخصات گوشی را فاش می‌‌کند. در ادامه بیشتر به مشخصات پوکو M4 Pro 4G می‌پردازیم.

مشخصات پوکو M4 Pro 4G

تیزرهای منتشر شده نشان می‌‌دهند که این گوشی هوشمند به پنل نمایشگر Super AMOLED مجهز می‌شود. روی نمایشگر این گوشی یک سوراخ پانچ برای نصب دوربین سلفی در نظر گرفته شده و روشنایی نمایشگر به 1000 نیت می‌رسد.

اخبار و گزارش‌های قبلی درباره مشخصات نمایشگر POCO M4 Pro 4G مدعی هستند که این گوشی از رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند و از طیف رنگ DCI-P3 برخوردار است.

نکته دیگری درباره مشخصات POCO M4 Pro 4G که در تیزرها فاش شده، اسپیکرهای دوگانه هستند. این گوشی از اسپیکرهای دوگانه استریو، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت شارژ USB Type-C برخوردار می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد، پوکو M4 Pro 4G هم مثل سایر گوشی‌های برند POCO از قابلیت اشعه مادون قرمز نیز بهره می‌برد.

کمپانی پوکو با انتشار این تیزرها نشان داده که نسخه 4 جی گوشی پوکو ام 4 پرو از نسخه 2.0 لانچر پوکو برخوردار می‌شود که از مود تاریک (Dark Mode) پشتیبانی می‌کند و هیچ تبلیغاتی در آن دیده نمی‌شود. این کمپانی همچنین تایید کرد گوشی پوکو M4 Pro 4G از L1 Widevine برای استریم فول اچ دی محتوا هم پشتیبانی می‌کند.

انتشار تیزر پوکو M4 Pro 4G بسیاری از مشخصات گوشی را فاش کرد

به غیر از این موارد، سایر مشخصات پوکو M4 Pro 4G در اخبار قبلی کاملا فاش شده‌اند. این گوشی نسخه‌ای ریبرند شده و تغییر یافته از Redmi Note 11S است و همراه با تراشه مدیاتک Helio G96 عرضه می‌شود. POCO M4 Pro 4G از رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.1 برخوردار خواهد شد.

اما درباره مشخصات دوربین پوکو M4 Pro 4G باید گفت از لنزهای 64، 8 و 2 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات پوکو M4 Pro 4G می‌‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 33 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار تیزر پوکو M4 Pro 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر