coinex
راهنمای خرید تکراتو

این گوشی های سری A سامسونگ در رویداد Galaxy Awesome Unpacked معرفی می‌شوند

طبق گزارش TechInsider، شرکت بزرگ سامسونگ در حال برنامه‎‌ریزی برای رویداد Galaxy Awesome Unpacked است و در این رویداد از گوشی های سری A سامسونگ رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ در اوایل ماه فوریه، رویداد Galaxy Unpacked را برگزار کرد که در این رویداد از سری گلکسی S22 و گلکسی تب اس 8 رونمایی شد. اکنون گزارشاتی منتشر شده است که این شرکت قصد دارد رویداد دیگری را برای معرفی گوشی های سری A خود برگزار کند.

گوشی های سری A سامسونگ

طبق گزارش TechInsider، ظاهراً سامسونگ رویداد خود را با نام Galaxy Awesome Unpacked برای مارس 2022 برنامه‌ریزی کرده است. این افشاگری مطابق با جدول زمانی معمولِ عرضه‌های میان‌رده سامسونگ در طول سال‌ها ارائه شده است.

گوشی های سری A سامسونگ

انتظار داریم که سامسونگ گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G خود را به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند عرضه کند. با این حال، حتی ممکن است تلفن‌های گلکسی A33 و گلکسی A23 همزمان با دو گوشی ذکر شده وارد بازار شوند. در حال حاضر، جزئیات دقیق‌تری در مورد زمان برگزاری دقیق رویداد در دسترس نیست، اما با توجه به افشای اطلاعات اخیر در مورد بسیاری از گوشی های سری A سامسونگ می‌توانیم بعد از هفته دوم ماه مارس منتظر آن باشیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی A53 5G

مشخصاتی که تاکنون درباره گلکسی A53 5G ارائه شده، این است که دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی FHD+ 120 هرتز AMOLED با حداکثر نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) 120 هرتز است.

سامسونگ گلکسی A53 5G

این دستگاه مجهز به یک پردازنده با نام Exynos 1200 خواهد بود. این پردازنده دارای دو هسته با کارایی بالا با سرعت 2.4 گیگاهرتز و شش هسته با حداکثر سرعت ساعت 2.0 گیگاهرتز خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو نوع رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با کارت microSD تا 1 ترابایت نیز قابلیت افزایش دارد.

بنابر اظهارات ارائه شده این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است. دوربین چهارگانه این دستگاه دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات سامسونگ گلکسی A73 5G

برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 5G نیز مشخصاتی ارائه شده است. مثلا گفته شده است که این دستگاه صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED دارد. نرخ نوسازی صفحه نمایش 90 هرتز و نرخ حساسیت لمسی بالاتری خواهد داشت. صفحه نمایش این گوشی هوشمند، یک پنل سوراخ‌دار خواهد بود و انتظار می‌رود مانند مدل قبلی‌اش، دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A73 5G

در مورد دوربین این گوشی هم انتظار می‌رود که دارای یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی باشد. لنز اصلی از OIS (ثبیت کننده تصویر اپتیکال) پشتیبانی می‌کند. این دوربین با یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض همراه بوده و ممکن است سنسورهای تله فوتو یا کمکی داشته باشد.

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی A73 5G از چیپست اسنپدراگون 7XX پشتیبانی نماید. این پردازنده می‌تواند با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود. در نهایت، انتظار می‌رود این گوشی یک باتری بزرگ با شارژ سریع 25 واتی داشته باشد و بر روی سیستم‌عامل اندروید 12 کار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به این رویداد و گوشی های سری A سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر