coinex
راهنمای خرید تکراتو

اوپو Find X5 Pro با تراشه دایمنسیتی امتیازهای جالبی را در AnTuTu دریافت کرد

امتیازهای اوپو Find X5 Pro در نسخه مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 در بنچمارک انتوتو منتشر شده که قدرت این تراشه را نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 به رخ می‌کشد.

کمپانی اوپو در فوریه گذشته از گوشی اوپو فایند ایکس 5 پرو در نسخه‌ای مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که نسخه‌ای از این گوشی با تراشه دایمنسیتی 9000 هم در بازار چین عرضه می‌شود که قیمت کمتری دارد. اما امتیازهای انتوتو از ارزش بیشتر این تراشه خبر می‌دهند.

پیش از این در بنچمارک GeekBench 5 مشخص شده بود که تراشه دایمنسیتی 9000 عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد؛ اما حالا، امتیازهای AnTuTu نیز فاش شده که گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند.

عملکرد اوپو Find X5 Pro با دایمنسیتی 9000

دو نسخه از گوشی اوپو فایند ایکس 5 پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 توسط IT Home مورد آزمایش قرار گرفتند. در این آزمایش، نسخه مجهز به دایمنسیتی توانست امتیاز بالای 1 میلیون را به خود اختصاص دهد؛ امتیازی که تاکنون هیچ تراشه‌ای در دنیای اندرویدی‌ها موفق به دریافت آن نشده است.

اوپو Find X5 Pro با تراشه دایمنسیتی امتیازهای جالبی را در AnTuTu دریافت کرد

اوپو Find X5 Pro با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 توانست در این رقابت، امتیاز 990,473 را به خود اختصاص دهد.

البته باید گفت که تراشه اسنپدراگون در بنچمارک انتوتو، از لحاظ پردازش گرافیک عملکرد بهتری نسبت به دایمنسیتی داشت. بد نیست بدانید که سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به پردازشگر گرافیکی Adreno 730 مجهز است؛ اما در سیستم روی تراشه دایمنسیتی 9000، پردازشگر گرافیکی Mali-G710 MC10 قرار دارد.

IT Home این دو نسخه از گوشی اوپو Find X5 Pro را چندین بار مورد آزمایش قرار داده و امتیازهای کسب شده، فقط مربوط به یک دور آزمایش نیستند.

اوپو Find X5 Pro با تراشه دایمنسیتی امتیازهای جالبی را در AnTuTu دریافت کرد

اوپو فایند ایکس 5 پرو اولین گوشی اندرویدی است که با تراشه دایمنسیتی 9000 به بازار آمده است. این تراشه بر مبنای تکنولوژی 4 نانومتری TSMC ساخته شده و از یک هسته قدرتمند Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 بهره می‌برد.

حالا که تراشه قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی در یک گوشی اندرویدی مورد آزمایش قرار گرفته و قدرت عملکرد خود را ثابت کرده، باید منتظر آزمایش‌های مربوط به باتری باشیم و ببینیم که این تراشه در بخشی مصرف بهینه چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امتیازهای اوپو فایند ایکس 5 پرو در انتوتو چیست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر