coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزییاتی از تراشه هواوی P50E و طراحی گوشی فاش شد

گوشی هواوی P50E قرار است در 16 مارس (25 اسفند) همراه با چند محصول دیگر،‌ از جمله تبلت MatePad Paper و اسپیکر Aound Joy راه‌اندازی شود. اخیرا اطلاعاتی هم درباره تراشه و سبک طراحی گوشی فاش شده که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

یکی از وب‌سایت‌های چینی، اطلاعاتی را درباره تراشه هواوی P50E فاش کرده و مدعی شده که این گوشی، به یکی از تراشه‌های میان‌رده اسنپدراگون مجهز می‌شود. اما هنوز محدودیت‌هایی وجود دارد که هواوی با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

تراشه هواوی P50E و سبک طراحی آن

My Drivers اعلام کرده است که هواوی پی 50 ای به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز می‌شود. نسخه 5G این تراشه، یکی از تراشه‌های محبوب سری میان‌رده در سال 2021 محسوب می‌شد و هنوز هم با بسیاری از معیارها برای طراحی گوشی‌های 2022 سازگاری دارد.

جزییاتی از تراشه هواوی P50E و طراحی گوشی فاش شد
Huawei P50 4G

خبر بد این است که هواوی پی 50 ای از نسخه 4G این تراشه برخوردار می‌شود؛ چراکه هواوی هنوز درگیر تحریم‌های آمریکاست و امکان استفاده از نسخه 5G تراشه اسنپدراگون 778G را ندارد.

اما درباره طراحی هواوی پی 50 ای باید گفت که از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به گوشی Huawei P50 دارد. هواوی پی 50 از طراحی رده‌بالا با بدنه‌ای زیبا برخوردار شده و طراحی دوربین آن بسیار منحصربه‌فرد است.

اینطور که به نظر می‌رسد، هواوی همین سبک طراحی را برای گوشی هواوی P50E در نظر گرفته و آن را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه خواهد کرد. گزارش‌های قبلی مدعی بودند که این گوشی در چین با قیمت حدودا 630 دلاری عرضه خواهد شد.

هواوی پی 50 که در بهار 2021 رونمایی شد، با قیمت 710 دلاری فروخته شد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 888 نسخه 4G مجهز است. اما هواوی پی 50 پرو در دو نسخه راه‌اندازی شد؛ یکی با تراشه کایرین 9000 نسخه 4G و دیگری با اسنپدراگون 888 نسخه 4G.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تراشه هواوی P50E چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر