coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرها و مشخصات گلکسی A54 5G منتشر شد

اخیرا مشخصات گلکسی A54 5G در فضای آنلاین منتشر شده و جزییات مهمی از گوشی را فاش کرده است. انتشار کانسپت رندرها نیز سبک طراحی گوشی را فاش می‌کند.

سامسونگ اخیرا گوشی Galaxy M53 5G را به نمایش گذاشت و چند روز قبل نیز Galaxy A53 5G را معرفی کرد. حالا این غول کره‌ای برای راه‌اندازی گوشی دیگری از سری A برنامه‌ریزی می‌کند؛ Galaxy A54 5G.

رندرهای گلکسی A54 5G این‌بار توسط LetsGoDigital طراحی و منتشر شده است. این کانسپت‌ها به‌نوعی نشان‌دهنده انتظارات کاربران از مشخصات گلکسی A54 5G هستند.

رندر و مشخصات گلکسی A54 5G

نمای جلویی گوشی با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک طراحی شده است. علاوه بر این، طراحی سوراخ پانچ نیز در بالای نمایشگر دیده می‌شود که جایگاه نصب دوربین سلفی است.

رندرها و مشخصات گلکسی A54 5G منتشر شد

تنظیمات دوربین چهارتایی در پنل پشتی این گوشی به‌خوبی دیده می‌شود. چهار سنسور دوربین گلکسی A54 5G روی ماژول دوربین مستطیلی قرار دارند که در لبه بالا و سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده است.

سه لنز از مجموع چهار دوربین به‌صورت عمودی چیده شده و لنز چهارم هم در راستای فلش LED در ردیف عمودی دیگر قرار گرفته است.

اما درباره مشخصات گلکسی A54 5G باید گفت که احتمالا از نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. برخی مدعی هستند که اندازه نمایشگر، کوچک‌تر از 6.5 اینچ خواهد بود.

در پنل پشتی و روی ماژول دوربین، یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور عمق 5 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار می‌گیرند. نمای جلویی گوشی هم به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که این دستگاه هوشمند در دو نسخه راه‌اندازی می‌شود؛ نسخه‌ای با رم 6 و حافظه 128 گیگابایت و نسخه رده‌بالاتر با رم 8 و حافظه 256 گیگابایت. این گوشی همچنین از قابلیت نصب میکرو اس‌دی و افزایش حافظه پشتیبانی می‌‌کند.

از دیگر مشخصات گلکسی A54 5G باید به اندروید 12، رابط One UI، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرها و مشخصات گلکسی A54 5G چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر