coinex
راهنمای خرید تکراتو

عکس‌های رسمی ویوو ایکس نوت لو رفت؛ رنگ‌بندی زیبای آن را تماشا کنید

ویوو در رویدادی که فردا برگزار می‌کند، از دو گوشی ویوو ایکس نوت (Vivo X Note)، ویوو ایکس فولد (Vivo X Fold) و تبلت ویوو پد (Vivo Pad) رونمایی خواهد کرد. پیش از این تصاویری از Vivo X Note منتشر شده بود؛ اما عکس‌های جدید، واقعی هستند و نسخه‌ نهایی گوشی را به نمایش می‌گذارند.

ویوو با انتشار تصاویری از ویوو ایکس نوت در شبکه اجتماعی ویبو، طراحی این گوشی را به رخ کشیده است و هواداران را برای رونمایی رسمی آماده می‌کند.

عکس‌های واقعی ویوو ایکس نوت

همانطور که مشاهده می‌کنید، این عکس‌ها فقط پنل پشتی را به نمایش گذاشته‌اند. ماژول دوربین تقریبا یک سوم پنل پشتی را پوشانده که تا لبه‌ها کشیده شده‌اند. روی این ماژول، یک جزیره دوربین قرار گرفته که لنز 50 مگاپیکسلی اصلی در کنار لنزهای 48، 12 و 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

عکس‌های رسمی ویوو ایکس نوت لو رفت؛ رنگ‌بندی زیبای آن را تماشا کنید

 

ویوو ایکس نوت از نمایشگر 7 اینچی بهره می‌برد و از قلم استایلوس هم پشتیبانی می‌کند. این اندازه نمایشگر برای یک گوشی پرچمدار از سری Note اصلا دور از انتظار نیست. ویوو مدعی شده که علیرغم اندازه بزرگ نمایشگر، کاربر می‌تواند ظرافت و باریکی را در دستان خود احساس کند.

رنگ بندی ویوو ایکس نوت هم در این عکس‌‌ها به‌خوبی دیده می‌شود؛ این گوشی در رنگ‌های آبی، خاکستری و آبی به بازار می‌آید. پنل پشتی گوشی از طراحی خاصی بهره می‌برد که شبیه به چرم به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عکس‌های رسمی ویوو ایکس نوت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر