coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فینال جوکر ؛ تاریخ پخش و بازیگران

فینال رئالیتی شو محبوب جوکر به‌زودی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. این فینال با حضور نفرات برتر از فصل‌های قبلی ساخته می‌شود؛ اما دقیقا مشخص نیست که منظور از نفرات برتر، کدام هنرمندان هستند.

قسمت آخر فصل پنجم جوکر در تاریخ 22 فروردین روز دوشنبه، پخش شد. فصل پنجم به عنوان آخرین فصل این برنامه، با حضور بازیگرانی همچون محمدرضا علیمردانی، مجید واشقانی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، سیروس میمنت، علیرضا مسعودی (مشهدی)، مهران غفوریان و حامد آهنگی و در نهایت هنرمندی اکبرعبدی به عنوان زامبی مهمان، منتشر شد.

فینال جوکر با حضور کدام هنرمندان پخش می‌شود؟

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گفته می‌شود که فینال جوکر پس از توقفی کوتاه، با حضور نفرات برتر پنج فصل قبلی این برنامه در نیمه خرداد ماه پخش می‌شود. این فینال دارای دو فصل 4 قسمتی است. همان‌طور که اشاره کردیم، در فینال این مسابقه نفرات منتخب فصل‌های قبل، در دو گروه 8 نفره به رقابت می‌پردازند. گفتنیست که تا به الان پنج فصل از این مسابقه پخش شده و نفرات برتر برای فینال، از بین هنرمندان حاضر در هر پنج فصل انتخاب می‌شوند.

فینال جوکر ؛ تاریخ پخش و بازیگران

 

در فصل اول این برنامه، سهیل مستجابیان و هومن حاجی عبد اللهی، هردو نفرات برتر این فصل شدند و در فصل دوم نیز شهرام قائدی و هومن برق نورد به طور مشترک برنده شدند. در فصل سوم تا پنجم نیز به ترتیب علیرضا استادی، یوسف صیادی و سیروس میمنت موفق به کسب مقام اول در این رئالیتی شو شدند.

گفتنیست که حامد آهنگی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه و امین حیایی با وجود اینکه جزو نفرات اول نبودند، از دیگر نفرات منتخب فینال جوکر هستند. در فینال این مسابقه تغییرات جزئی در قوانین بازی اعمال خواهد شد. به این صورت که کارتی، به عنوان کارت جوکر به شکل قرعه‌کشی در اختیار یکی از افراد تیم قرار می‌گیرد. هر کس که شامل این کارت شود، در طول مسابقه اجازه خندیدن دارد.

جوکر به معنای لطیفه‌گو، به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی، محصول شبکه خانگی فیلیمو در ژانر واقع نما با اجرای سیامک انصاری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فینال جوکر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرا حامد آهنگی نمیارین؟بد ترین های جوکر انتخاب کردین که
    حامد آهنگی عالی بود

    پاسخ

    فینالش دو قسمتیه این اولیهست تو بخش دوم میارنش

    پاسخ