coinex
otetmarket
propification.com

مرگ پسر کریستیانو رونالدو ؛ ماجرای فوت پسر رونالدو چیست؟

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی اینتساگرام، از مرگ فرزند تازه متولد شده خود که نوزادی پسر بود، خبر داد. این ستاره در پست خود نوشت: «با نهایت اندوه اعلام می‌کنیم که نوزادمان درگذشت.»

رونالدو که صاحب 4 فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا است، مدتی پیش اعلام کرد که همسرش جورجینا رودریگز باردار بوده و قرار است یک دو قلوی دیگر به جمع خانواده آن‌ها اضافه شود.

خبر مرگ پسر کریستیانو رونالدو

تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار پست خبر بارداری همسر ستاره منچستر یونایتد توسط خود او، حال خبر مرگ پسر کریستیانو رونالدو در اینستاگرام منتشر شده است.

مرگ پسر کریستیانو رونالدو

رونالدو این خبر شوکه‌کننده را تایید کرده و در پستی نوشته است: «با نهایت اندوه اعلام می‌کنیم که نوزادمان درگذشت. این بزرگترین دردی است که والدین می‌توانند تجربه کنند. فقط تولد یک دخترمان به ما قدرتی می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای کمک و مراقبتشان تشکر کنیم. همه ما از این فقدان ویران شده‌ایم و در این زمان بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. عزیزم تو فرشته ما هستی ما همیشه تو را دوست خواهیم داشت.»

مسلما فوت پسر رونالدو پیش از اینکه متولد شود، شوک و غم بزرگی را به زندگی و خانواده رونالدو وارد کرده است. درواقع این پسر می توانست پس از جونیور و ماتئو، سومین پسر کریستیانو رونالدو باشد، اما حالا تنها یک دختر به خانواده آنها اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مرگ پسر کریستیانو رونالدو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر