;
coinex

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 ؛ آینده‌دارترین‌ها و ارزان‌ترین‌ها

آینده‌دارترین و ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران این حوزه بسیار جذاب‌اند. امروز درباره بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 صحبت خواهیم کرد

ارزهای رمزنگاری شده در چند سال گذشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. پذیرش آنها حتی سریعتر از پذیرش اینترنت بوده است. پیش بینی می شود تا پایان سال 2025 حدود یک میلیارد کیف پول جهانی بیت کوین وجود داشته باشد. انتظار می رود این رقم به دلیل دسترسی جهانی اینترنت به افزایش ادامه یابد.

نه تنها بیت کوین در حال رشد است، بلکه سایر رمزارزها مانند اتریوم نیز رشد می کنند، که پذیرش آن از سال 2019 سریعتر از بیت کوین بوده است. رشد تامین مالی توزیع شده DEFIحتی چشمگیرتر است و تعداد کاربران از ابتدای سال 2021 سه برابر شده است.

بنابراین امروز تلاش خواهیم کرد درباره بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری 2022 ، آینده ارز های دیجیتال در سال 2022 ، بهترین سند ارز های دیجیتال 2022 و بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری سال 2022 صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند؟

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

توجهات به بازار رمزارزها هر روز بیش از دیروز می‌شود، علاوه‌براین موضوع رشد چشم‌گیر بازار ارزهای دیجیتال را نیز باید در نظر گرفت. این عوامل در کنار دیگر فاکتورها باعث شده که فضای تخصصی این حوزه کم‌رنگ‌تر شود و سرمایه‌گذاری در آن برای افراد غیر حرفه‌ای و ناآشنا در این حوزه هم جذاب گردد. در همین جهت مفید خواهد بود که بیشتر درباره بهترین ارز برای سرمایه‌ گذاری 2022 ، آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 و بهترین توکن در سال 2022 صحبت کنیم.

اتریوم (Ethereum)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین سبد ارز دیجیتال 2022

ارز دیجیتال اتریوم یک شبکه مبتنی بر بلاک چین با واسطه مبادله، ارز دیجیتال اتر است. اتریوم به دلیل عملکرد قرارداد هوشمندش، یک رقیب برتر برای بیت‌کوین است. قراردادهای هوشمند مانند قراردادهای کاغذی هستند که در صورت تحقق همه شرایط اما بدون واسطه مانند بانک یا واسطه دیگر اجرا می شوند.

توسعه‌دهندگان از شبکه اتریوم برای ایجاد چندین پیشنهاد مانند صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، توکن‌های امنیتی (که می‌توانند جایگزین گواهی‌های سهام کاغذی و سایر محصولات مالی شوند)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)،که برای جایگزینی آثار هنری و سایر موارد ارزشمند استفاده می‌شوند، استفاده می‌کنند.

اتریوم در حال حاضر مکانیسم اجماع خود را از مکانیسم PoW  با ارتقای ETH2.0 به اثبات سهام (PoS) تغییر می‌دهد. سهامداران اکنون می توانند ETH خود را به عنوان سرمایه گذاری شرطی برای درآمد غیرفعال اضافی ارائه کنند.

همه این عوامل باعث می‌شود که اتریوم تبدیل به یکی از بهترین سند ارز دیجیتال 2022 شود. در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 درباره ارز دیجیتال کاردانو صحبت خواهیم کرد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

دوج کوین (DOGE)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

همان طور که گفتیم، پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که دوج‌کوین که در سال گذشته قیمت بسیار خوبی داشت، در سال آینده هم با رشد بسیار خوبی روبرو شود.

حتی برخی از افراد در پیش بینی Doge 2022 ادعا می‌کنند که ممکن است قیمت دوج کوین در سال 2022 به مرز یک دلار هم برسد که این قیمت بسیار خوبی است. دوج‌کوین که در سال 2013 شروع به کار کرد، تاکنون موفق شده کاربران زیادی را به خود جلب کند. به همین دلیل هم گفته می‌شود که قیمت این ارز در سال آینده هم رشد خوبی داشته باشد. برای جزئیات بیشتر می‌توانید به نوشتار دوج کوین در سال 2022 مراجعه نمایید.

بایننس کوین (Binance Coin)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بایننس کوین در سال 2017 و در ابتدا به عنوان یک توکن با استاندارد ERC-20 بر بستر شبکه اتریوم ساخته شد، اما مدتی بعد که صرافی بایننس بلاک چین خودش را راه‌اندازی کرد، بایننس کوین به این شبکه منتقل و توکن بومی آن شد. ضرب کننده اصلی بایننس کوین صرافی بایننس است و به لطف عرضه کل 200 میلیونی‌اش، امید رشد بیشتر آن می‌رود.

کاربرد اولیه بایننس کوین در اوایل عمر چند ساله‌اش، انجام معاملات و ترید و همچنین پرداخت هزینه‌های تراکنش در صرافی بایننس بود، اما این رمز ارز از سال 2017 تاکنون رشدی 377,000 درصدی را تجربه کرده است و با توجه به اینکه در ریزش اخیر بازار، بایننس کوین در مقایسه با بقیه رمز ارزها تا حدودی توانست ارزشش را حفظ کند، بسیاری از سرمایه گذاران به دید یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت به آن نگاه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

آینده ریپل در سال 2022 چگونه است؟

آینده شیبا اینو در سال 2022 چگونه است؟ 

فایل کوین (FileCoin)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

شبکه فایل کوین علاوه بر آوردن بحث حریم خصوصی در بالاترین سطح به حوزه ذخیره‌سازی فایل، هزینه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد. فایل کوین در اصل یک پروتکل ذخیره‌سازی غیر متمرکز است، به طوری که دیتای کاربران بعد از بارگذاری در شبکه آن، به جای قرارگیری داخل یک سرور متمرکز، در کامپیوترهایی پراکنده در سرتاسر دنیا بارگذاری می‌شود. به این ترتیب یک نهاد مشخص یا یک فرد، مثلا شرکت گوگل یا دراپ باکس، به کل فایل‌های شما دسترسی ندارد.

هزینه‌ها نیز در اینجا تا یک دهم کاهش پیدا می‌کنند، به طوری که برای تهیه 1 ترابایت فضای ابری به منظور ذخیره‌سازی فایل، تنها چند دلار ناقابل پرداخت می‌کنید. FIL به عنوان توکن بومی شبکه یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است و با رشد شبکه فایل کوین این رمز ارز نیز به رشد قیمت ادامه می‌دهد.

کاردانو (Cardano)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین سبد ارز دیجیتال 2022

ارز دیجیتال کاردانو یک رمزارز نسل سوم است که در سال 2017 راه اندازی شد و بر پایه بیت کوین و اتریوم ساخته شد، اما پایدارتر (سازگار با محیط زیست)، مقیاس پذیر (سریع تر) و ایمن تر از بیت کوین می‌باشد. اگرچه مانند بیت کوین و اتریوم درباره‌اش بحث نمی‌شود، اما Motley Fool آن رابه عنوان یک ارز دیجیتال ضروری معرفی کرده است.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

از جمله عواملی که کاردانو را به یک سرمایه‌گذاری خوب تبدیل می‌کند، می‌توان به میزان مصرف انرژی کم، سرعت مبادله بیشتر نسبت به بیت‌کوین و اتریوم و سازگاری آن با محیط زیست نام برد. این ارز دیجیتالی در سال 2021 نیز یکی از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری بوده است.

به‌صورت کلی می‌توان ادعا کرد که کاردانو یکی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری سال 2022 می‌باشد. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز برای سرمایه گذاری 2022 می‌خواهیم درباره آوی صحبت نماییم. اگر قصد سرمایه گذاری بر روی این توکن را دارید به نوشتار آینده ارز دیجیتال کاردانو برای سرمایه گذاری سری بزنید.

 

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

آوی (AAVE)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارزهای دیجیتال 2022

Aave (AAVE)، که در سال 2017 با نام ETHLend راه اندازی شد، یکی از پلتفرم های اصلی DeFi در بازار است. Aave یک پلت فرم نقدینگی غیرمتمرکز است که امکان استقراض دارایی ها و کسب پاداش در سپرده ها را فراهم می کند.

آوی، وام دهندگان و وام گیرندگان را در فضایی غیرمتمرکز گرد هم می آورد تا امکان ایجاد یک سیستم وام دهی فرصت برابر را فراهم کند. همچنین کاربران می‌توانند با گذاشتن کوین AAVE در پلتفرم Aave DeFi، جوایز و تخفیف‌هایی کسب نمایند.

این عوامل آوی را به یکی از بهترین توکن در سال 2022 تبدیل می‌کند که می‌توان سرمایه‌گذاری در آن را امیدوارکننده دانست. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 می‌خواهیم درباره ارز اولانچ صحبت نماییم در ادامه مقاله ما را همراهی نمایید.

اولانچ (AVAX)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارزهای دیجیتال 2022

Avalanche (AVAX) خود را به‌عنوان «سریع‌ترین پلت‌فرم قراردادهای هوشمند در صنعت بلاک چین» معرفی می‌کند، این درحالی است که جایگاه خود را در فضای پررونق NFT مستحکم کرده و با سایر پروژه‌های بلاک چین مانند SushiSwap (SUSHI)، Chainlink (LINK)در رقابت است

این پروژه به دلیل توانایی آن در ارائه تراکنش های ارزان تر در کسری از زمان، خود را به عنوان رقیب مستقیم معرفی کرده است. Avalanche اخیراً بودجه 230 میلیون دلاری را برای حمایت از طرح‌های DeFi خود تکمیل کرده است و آن را به مکانی قانع‌کننده برای راه‌اندازی پروژه‌های DeFi تبدیل کرده است.

آینده ارز های دیجیتال در سال 2022 همچنان مبهم است، اما این عوامل باعث می‌شود که بتوان اولانچ را یک سرمایه گذاری مناسب به حساب آورد. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز برای سرمایه گذارری 2022 می‌خواهیم درباره چین لینک به صحبت بپردازیم ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022

چین لینک (LINK)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022
بهترین ارزهای دیجیتال 2022

ارز دیجیتال چین لینک (LINK) یک سرویس اوراکل غیرمتمرکز است که هدف آن اتصال قراردادهای هوشمند با داده های دنیای واقعی با استفاده از فناوری اوراکل است. Chainlink اخیراً از راه اندازی یک پل توکن قابل برنامه ریزی خبر داده است که امکان برقراری ارتباط جدید بین بلاک چین های DeFi را فراهم می کند.

این به DeFi کمک می‌کند تا به درستی مقیاس‌بندی کند و از تنگناهایی که نسل‌های قبلی پروژه‌های بلاک چین با آن روبرو بودند، جلوگیری کند. این عوامل را باعث شده است چین لینک به یکی از بهترین سند ارز دیجیتال 2022 تبدیل گردد. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 درباره پولکادات به صحبت بپردازیم.

پولکادات (Polkadot)

بهترین ارزهای دیجیتال 2022
بهترین ارزهای دیجیتال 2022

پولکادات دسترسی به اینترنت را تسهیل می‌کند که در آن بلاک‌چین‌های مستقل می‌توانند اطلاعات و تراکنش‌ها را به روشی قابل اعتماد از طریق زنجیره رله پولکادات مبادله کنند.

این باعث می‌شود که Polkadot و پروژه‌هایی که تصمیم می‌گیرند روی Polkadot  خود را بسازند، بسیار سریع‌تر و مقیاس‌پذیرتر از پیشنهاد فعلی اتریوم باشند. همه این مسائل پولکادات را به یکی از بهترین سند ارز دیجیتال 2022 تبدیل می‌نماید. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز برای سرمایه گذاری 2022 می‌خواهیم درباره ترا لونا به صحبت بپردازیم.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بیشتر بخوانید:

آینده بایننس کوین (BNB) در سال 2022

اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

ترا لونا (LUNA)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری سال 2022

Terra Luna (LUNA) یک پلت فرم قرارداد هوشمند نسل بعدی است که امور مالی غیرمتمرکز را با مفهوم استیبل کوین ترکیب می کند. پلتفرم آن از استیبل‌کوین‌هایی پشتیبانی می‌کند که تسویه‌های فوری، کارمزدهای پایین و مبادلات بین‌مرزی یکپارچه را ارائه می‌کنند.

لونا به‌عنوان ستون فقرات فراری عمل می‌کند که Terra، برادر استیبل کوین آن را متعادل و ثابت نگه می‌دارد. این عوامل باعث می‌شود که ترا لونا تبدیل به یکی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری سال 2022 تبدیل شود. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 می‌خواهیم درباره پالیگان به صحبت بپردازیم.

پالیگان (MATIC)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

Polygon (MATIC) یکی از پذیرفته‌شده‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم و اکوسیستم‌های کاربردی غیرمتمرکز است. دارای ویژگی هایی مانند قابلیت همکاری، مقیاس پذیری و امنیت است.

اکثر پروژه های DeFi در حال حاضر بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارند. بنابراین، ازدحام کمتر در اتریوم به معنای سرعت بیشتر و مزایای بیشتر برای اکوسیستم DeFi است. این فاکتور باعث می‌شود پایگان یکی بهترین سند ارزهای دیجیتال 2022 تبدیل گردد. اکنون در ادامه بحث بهترین ارزهای دیجیتال 2022 می‌خواهیم درباره سولانا به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

کیف پول بایننس اسمارت چین

هک تراست ولت

سولانا (SOL)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

سولانا (SOL) با اثبات مفهوم تاریخی خود، مکانیزم‌های اجماع را متحول می‌کند. این بدان معناست که به جای ماینینگ یا سرمایه گذاری روی پلتفرم برای اعتبارسنجی تراکنش ها، صحت همه تراکنش ها با مهر زمانی روی بلاک چین ثابت می شود.

سولانا به‌عنوان رقیب اصلی اتریوم شناخته می‌شود، زیرا سرعت بالایی را ارائه می‌کند در حالی که هنوز یک پلتفرم لایه 1 است، به این معنی که برای انجام این تراکنش‌های سریع نیازی به کمک پلتفرم دیگری ندارد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

اگرچه آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 چندان قابل پیش‌بینی نیست، اما سولانا قطعا یکی بهترین توکن در سال 2022 خواهد بود. اکنون در ادامه بحث بهترین ارزهای دیجیتال 2022 می‌خواهیم درباره سنتتیکس بحث نماییم. ما را در ادامه مقاله همراهی کنید. اگر قیمت لحظه‌ای  ارز دیجیتال سولانا (SOL) برای شما حائز اهمیت است سری به جستار قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سولانا (SOL) بزنید.

 

سنتتیکس (SNX)

 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین سبد ارز دیجیتال 2022

Synthetix (SNX)، یک صرافی غیرمتمرکز است که به سرعت در حال رشد است. این پلتفرم، امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال برای سهام، ارزها، کالاها و سایر دارایی هایی را فراهم می کند که هنوز تحت سلطه موسسات مالی سنتی وال استریت، لندن و هنگ کنگ هستند.

منحصربه‌فردترین ویژگی این رمزارز این است که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های مصنوعی خود را به نام « Synths » برش دهند که امکان قرار گرفتن در معرض فیات، مشتقات، ارزهای دیجیتال و کلاس‌های دارایی مختلف را فراهم می‌کند.

به عنوان مثال می‌توان به بیت‌کوین، یورو، دلار آمریکا، سهام تسلا، طلا و غیره اشاره کرد. به این معنی که کاربران می توانند بدون نیاز به نگه داشتن دارایی واقعی روی قیمت یک دارایی شرط بندی کنند، که Synthetix را به یکی از داغ ترین محصولات DeFi موجود تبدیل کرده است.

این عوامل را میتوان شاهدی بر این موضوع دانست که این رمزارز یکی از بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری سال 2022 خواهد بود. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 می‌خواهیم درباره یونی سوآپ به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی خرید شت کوین

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

یونی سوآپ (UNI)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

Uniswap (UNI) یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه نقدینگی را مستقیماً از کیف پول‌های کریپتو تهیه کرده و نقد کنند

AMMنقدینگی کافی برای ترافیک قوی و معاملات سریع در پلتفرم خود فراهم می کند. به دلیل محبوبیت، توکن بومی Uniswap، UNI، در پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری خارج از شبکه DeFi مانند Voyager یافت می‌شود.

با توجه به آنکه آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 بسیار جذاب خواهد بود، یونی سوآپ میتواند خود را به‌عنوان یک رقیب جدی معرفی نماید. اکنون در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 می‌‌خواهیم درباره بیت کوین به صحبت بپردازیم.

بیت کوین (BTC)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که در سال 2009 توسط شخص یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. مانند اکثر ارزهای دیجیتال دیگر، BTC بر روی فناوری دفتر کل بلاک چین، شبکه پیچیده ای متشکل از هزاران کامپیوتر، اجرا می شود. این رمزارز در سال 2021 نیز جزء بهترین ارزهای دیجیتال بوده است.

بیت کوین از طریق مکانیزم اجماع (فرآیندی که توسط رایانه‌های روی یک بلاک چین برای تأیید صحت داده‌های دفتر کل استفاده می‌شود.) به نام اثبات کار (POW)  نگه داشته می‌شود.

تراکنش های BTC نسبتا سریع و مقرون به صرفه هستند، با حداکثر توان عملیاتی حدود هفت تراکنش در ثانیه (TPS) و یک بلوک جدید در حدود 10 دقیقه ایجاد می شود. برخلاف ارزهای صادر شده توسط دولت (فیات)، تراکنش های بیت کوین به کاربران نیازی به ارائه اطلاعات شخصی مالی خصوصی یا قابل شناسایی ندارند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بیت کوین با ارزش بازار در سپتامبر 2021 با 856 میلیارد دلار با قیمت بیش از 45000 دلار، برجسته ترین و دومین ارز دیجیتال با سریع ترین رشد است. بیت کوین در 14 آوریل 2021 بالاترین قیمت تاریخ را با حدود 64000 دلار مشاهده کرد.

شما می‌توانید در نوشتار قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) جزئیات کامل قیمت بیت کوین را مشاهده کنید.  همچنین اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را دارید بهتر است به جستار نهنگ بیت کوین سری بزنید و به جزئیات بسیاری دست پیدا کنید.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

جمع‌بندی

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

پلتفرم‌های DeFi لحظات حساسی را سپری می‌کنند. آنها کم‌کم از سوی مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران به رسمیت شناخته می‌شوند. سرمایه‌های DeFi هر روز میلیون‌ها دلار جمع‌آوری می‌کنند تا ابتکارات را پیش ببرند، پلتفرم‌ها را بهبود ببخشند و بسازند، و شبکه‌های پررونق را رشد دهند.

این پیشرفت‌ها با افزایش دسترسی به ابزارهای مالی مهم و غیرقابل دستیابی، راه را به سوی برابری مالی هموار می‌کنند. دی‌فای این شکاف را از بین می‌برد و موانعی را که باعث پیشرفت اقتصادی افراد بسیار ثروتمند می‌شد، به گذشته تبدیل می‌کند. آینده DeFi در حال حاضر اینجاست، و برای همه است.

در این مقاله تلاش‌ کردیم درباره هر آنچه را در ارتباط با این بازار درحال گسترش بود را با شما در میان بگذاریم تا شما بتوانید با اطمینان و دانش بیشتر در سال آتی میلادی در این بازار سرمایه‌گذاری نمایید.

همانطور که مشاهده کردید ما مفصل درباره آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 ، بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری سال 2022 و به طور کلی درباره بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 صحبت نماییم. امید آنکه توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که آن را بیان نکردیم خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: finance.yahoo , crowdfunding-platforms

نظر شما در خصوص بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لونا که رفت تو ابرا ………. :((

    پاسخ