;
coinex

پوکو X4 GT در پلتفرم UAE TDRA دیده شد که از عرضه آن در امارات خبر می‌دهد

کمپانی پوکو خود را برای عرضه گوشی‌های پوکو X4 GT و پوکو F4 5G در سطح جهانی آماده می‌کند. رویداد راه‌اندازی برای 23 ژوئن (2 تیر) برنامه‌ریزی شده است؛ با این‌حال، مشخصات کامل و رندرهای هر دو دستگاه قبلا فاش شده‌اند.

افشاگر معروف، Mukul Sharma گوشی POCO X4 GT را در وب‌سایت گواهی TDRA مشاهده کرده است که تأیید می‌کند این دستگاه در امارات عرضه خواهد شد. البته با توجه به اینکه می‌دانستیم گوشی‌های پوکو ایکس 4 جی تی و پوکو اف 4 5 جی در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند، بنابراین جای تعجبی نیست که یکی از این بازارها، بازار امارات باشد.

اما درباره مشخصات پوکو X4 GT چه می‌دانیم؟

مشخصات پوکو X4 GT (شایعه شده)

POCO X4 GT در اصل یک نسخه ری‌برند شده از Redmi Note 11T Pro 5G خواهد بود. این گوشی چند وقت پیش به‌طور رسمی و انحصاری در چین عرضه شده است و با استناد به مشخصات آن، می‌توان ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی پوکو را نیز پیش‌بینی کرد.

پوکو X4 GT در پلتفرم UAE TDRA دیده شد که از عرضه آن در امارات خبر می‌دهد

انتظار می‌رود این دستگاه با صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با رزولوشن +Full HD عرضه شود. این پنل دارای نرخ نوسازی 120 هرتز، 650 نیت روشنایی و محافظ Corning Gorilla Glass 5 است.

تامین قدرت POCO X4 GT را یک چیپست مدیاتک Dimensity 8100 بر عهده دارد. این سیستم روی تراشه همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6، حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای یک باتری بزرگ 5080 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است و بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شود.

ماژول دوربین این دستگاه به سه لنز دوربین مجهز می‌شود که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات پوکو X4 GT می‌توان به Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.2، NFC و جک 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات پوکو X4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر