;
coinex

هواوی بزرگ ترین فروشنده گوشی های تاشو در بازار چین ؛ شیائومی در رده آخر!

طبق گزارشات اخیر، شرکت هواوی بزرگ ترین فروشنده گوشی های تاشو اعلام شده است. نکته جالب لیست اما سهم کم اوپو و شیائومی در این بخش است.

شرکت هواوی که یکی از شرکت‌های قدرتمند جهان در حوزه فناوری است و حالا طبق گزارش Counterpoint که به تازگی منتشر شده است، امسال توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای را در بازار گوشی‌های تاشو از خود نشان دهد. گزارشات آژانس تحقیقاتی کانترپوینت که مربوط به ماه ژانویه تا می است، سهم بازارهای شرکت‌های ویوو، اوپو، آنر، سامسونگ، شیائومی و هواوی را در این بخش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

هواوی بزرگ ترین فروشنده گوشی های تاشو در چین

بر اساس گزارشات منتشر شده مربوط به فروش گوشی‌های تاشو هواوی و همچنین سایر گوشی‌های هوشمند، می‌توان گفت با توجه به فروش 670 هزار دستگاه در سه ماهه‌ی اول سال جاری، فروش این گوشی‌های هوشمند، نزدیک به 391 درصد در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته افزایش داشته است. همچنین از رشد 152 درصدی نسبت به سه ماهه‌ی قبل، بهره می‌یرد.

همچنین هواوی سنترال نیز پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال، فروش گوشی‌های هواوی به 2.7 میلیون دستگاه خواهد رسید. این بدان معناست که شرکت هواوی رشد 225 درصدی را تجربه خواهد کرد و سیر صعودی آن متوقف نخواهد شد. با توجه به رقابت‌های گوشی‌های گوناگون از برندهای مختلف، شرکت هواوی توانسته است با کسب 50 درصد از سهم فروش گوشی‌های تاشو، مقام اول را از آن خود کند. پس از آن شرکت‌های سامسونگ با 20 درصد سهم فروش و اوپو توانسته‌اند به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گیرند.

هواوی بزرگترین فروشنده گوشی های تاشو در بازار چین ؛ شیائومی در رده آخر!

قرار گرفتن شرکت شیائومی در آخرین رتبه لیست فروش گوشی‌های تاشو، می‌تواند برای بسیاری از طرفداران این شرکت شوکه کننده باشد. این در حالیست که شرکت‌های اوپو و ویوو با آنکه مدت زیادی نیست که پا به دنیای فناوری گذاشته‌اند، توانسته‌اند با سهم فروش 10.3 درصدی، در این لیست جایگاه خود را محفوظ نگه دارند.

بر اساس گزارش Counterpoint با توجه به استقبال گسترده کاربران از گوشی‌های هوشمند تاشو، به نظر می‌رسد که قرار است تا پایان سال 2022، چهار الی پنج مدل دیگر از این نوع گوشی هوشمند، به بازار معرفی شود. در واقع شرکت‌ها با توجه به موفقیت 77 درصدی گوشی‌های که به سبک گلکسی زد فولد تولید شده‌اند، سعی بر آن دارند که تولید گوشی‌های تاشو خود را به همین سبک ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

هواوی بزرگ ترین فروشنده گوشی های تاشو در چین است و سامسونگ را شکست داده! نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع:‌ huaweicentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر