coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا بزرگتر و سریعتر خواهد بود

اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا جدیدترین و بهترین پرچمدار سامسونگ، سریعتر و بزرگتر از قبل و مجهز به تکنولوژی اسکن سه بعدی سونیک مکس خواهد بود.

گلکسی S23 اولترای سامسونگ جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ خواهد بود و قبلاً شایعه شده که دوربین این گوشی 200 مگاپیکسلی است. حالا شایعات جدید حاکی از پیشرفت‌های اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا و بزرگتر شدن ناحیه اسکن انگشت هستند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

پیشرفت‌های جدید در اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا

طبق اخبار جدید، گلکسی S23 اولترا مجهز به تکنولوژی اسکن اثرانگشت سه بعدی سونیک مکس (Sonic Max) کوالکام خواهد بود یعنی همان حسگری که در گوشی‌هایی مثل ویوو ایکس 80 پرو و iQOO 9 پرو وجود دارد.

گفته شده که ناحیه اسکن اثرانگشت در این گوشی بسیار بزرگ است و به سرعت انگشت را اسکن می‌کند. تغییرات اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا مثبت و امیدوارکننده هستند اما هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این تغییرات را در کل سری S23 پیاده‌سازی می‌کند یا فقط در گلکسی S23 اولترا. در هر صورت، برای نهایی شدن این موضوع باید منتظر اظهارنظر رسمی سامسونگ بمانیم.

اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا
گلکسی S22 اولترا

به تازگی شایعه شده بود که گلکسی S23 اولترا مجهز به چیپ‌ست اسنپ‌دراگون نسل 2 است که قرار است در نوامبر (پاییز) امسال رونمایی شود. این تراشه توسط شرکت تایوانی TSMC و با فرایند 4 نانومتری ساخته می‌شود.

علاوه بر این، طبق شایعات جدید باتری گلکسی S23 اولترا هم مثل مدل قبلی 5000 میلی‌آمپر ساعتی است اما قطعاً انتظار می‌رود که ماندگاری شارژ این گوشی نسبت به S22 اولترا بیشتر باشد. گلکسی S22 اولترا مجهز به چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 بود؛ تراشه‌ای که بهره‌وری انرژی خوبی ندارد.

سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا هم متشکل از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی HP2 تولید سامسونگ، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، انتظار می‌رود که گلکسی S23 اولترا به همراه گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 در ژانویه 2023 (اوایل زمستان 1401) رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشرفت اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر