;
coinex

حضور Nasdaq در بازار کریپتو : راه‌اندازی سرویس حضانت رمزارزی!

حضور Nasdaq در بازار کریپتو با راه‌اندازی سرویس حضانت رمزارزی گسترش یافت. نزدک در ابتدا خدمات حضانت بیت کوین و اتریوم را ارائه خواهد داد.

روز به روز به تعداد مؤسسات علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در رمزارزها اضافه می‌شود. طبق گزارش‌ها، شرکت خدمات مالی چند ملیتی نزدک در حال آماده‌سازی برای ارائه خدمات حضانت رمزارزی به مشتریان نهادی خود است.

بیشتر بخوانید:

حضور Nasdaq در بازار کریپتو

بر اساس گزارش بلومبرگ، نزدک اقدام به ایجاد گروه جدید متمرکز بر دارایی‌های دیجیتال کرده است. این شرکت در ابتدا خدمات حضانت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به مؤسسات ارائه خواهد داد. ‌شرکت Nasdaq همچنین Ira Auerbach را که قبلاً خدمات کارگزاری اصلی صرافی ارز دیجیتال Gemini را رهبری می‌کرد، به عنوان رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال خود انتخاب کرد.

حضور Nasdaq در بازار کریپتو
حضور Nasdaq در بازار کریپتو

به عقیده Ira Auerbach، موج بعدی انقلاب مالی با پذیرش نهادی هدایت خواهد شد. این مدیر اجرایی اعتقاد دارد که هیچ شرکتی به اندازه نزدک قادر به جلب اعتماد مؤسسات نیست. نزدک در ماه می جهت ایجاد یک صرافی دیجیتال به نام XTAGE با شرکت برزیلی XP همکاری کرد.

رولاند چای (Roland Chai)، یکی از مدیران نزدک اعلام کرد که مشارکت با XP فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌ها به ارمغان خواهد آورد. طبق اظهارات XP، صرافی XTAGE در سال 2022 راه‌اندازی می‌شود.

احتمال پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال

الکساندر هاپتنر (Alexander Hoptner)، مدیرعامل بیت مکس در مصاحبه اخیر خود با کوین تلگراف اعلام کرد که مؤسسات مالی پس از ادغام موفقیت‌آمیز اتریوم به اثبات سهام (PoS)، به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال علاقه‌مند خواهند شد. اکثر شرکت‌ها به کارایی و توسعه زیست محیطی اهمیت زیادی می‌دهند. هاپتنر در ادامه افزود:” من کاملاً مطمئن هستم که این امر به پذیرش نهادی و همچنین پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال کمک شایانی خواهد کرد”.

هنریک اندرسون (Henrik Andersson)، یکی از مدیران صندوق سرمایه‌گذاری آپولو کپیتال (Apollo Capital) نیز اخیراً مصاحبه‌ای با کوین تلگراف انجام داده است. وی اظهار کرد که مؤسسات به زودی موضع خود در قبال ارزهای دیجیتال را تغییر خواهند داد. به عقیده اندرسون زمانی فرا خواهد رسید که مردم فرصت‌ها را از دست نمی‌دهند و عدم سرمایه‌گذاری در کریپتوکارنسی‌ها به معنای ریسک شغلی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور Nasdaq در بازار کریپتو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر